Bakken is ontspanning

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bakken is ontspanning

Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Ziet er lekker uit, leuke hobby  8)
ChantalKrijn
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ChantalKrijn »

Bakken is ook heerlijk ontspannend vind ik! En je houdt er nog wat lekkers aan over ook  :biggrin2:
Ponneke
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door Ponneke »

Ziet er lekker uit, bakken is niet mijn ding..opeten wel :biggrin2:
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Ziet er lekker uit Theo. Ik bak ook graag. Ik heb laatst ook een soort cake gemaakt van amandelmeel, met daartussen abrikozenjam. Was ook zo lekker.
Alleen bij mij halen ze de vriezer nooit. :biggrin2:
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

Helaas viel de smaak tegen. Heb er 1 geprobeerd maar hij was beetje aan de erg droge kant.
Wordt dus opeten met mok koffie er bij en soppen maar  :biggrin2:
Lida. S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lida. S »

gewoon blijven proberen.
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door DJ_Doerak_Tucker »

Ik mag ook graag koken en bakken e.d. Erg leuk, helemaal nu we een afwasmachine hebben :biggrin2:. Jammer dat de smaak tegen viel, maar weet je dat ook weer, misschien kun je ze half door snijden en er slagroom of jam tussen doen?
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Jammie!!

Ik heb vorige week het bananenbrood gemaakt uit een allerhande van AH. Was een kruising tussen brood en cake, heerrrrrrrlijk!! :)
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

DJ en Doerak schreef: Ik mag ook graag koken en bakken e.d. Erg leuk, helemaal nu we een afwasmachine hebben :biggrin2:. Jammer dat de smaak tegen viel, maar weet je dat ook weer, misschien kun je ze half door snijden en er slagroom of jam tussen doen?
Dat is een goed idee :)
fransbulletje

Bericht door fransbulletje »

keetje schreef: Jammie!!

Ik heb vorige week het bananenbrood gemaakt uit een allerhande van AH. Was een kruising tussen brood en cake, heerrrrrrrlijk!! :)
Gisteren heb ik het bananenbrood met sinasappel uit de Allerhande gemaakt is ook erg lekker :dribble:

Iedere avond kijk ik naar Rudolphs Bakery op 24kitchen, echt heerlijke koekjes,cakes, taarten etc.
Heb de smaak van het bakken helemaal te pakken, iedere vrijdag bak ik wat lekkers voor het weekend en ook alle koekjes komen tegenwoordig uit eigen oven. Heeeeeerlijk!
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Ja bakken is zeker leuk en ontspannend  ;)

Behalfen als je zo stom bent om 5 taarten, 3 verschillende sorten koekjes, brood en meederen saldase besluit te gaan maken voor een verjaardag op de "Portugese" manier  :-X ::)
Dan heb je daarna minstens een half jaar geen zin meer om te bakken  :doh:  :P :biggrin2:
nova
5-sterren
5-sterren

Bericht door nova »

Leuk Theo, ik wil wel komen  keuren. In een vorig leven was ik  cup-cake keurder  bij een groot  cup-cakejes bedrijf.i I bezit dus heel wat ervaring  ;D
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik mag ook graag, al dan niet nachtelijk, bakken.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

DJ en Doerak schreef: Ik mag ook graag koken en bakken e.d. Erg leuk, helemaal nu we een afwasmachine hebben :biggrin2:. Jammer dat de smaak tegen viel, maar weet je dat ook weer, misschien kun je ze half door snijden en er slagroom of jam tussen doen?
Jaaa dat zei ik gister ook al, bakken en koken is een stuk leuker als je alle meuk daarna gewoon lekker in de afwassert kan mikken ipv nadie nog een uur door afwas heen te moeten worstelen  :biggrin2:

Ik zoek nog inspiratie voor vandaag  :P
calimero_a
4-sterren
4-sterren

Bericht door calimero_a »

Droogheid kan door 2 dingen komen: beslag te lang gemengd of te lang in de oven. Vaak moeten ze veel korter in de oven dan staat aangegeven, kwestie van proberen  ;)

Een extra scheut olie of water in het beslag wil ook goed helpen tegen droogheid.  :-* :-*

En bakken is heel erg ontspannend ik doe het ook vaak, meestal komen ze dan op partner-liefs werk terecht voor de collega's  ;D ;D

Plaats reactie