De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Foto pag. 66

orinake
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door orinake »

Sieglinde schreef: das de reden waarom ik ga zeggen dat ze niet moeten langskomen.
Zie daar zooooo tegenop
bij eneas en Eowynn had ik een zalig mens dus ik hoop ergens dat ik haar terug heb (al herkende fanne de stem niet deze keer).
Ik heb het speciaal aangegeven dat ik 3 rottweilers IN HUIS heb lopen.
Als ze commentaar heeft dan moeten ze maar zien voor een ander voor het 2de bezoek en de hoortest.
Nadia schreef: Waarom zouden die dames daar wat van moeten/mogen zeggen?
Toen ik van Eneas bevallen ben kreeg ik al commentaar in het ziekenhuis, ik had een foto van mijn 2 toenmalige honden Chipsy en Rocksy op men nachtkastje staan. Ze vroeg wanneer ik ze zou weg doen, want dat was toch gevaarlijk hoor met een babytje...
ik ben toen boos geworden en heb ze wandelen gestuurd (verpleging is nadien komen kijken wat er scheelde want ze hadden me horen roepen tot op de gang  :-[)

Bij Eowynn was het nog erger. Ik had toen 5 honden (3 rotties, 1 staffxpitmix; 1 aussie) en had net als bij Eneas een foto van de honden en Eneas op men nachtkastje staan. Ze kwam binnen en ik zag direct dat het dezelfde trien was als het jaar voordien.
Opnieuw begon ze hoe gevaarlijk het wel was om honden bij kinderen te laten.
Ik heb haar geantwoord: awel kzal mijn kinderen herplaatsen dan en daar ist gat van de timmerman, vertrek maar weer...
Razend was ik!

Dit jaar had ik een nieuwke, zij had het lef precies niet om er iets op te zeggen ;)

Wie we nu gaan hebben voor de huisbezoeken weet ik nog niet. Binnen een 45min kan ze hier zijn.
Dan zullen we zien wie het is.
Als ze commentaar geeft zal ze heel snel weer buiten zijn.
Mijn honden horen bij men gezin, ze mogen al blij zijn dat ik ze in hun bench of buiten steek tijdens zo'n bezoek.
Sonja schreef: Ik heb een serieus probleem: m'n vent is werken, ik moet een boodschap doen en ik krijg m'n schoenen niet aan.  :-\
Slippers aan doen :) daar liep ik de laatste weken ook mee rond (en nu trouwens nog, want heb nog steeds dikke voeten)
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

Ik heb nooit bezoek gehad :)  is dat altijd bij jullie???

Hoortest werd vroeger ook pas later gedaan en tegenwoordig moet je zelf ergens heen om het te laten doen...
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Jeetje, dat is inderdaad wel een beetje heel erg belachelijk ja! Zouden ze hier ook niet moeten zeggen hoor!
wenche
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door wenche »

*Marga* schreef: Ik heb nooit bezoek gehad :)  is dat altijd bij jullie???

Hoortest werd vroeger ook pas later gedaan en tegenwoordig moet je zelf ergens heen om het te laten doen...
Hier kwamen ze aan huis voor de hoortest, hielprik werd gedaan door de kraamzorg
Eerste controle van het consultatiebureau was ook aan huis

Ik had een hele fijne kraamverzorgster... oudste van 7 kinderen en wonend op een boerderij ;)
Dus heel wat gewend aan huisdieren... Ze heeft in de 5 dagen dat ze hier was de beesten ook gruwelijk verwend ;)
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Ik heb leren instapmuiltjes, maar m'n voeten zijn nu zo dik dat ik ze er maar voor de helft ingeschoven krijg. Crocs heb ik niet, maar als ik ze wel had zou ik daarmee denk ik hetzelfde probleem hebben. Qua slippers heb ik alleen van die teva-dingen, maar ook daarbij krijg ik m'n voeten niet meer onder de bandjes.
Ik herken echt m'n eigen voeten niet meer.  :-\ Ze waren de afgelopen weken steeds wel dik, maar nu  :-X
Mannetje gaat pas laat thuis zijn, dan zijn de winkels niet meer open. Misschien moet ik zijn schoenen maar aantrekken.  :biggrin2:
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Ik ga ook duimen voor een fijne kraamverzorgster. Ik heb bij het huisbezoek van de coördinatrice al aangegeven dat we midden in een verhuizing/verbouwing zitten en dat we wellicht niet alles op tijd klaar zullen hebben. En dat er 2 honden en een kat hier rondlopen.
Volgende week komen ze hier nog even de riolering vernieuwen en het toilet beneden vervangen en opnieuw betegelen. Met een beetje mazzel lopen hier straks een kraamverpleegster en een loodgieter tegelijk rond. Pfffff, lekker chaotisch allemaal....
Ivonne
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ivonne »

Sonja schreef: Ik heb leren instapmuiltjes, maar m'n voeten zijn nu zo dik dat ik ze er maar voor de helft ingeschoven krijg. Crocs heb ik niet, maar als ik ze wel had zou ik daarmee denk ik hetzelfde probleem hebben. Qua slippers heb ik alleen van die teva-dingen, maar ook daarbij krijg ik m'n voeten niet meer onder de bandjes.
Ik herken echt m'n eigen voeten niet meer.  :-\ Ze waren de afgelopen weken steeds wel dik, maar nu  :-X
Mannetje gaat pas laat thuis zijn, dan zijn de winkels niet meer open. Misschien moet ik zijn schoenen maar aantrekken.  :biggrin2:
Ik had op het laatst ook zulke dikke voeten dat er gaatjes in de riempjes van de birckenstocks bij moesten en eigenlijk was dat ook niet genoeg.
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Ivonne schreef: Ik had op het laatst ook zulke dikke voeten dat er gaatjes in de riempjes van de birckenstocks bij moesten en eigenlijk was dat ook niet genoeg.
Je voeten krijgen echt een onlogisch model zo, ja.  :-\
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Nu na 10 dagen is dat vele vocht nog niet weg!!!
orinake
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door orinake »

Alle hup ze is weer weg.

Verdict: Éydis komt te weinig bij... Ze is zaterdag 2 weken en zou dus toch al meer moeten bijgekomen zijn...
Ze weegt vandaag 3kg940 (gewicht in het ziekenhuis was 3kg925 - geboortegewicht 4kg280)

Over de honden heeft ze niks gezegd, denk zelf dat door haar blitzbezoek ze niet eens gemerkt heeft dat er nog een hond binnen zat :p
Ze heeft hier amper 15min geweest en op die tijd heeft ze Éydis gewogen, afspraken geregeld voor de gehoortest (gebeurt nu ook niet meer thuis blijkbaar) de eerste consultatie en de 2de consultatie...
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Sonja..... mijn broer woont vlakbij je in de buurt (850 meter)! Zal ik zijn dochter vragen of ze naar je toe wil gaan om een boodschap voor je te doen? Ze leert voor de zorg, dus dat kan er prima bij!
Laatst gewijzigd door Pauline op do 05 sep 2013, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Ik was al druk voetjes aan het koelen in de hoop dat ze zo zouden slinken. En ik kom nu iets verder in m'n instappers. Word ook een beetje gek van het thuis zitten, dus ik ga toch maar even m'n boodschapje doen. Soms helpt een beetje beweging ook tegen de zwelling.
Pauline bedankt voor het aanbod!
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Gelukt! Het was zo heerlijk koel in die supermarkt! En ik moest iets van het bovenste plankje in de vriezer hebben. Nu ben ik niet zo lang, dus de enige manier was om op de drempel van die vriezer te gaan staan. Heerlijk koud aan de voeten! Heb er extra lang over gedaan om datgene wat ik nodig had te pakken.  :biggrin2:
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Net een tijdje met m'n voeten in de Asterdplas gestaan. Was lekker!
Ben alleen bang dat De Stem morgen bericht dat er een walvis is gesignaleerd in de Asterdplas.  ::)
Riek
5-sterren
5-sterren

Bericht door Riek »

Jantina schreef: Nu na 10 dagen is dat vele vocht nog niet weg!!!
Slik jij misschien diclofenac voor je bekkenpijn?
Dat heeft nl de vervelende bijwerking dat je vocht vast houdt.

Gesloten