Bakken is ontspanning

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bakken is ontspanning

*Natasja*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Natasja* »

Voor echte chocolade-liefhebbers: Mississippi Mud Pie

Afbeelding
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door DJ_Doerak_Tucker »

Die ziet er héérlijk smeuïg uit!!! Hou ik van bij chocoladetaart :dribble: 24-kitchen recept?
*Natasja*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Natasja* »

DJ en Doerak schreef: Die ziet er héérlijk smeuïg uit!!! Hou ik van bij chocoladetaart :dribble: 24-kitchen recept?
Nee, uit de Allerhande, ik heb hem gisteren gemaakt en een fotoverslag gemaakt: http://beautyspots.nl/mississippi-mud-pie/
Whooppie
3-sterren
3-sterren

Bericht door Whooppie »

Morgen ga ik de boodschappen voor die taart hallen die ziet er echt heerlijk uit
:dribble: :dribble: :dribble:
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

*Natasja* schreef: Nee, uit de Allerhande, ik heb hem gisteren gemaakt en een fotoverslag gemaakt: http://beautyspots.nl/mississippi-mud-pie/
Leuk verslag  :biggrin2: ik gok zo'n 5 miljoen caloriën per punt  :biggrin2:
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Als ik deze topic alleen maar lees zit mijn broek al te strak..... :-X :biggrin2:
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Angelique schreef: Leuk verslag  :biggrin2: ik gok zo'n 5 miljoen caloriën per punt  :biggrin2:
Niet bestrooien met poedersuiker dan...dat scheelt weer  :biggrin2:
*Natasja*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Natasja* »

Angelique schreef: Leuk verslag  :biggrin2: ik gok zo'n 5 miljoen caloriën per punt  :biggrin2:
500 calorieën per puntje om precies te zijn. En onder een puntje wordt dan 1/16 deel van de taart verstaan...  :D
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

*Natasja* schreef: 500 calorieën per puntje om precies te zijn. En onder een puntje wordt dan 1/16 deel van de taart verstaan...  :D
hmmmm 1/16 deel van zo'n taart is net genoeg voor 1 hapje. Limburgse punten zijn iets groter dan 1/16e deel...uit zo'n taart halen we hier met pijn en moeite 8-10 stukken  :biggrin2:
*Natasja*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Natasja* »

TMG1961 schreef: hmmmm 1/16 deel van zo'n taart is net genoeg voor 1 hapje. Limburgse punten zijn iets groter dan 1/16e deel...uit zo'n taart halen we hier met pijn en moeite 8-10 stukken  :biggrin2:
Normaal gesproken draai ik mijn hand niet om voor 1/8 taart, maar geloof me: van deze taart heb je aan een klein stukje echt genoeg (als is 1/16 wel héél klein hoor  :P)
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

*Natasja* schreef: Normaal gesproken draai ik mijn hand niet om voor 1/8 taart, maar geloof me: van deze taart heb je aan een klein stukje echt genoeg (als is 1/16 wel héél klein hoor  :P)
Ik heb het nooit begrepen als iemand zij dat iets machtig is en je er maar een klein stukje van opeet. Heb er nooit iets van gemerkt. Christoffeltaart zou ook machtig zijn zeggen ze..laatste keer zonder problemen een stuk gegeten..bleek 1/4 van de taart te zijn  :biggrin2: Was wel lekker maar om nu te zeggen machtig..ehhh niet echt  ;D
*Natasja*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Natasja* »

TMG1961 schreef: Ik heb het nooit begrepen als iemand zij dat iets machtig is en je er maar een klein stukje van opeet. Heb er nooit iets van gemerkt. Christoffeltaart zou ook machtig zijn zeggen ze..laatste keer zonder problemen een stuk gegeten..bleek 1/4 van de taart te zijn  :biggrin2: Was wel lekker maar om nu te zeggen machtig..ehhh niet echt  ;D
Als het niet zo warm was, zou ik een stukje naar je opsturen  :biggrin2:
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

*Natasja* schreef: Als het niet zo warm was, zou ik een stukje naar je opsturen  :biggrin2:
:biggrin2: Dan kon ik hem gelijk in glas schenken en opdrinken  ;D
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door DJ_Doerak_Tucker »

Inderdaad een leuk verslag! Pfoeh, lijkt me inderdaad heel machtig maar wel super lekker! Voor over een tijdje, als ik weer wat suiker aan kan ;).
fransbulletje

Bericht door fransbulletje »

Weer eens wat anders!
http://www.puurgezond.nl/recept/recept/ ... inaasappel

Afbeelding

Het zelfrijzend bakmeel vervangen door speltbloem en wijnsteenzuur bakpoeder.
Hou niet zo van gekonfijte sinaasappel dit vervangen door sinaasappelrasp en sap halve sinaasappel.
Ook wat stukjes gedroogde vijgen toegevoegd en bestrooid met amandelschaafsel, afgestreken met wat abrikozenjam.
Vindt het niet echt gebak, meer koek/cake

Plaats reactie