bij eneas en Eowynn had ik een zalig mens dus ik hoop ergens dat ik haar terug heb (al herkende fanne de stem niet deze keer).Sieglinde schreef: das de reden waarom ik ga zeggen dat ze niet moeten langskomen.
Zie daar zooooo tegenop
Ik heb het speciaal aangegeven dat ik 3 rottweilers IN HUIS heb lopen.
Als ze commentaar heeft dan moeten ze maar zien voor een ander voor het 2de bezoek en de hoortest.
Toen ik van Eneas bevallen ben kreeg ik al commentaar in het ziekenhuis, ik had een foto van mijn 2 toenmalige honden Chipsy en Rocksy op men nachtkastje staan. Ze vroeg wanneer ik ze zou weg doen, want dat was toch gevaarlijk hoor met een babytje...Nadia schreef: Waarom zouden die dames daar wat van moeten/mogen zeggen?
ik ben toen boos geworden en heb ze wandelen gestuurd (verpleging is nadien komen kijken wat er scheelde want ze hadden me horen roepen tot op de gang
Bij Eowynn was het nog erger. Ik had toen 5 honden (3 rotties, 1 staffxpitmix; 1 aussie) en had net als bij Eneas een foto van de honden en Eneas op men nachtkastje staan. Ze kwam binnen en ik zag direct dat het dezelfde trien was als het jaar voordien.
Opnieuw begon ze hoe gevaarlijk het wel was om honden bij kinderen te laten.
Ik heb haar geantwoord: awel kzal mijn kinderen herplaatsen dan en daar ist gat van de timmerman, vertrek maar weer...
Razend was ik!
Dit jaar had ik een nieuwke, zij had het lef precies niet om er iets op te zeggen
Wie we nu gaan hebben voor de huisbezoeken weet ik nog niet. Binnen een 45min kan ze hier zijn.
Dan zullen we zien wie het is.
Als ze commentaar geeft zal ze heel snel weer buiten zijn.
Mijn honden horen bij men gezin, ze mogen al blij zijn dat ik ze in hun bench of buiten steek tijdens zo'n bezoek.
Slippers aan doenSonja schreef: Ik heb een serieus probleem: m'n vent is werken, ik moet een boodschap doen en ik krijg m'n schoenen niet aan.![]()