Bakken is ontspanning
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Bakken is ontspanning
Ziet er lekker uit, leuke hobby 8)
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Bakken is ook heerlijk ontspannend vind ik! En je houdt er nog wat lekkers aan over ook 
Ziet er lekker uit, bakken is niet mijn ding..opeten wel 
Ziet er lekker uit Theo. Ik bak ook graag. Ik heb laatst ook een soort cake gemaakt van amandelmeel, met daartussen abrikozenjam. Was ook zo lekker.
Alleen bij mij halen ze de vriezer nooit.
Alleen bij mij halen ze de vriezer nooit.
Helaas viel de smaak tegen. Heb er 1 geprobeerd maar hij was beetje aan de erg droge kant.
Wordt dus opeten met mok koffie er bij en soppen maar
Wordt dus opeten met mok koffie er bij en soppen maar
gewoon blijven proberen.
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik mag ook graag koken en bakken e.d. Erg leuk, helemaal nu we een afwasmachine hebben
. Jammer dat de smaak tegen viel, maar weet je dat ook weer, misschien kun je ze half door snijden en er slagroom of jam tussen doen?
Jammie!!
Ik heb vorige week het bananenbrood gemaakt uit een allerhande van AH. Was een kruising tussen brood en cake, heerrrrrrrlijk!!
Ik heb vorige week het bananenbrood gemaakt uit een allerhande van AH. Was een kruising tussen brood en cake, heerrrrrrrlijk!!
Dat is een goed ideeDJ en Doerak schreef: Ik mag ook graag koken en bakken e.d. Erg leuk, helemaal nu we een afwasmachine hebben. Jammer dat de smaak tegen viel, maar weet je dat ook weer, misschien kun je ze half door snijden en er slagroom of jam tussen doen?
-
fransbulletje
Gisteren heb ik het bananenbrood met sinasappel uit de Allerhande gemaakt is ook erg lekkerkeetje schreef: Jammie!!
Ik heb vorige week het bananenbrood gemaakt uit een allerhande van AH. Was een kruising tussen brood en cake, heerrrrrrrlijk!!![]()
Iedere avond kijk ik naar Rudolphs Bakery op 24kitchen, echt heerlijke koekjes,cakes, taarten etc.
Heb de smaak van het bakken helemaal te pakken, iedere vrijdag bak ik wat lekkers voor het weekend en ook alle koekjes komen tegenwoordig uit eigen oven. Heeeeeerlijk!
Ja bakken is zeker leuk en ontspannend
Behalfen als je zo stom bent om 5 taarten, 3 verschillende sorten koekjes, brood en meederen saldase besluit te gaan maken voor een verjaardag op de "Portugese" manier
Dan heb je daarna minstens een half jaar geen zin meer om te bakken

Behalfen als je zo stom bent om 5 taarten, 3 verschillende sorten koekjes, brood en meederen saldase besluit te gaan maken voor een verjaardag op de "Portugese" manier
Dan heb je daarna minstens een half jaar geen zin meer om te bakken
Leuk Theo, ik wil wel komen keuren. In een vorig leven was ik cup-cake keurder bij een groot cup-cakejes bedrijf.i I bezit dus heel wat ervaring 
Ik mag ook graag, al dan niet nachtelijk, bakken.
-
Martine-Tom
Jaaa dat zei ik gister ook al, bakken en koken is een stuk leuker als je alle meuk daarna gewoon lekker in de afwassert kan mikken ipv nadie nog een uur door afwas heen te moeten worstelenDJ en Doerak schreef: Ik mag ook graag koken en bakken e.d. Erg leuk, helemaal nu we een afwasmachine hebben. Jammer dat de smaak tegen viel, maar weet je dat ook weer, misschien kun je ze half door snijden en er slagroom of jam tussen doen?
Ik zoek nog inspiratie voor vandaag
-
calimero_a
- 4-sterren

Droogheid kan door 2 dingen komen: beslag te lang gemengd of te lang in de oven. Vaak moeten ze veel korter in de oven dan staat aangegeven, kwestie van proberen 
Een extra scheut olie of water in het beslag wil ook goed helpen tegen droogheid.

En bakken is heel erg ontspannend ik doe het ook vaak, meestal komen ze dan op partner-liefs werk terecht voor de collega's

Een extra scheut olie of water in het beslag wil ook goed helpen tegen droogheid.
En bakken is heel erg ontspannend ik doe het ook vaak, meestal komen ze dan op partner-liefs werk terecht voor de collega's