De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Foto pag. 66

Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Sonja schreef: Kunnen jullie wel rekenen?  ::)

;D ;D ;D
Ongeveer net zo goed als jouw kleine blijkbaar  :biggrin2:
(Wélk deel van uitgerekende datum zou ie zo lastig vinden?  :P)
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Aha dan ben jij mn nieuwe vriend op Facebook Cupcake!!! Ik vroeg me af wie dat was joh, zag allemaal paardenvriendinnentjes van mij er tussen staan dus dacht via hun en op facebook heet je geen cupcake, haha. Maar die blaasontsteking doet t belletje rinkelen nu.
Sterkte ermee meis!!!
HannekeKjell
5-sterren
5-sterren

Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *26/8 wederom een baby geboren!

Bericht door HannekeKjell »

Esthertjuh schreef: In Nederland is inenten tegen polio ook niet verplicht. Dat is alleen in België. Tess heeft haar eerste inenting gehad, maar vind het wel een moeilijke keuze. Autisme, allergieën, en nog veel meer komt veel meer voor bij kinderen die ingeënt zijn. Ik geloof dat losse vaccins wel zijn te krijgen, maar dat moet dan via een speciale apotheek.
Esthertjuh in Eindhoven zit een antroposofisch consultatiebureau (kinderspreekuur) waar je aangepast kunt laten vaccineren, al dan niet met homeopatische ondersteuning.

Voor de dames die rond de ud zitten, succes met de laatste loodjes.
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

En toen was daar de loodgieter. Het huis is een chaos.......
Cupcake
4-sterren
4-sterren

Bericht door Cupcake »

Jantina schreef: Aha dan ben jij mn nieuwe vriend op Facebook Cupcake!!! Ik vroeg me af wie dat was joh, zag allemaal paardenvriendinnentjes van mij er tussen staan dus dacht via hun en op facebook heet je geen cupcake, haha. Maar die blaasontsteking doet t belletje rinkelen nu.
Sterkte ermee meis!!!
Haha, tja het barfwereldje is maar klein, maar de paardenwereld nog veel kleiner.
En nee, ik heb inderdaad ook een normale naam  :D
orinake
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door orinake »

Sonja wanneer was je ud juist?

Ik vond dat over tijd gaan een hel, niet omdat ik last had van men buik, maar omdat ik helemaal gek werd van de berichten op facebook, smsen, mails of ik nu nog niet bevallen was en door men rugpijn...
Blijkt dat die rugpijn tijdens men laatste weken niets was in vergelijking met nu :(
Alles begint zich weer op zijn plaats te zetten, maar dat zal ik verdorie geweten hebben :'(
Ik kan nog met moeite deftig uit de zetel komen, mijn rug is helemaal aan het blokkeren en niet enkel men onderrug, maar gewoon vanaf men schouders al.
Echt op deze moment zou ik geld geven om mijn pijnmedicatie weer te mogen starten, maar zolang ik deels BV kan geven is dat verboden terrein :'(
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

orinake schreef: Sonja wanneer was je ud juist?

Ik vond dat over tijd gaan een hel, niet omdat ik last had van men buik, maar omdat ik helemaal gek werd van de berichten op facebook, smsen, mails of ik nu nog niet bevallen was en door men rugpijn...
Blijkt dat die rugpijn tijdens men laatste weken niets was in vergelijking met nu :(
Alles begint zich weer op zijn plaats te zetten, maar dat zal ik verdorie geweten hebben :'(
Ik kan nog met moeite deftig uit de zetel komen, mijn rug is helemaal aan het blokkeren en niet enkel men onderrug, maar gewoon vanaf men schouders al.
Echt op deze moment zou ik geld geven om mijn pijnmedicatie weer te mogen starten, maar zolang ik deels BV kan geven is dat verboden terrein :'(
UD was vrijdag.
Hier ook veel berichtjes met vragen. Voel me redelijk op die enorme dikke voeten en handen na. Ik draag nu de bergschoenen van mijn vent. 4 maten groter dan mijn normale schoenmaat  :-X En slapen lukt niet meer zo best. Begin het wel een beetje zat te worden. Wil graag mijn lijf weer terug. Voel me nu zo log en lomp.
En nu zo in de rotzooi zitten helpt ook niet echt.

Wel balen van je rugpijn, zeg! Sterkte daarmee. Waardeloos als je daar niets tegen in kunt nemen.
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Pfffffff drilboor.......
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Hè Tamara wat rot voor je!!! Ik had gisteren ook een off dagje zelf. Wat was ik moe en deed m'n rug zeer zeg. Zat er echt even doorheen. Gisterenmiddag kwam de dierenarts even om het hoekje gluren bij hem en die zette mij even met beide benen op de grond, mijn buikspieren zijn fijn door gesneden en dat zijn normaal je stabilisatie spieren, gek dat je rug zeer doet als je heel de dag van alles doet maar je buikspieren mist. Ik moet toch nog even een tandje terug doen en eigenlijk s middags even rusten.
Waar ik ook helemaal gek van wordt is alle visite. Mijn verstand zegt dat iedereen met de beste bedoelingen komt, ik plan maar 1 blokje bezoek per dag dus t valt wel mee enz enz, maar mijn gevoel schreeuwt echt 'laat ons met rust!!!!'. Gek, normaal is iedereen hier welkom en vind ik gezelligheid om me heen heerlijk, nu kan het met serieus gestolen worden.
Ike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ike »

Wat is er loos in huis Son?
Dit is niet fijn die troep en herrie  nu :-\  (maar wie weet is het voor kleine smurf een reden
om er uit te komen  :biggrin2:)
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Ike schreef: Wat is er loos in huis Son?
Dit is niet fijn die troep en herrie  nu :-\  (maar wie weet is het voor kleine smurf een reden
om er uit te komen  :biggrin2:)
Het toilet op de benedenverdieping wordt vervangen, de ruimte wordt opnieuw betegeld en de riolering wordt deels vervangen. En er komen nieuwe aansluitingen voor wasmachine en vaatwasser.
Omdat die leidingen voor een deel door de kelder lopen, moest die gisteren nog even tijdelijk leeg gehaald worden en die spullen staan nu in de living. Intussen is het hier een enorme herrie en zit ik zonder water.
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

Sonja schreef: Pfffffff drilboor.......
jij neemt wel drastische maatregelen om kleine smurf op de wereld te zetten :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

sterkte met het lawaai en de rotzooi in huis. 't scheelt dat het niet warm is........
Cupcake
4-sterren
4-sterren

Bericht door Cupcake »

He bah, wat naar Tamara. Je hoopt natuurlijk dat je je na je bevalling gauw weer beter gaat voelen aan alle kanten. Niet fijn als dat niet het geval is.
Is er niet iets anders aan therapie wat je kan helpen??

@jantina: waarom plan je niet lekker even twee dagen niemand. Ff rust en geen 'gezelligheid' aan je hoofd. Jou kindje, jou bevallig, jou verlof en jou gezinnetje. Mensen wachten echt wel hoor. Die paar daagjes dat ze jullie dan later zien, daar krijgt niemand iets van.
(wel makkelijk gezegd; ik hoop zo dat ik ook zo dapper ben om 'nee' te zeggen tegen de tijd dat dat hoognodig is.
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Dian schreef: jij neemt wel drastische maatregelen om kleine smurf op de wereld te zetten :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Ik houd niet van halve maatregelen.  :biggrin2:
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Sonja schreef: Ik houd niet van halve maatregelen.  :biggrin2:
In dat geval...heb je niet zo'n gootsteenplopper? Een DIY geboorte  :biggrin2:

Gesloten