Bakken is ontspanning
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Bakken is ontspanning
Voor echte chocolade-liefhebbers: Mississippi Mud Pie

-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Die ziet er héérlijk smeuïg uit!!! Hou ik van bij chocoladetaart
24-kitchen recept?
Nee, uit de Allerhande, ik heb hem gisteren gemaakt en een fotoverslag gemaakt: http://beautyspots.nl/mississippi-mud-pie/DJ en Doerak schreef: Die ziet er héérlijk smeuïg uit!!! Hou ik van bij chocoladetaart24-kitchen recept?
Morgen ga ik de boodschappen voor die taart hallen die ziet er echt heerlijk uit

- Angelique
- 5-sterren

Leuk verslag*Natasja* schreef: Nee, uit de Allerhande, ik heb hem gisteren gemaakt en een fotoverslag gemaakt: http://beautyspots.nl/mississippi-mud-pie/
- Pauline
- 5-sterren

Als ik deze topic alleen maar lees zit mijn broek al te strak.....

-
Martine-Tom
Niet bestrooien met poedersuiker dan...dat scheelt weerAngelique schreef: Leuk verslagik gok zo'n 5 miljoen caloriën per punt
![]()
500 calorieën per puntje om precies te zijn. En onder een puntje wordt dan 1/16 deel van de taart verstaan...Angelique schreef: Leuk verslagik gok zo'n 5 miljoen caloriën per punt
![]()
hmmmm 1/16 deel van zo'n taart is net genoeg voor 1 hapje. Limburgse punten zijn iets groter dan 1/16e deel...uit zo'n taart halen we hier met pijn en moeite 8-10 stukken*Natasja* schreef: 500 calorieën per puntje om precies te zijn. En onder een puntje wordt dan 1/16 deel van de taart verstaan...![]()
Normaal gesproken draai ik mijn hand niet om voor 1/8 taart, maar geloof me: van deze taart heb je aan een klein stukje echt genoeg (als is 1/16 wel héél klein hoorTMG1961 schreef: hmmmm 1/16 deel van zo'n taart is net genoeg voor 1 hapje. Limburgse punten zijn iets groter dan 1/16e deel...uit zo'n taart halen we hier met pijn en moeite 8-10 stukken![]()
Ik heb het nooit begrepen als iemand zij dat iets machtig is en je er maar een klein stukje van opeet. Heb er nooit iets van gemerkt. Christoffeltaart zou ook machtig zijn zeggen ze..laatste keer zonder problemen een stuk gegeten..bleek 1/4 van de taart te zijn*Natasja* schreef: Normaal gesproken draai ik mijn hand niet om voor 1/8 taart, maar geloof me: van deze taart heb je aan een klein stukje echt genoeg (als is 1/16 wel héél klein hoor)
Als het niet zo warm was, zou ik een stukje naar je opsturenTMG1961 schreef: Ik heb het nooit begrepen als iemand zij dat iets machtig is en je er maar een klein stukje van opeet. Heb er nooit iets van gemerkt. Christoffeltaart zou ook machtig zijn zeggen ze..laatste keer zonder problemen een stuk gegeten..bleek 1/4 van de taart te zijnWas wel lekker maar om nu te zeggen machtig..ehhh niet echt
![]()
*Natasja* schreef: Als het niet zo warm was, zou ik een stukje naar je opsturen![]()
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Inderdaad een leuk verslag! Pfoeh, lijkt me inderdaad heel machtig maar wel super lekker! Voor over een tijdje, als ik weer wat suiker aan kan
.
-
fransbulletje
Weer eens wat anders!
http://www.puurgezond.nl/recept/recept/ ... inaasappel

Het zelfrijzend bakmeel vervangen door speltbloem en wijnsteenzuur bakpoeder.
Hou niet zo van gekonfijte sinaasappel dit vervangen door sinaasappelrasp en sap halve sinaasappel.
Ook wat stukjes gedroogde vijgen toegevoegd en bestrooid met amandelschaafsel, afgestreken met wat abrikozenjam.
Vindt het niet echt gebak, meer koek/cake
http://www.puurgezond.nl/recept/recept/ ... inaasappel

Het zelfrijzend bakmeel vervangen door speltbloem en wijnsteenzuur bakpoeder.
Hou niet zo van gekonfijte sinaasappel dit vervangen door sinaasappelrasp en sap halve sinaasappel.
Ook wat stukjes gedroogde vijgen toegevoegd en bestrooid met amandelschaafsel, afgestreken met wat abrikozenjam.
Vindt het niet echt gebak, meer koek/cake