Updeetje,...
Nadat het weer erg slecht begon te gaan met haar poten, de troep liep eruit, toch weer aan de AB. Ze kon ruim 2 weken zowat niet lopen en vermeed alles dat onder haar poten pijn kon doen, takjes, steentjes etc. Erg dramatisch,....Gelukkig gaat het nu wat beter hoewel haar poten spontaan beginnen te bloeden af en toe. Maar ook iets positiefs,....

Er komt weer haar op haar rug en kont, het is erg pril, babyhaartjes zeg maar maar ik ben er blij mee, superblij. Wel een dilemma want haar huid knapt op maar haar voet-ellende blijft alleen onder controle met AB (en probiotica)
Gisteren naar Zeewolde geweest, erg veel info gekregen van in totaal 3 dierenartsen en te veel info om te bevatten, ik ben nog steeds aan het filteren wat ik nu wel snapte en wat ik niet snapte. Daar moet ik nog even uitkomen. Er is zoveel met haar gedaan waar ik (nog) niets van snap(te) en waar ik 10 jaar geleden van dacht dat het allemaal onzin was maar tegenwoordig kijk ik anders naar veel dingen dus ik vertrouw erop. Het gaat goed komen met mijn meisje!
Wat ik veel belangrijker vond is dat Luna het er fijn vond, ze ging regelmatig uiterst relaxed liggen en was helemaal niet zo nerveus als bij reguliere DA's. Bij Tannetje is ze ook altijd erg relaxed. (Die was er nu trouwens ook bij

) Luna heeft in de auto naar huis in diepe slaap gelegen en ook gisterenavond thuis leek ze uitgeput, althans ze was in erg diepe slaap.
Ik ging naar huis met een Bachbloesem-mengsel en iets homeopathisch waar ik nu de naam even van kwijt ben.

(Ook meen ik begrepen te hebben dat ze nog een zalfje voor haar poten krijgt en een kruidenmengsel maar dat kan ik verkeerd begrepen hebben, daar moet ik Tannetje nog even over mailen). Maargoed, vandaag zijn we aan de slag gegaan met de nieuwe medicijnen en ik heb, sinds een lange tijd, weer positieve hoop dat het toch ooit eens goed gaat komen.
Wel blijft ze nog even op de brok maar echt, ik hoop dat ze in de toekomst weer terug kan op vlees.
Op 7 Juni gaan we terug naar Zeewolde.
Maar eigenlijk mag ik nu hier niet meer meepraten, ik heb (in iedergeval voorlopig nog) een brokkenhond.