Ongeveer net zo goed als jouw kleine blijkbaarSonja schreef: Kunnen jullie wel rekenen?
![]()
![]()
![]()
(Wélk deel van uitgerekende datum zou ie zo lastig vinden?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ongeveer net zo goed als jouw kleine blijkbaarSonja schreef: Kunnen jullie wel rekenen?
![]()
![]()
![]()

Esthertjuh in Eindhoven zit een antroposofisch consultatiebureau (kinderspreekuur) waar je aangepast kunt laten vaccineren, al dan niet met homeopatische ondersteuning.Esthertjuh schreef: In Nederland is inenten tegen polio ook niet verplicht. Dat is alleen in België. Tess heeft haar eerste inenting gehad, maar vind het wel een moeilijke keuze. Autisme, allergieën, en nog veel meer komt veel meer voor bij kinderen die ingeënt zijn. Ik geloof dat losse vaccins wel zijn te krijgen, maar dat moet dan via een speciale apotheek.
Haha, tja het barfwereldje is maar klein, maar de paardenwereld nog veel kleiner.Jantina schreef: Aha dan ben jij mn nieuwe vriend op Facebook Cupcake!!! Ik vroeg me af wie dat was joh, zag allemaal paardenvriendinnentjes van mij er tussen staan dus dacht via hun en op facebook heet je geen cupcake, haha. Maar die blaasontsteking doet t belletje rinkelen nu.
Sterkte ermee meis!!!

UD was vrijdag.orinake schreef: Sonja wanneer was je ud juist?
Ik vond dat over tijd gaan een hel, niet omdat ik last had van men buik, maar omdat ik helemaal gek werd van de berichten op facebook, smsen, mails of ik nu nog niet bevallen was en door men rugpijn...
Blijkt dat die rugpijn tijdens men laatste weken niets was in vergelijking met nu
Alles begint zich weer op zijn plaats te zetten, maar dat zal ik verdorie geweten hebben
Ik kan nog met moeite deftig uit de zetel komen, mijn rug is helemaal aan het blokkeren en niet enkel men onderrug, maar gewoon vanaf men schouders al.
Echt op deze moment zou ik geld geven om mijn pijnmedicatie weer te mogen starten, maar zolang ik deels BV kan geven is dat verboden terrein![]()
Het toilet op de benedenverdieping wordt vervangen, de ruimte wordt opnieuw betegeld en de riolering wordt deels vervangen. En er komen nieuwe aansluitingen voor wasmachine en vaatwasser.Ike schreef: Wat is er loos in huis Son?
Dit is niet fijn die troep en herrie nu(maar wie weet is het voor kleine smurf een reden
om er uit te komen)
jij neemt wel drastische maatregelen om kleine smurf op de wereld te zettenSonja schreef: Pfffffff drilboor.......
Ik houd niet van halve maatregelen.Dian schreef: jij neemt wel drastische maatregelen om kleine smurf op de wereld te zetten![]()
![]()
![]()
In dat geval...heb je niet zo'n gootsteenplopper? Een DIY geboorteSonja schreef: Ik houd niet van halve maatregelen.![]()