De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Twee babies erbij!

wenche
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Twee babies erbij!

Bericht door wenche »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En bedje met inhoud (en exacte kleur)
Laatst gewijzigd door wenche op di 17 dec 2013, 03:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Esthertjuh
4-sterren
4-sterren

Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Twee babies erbij!

Bericht door Esthertjuh »

Hier werkten ballonnen in de box niet, de katten gingen gewoon tussen de ballonnen liggen ::) Nu hebben we een houten plank op de box liggen als we niet thuis zijn.

Tess heeft de eerste week in de kinderwagen bij ons op de kamer gelegen. Daarna altijd in haar eigen bedje. Maar sinds een maandje ligt ze samen met Kayleigh tussen ons in. Op het KDV en bij mijn moeder slaapt ze in haar eigen bedje, maar thuis is het drama. Ze slaapt ook niet meer door en nu voed ik haar en slapen we samen weer binnen 10 minuten. Als ik haar terug naar haar eigen bedje moet brengen val ik gewoon niet meer in slaap.

Foto's: http://drietjes.com/de-babykamer-is-helemaal-klaar/
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Wat een leuke kamertjes!
Mooi hoes om het aankleedkussen esther!
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Wat een leuke kamertjes!
Cupcake
4-sterren
4-sterren

Bericht door Cupcake »

Zeker leuk!
Is dat nou praktisch, je aankleedkussen dwars??
Hier ligt ie gewoon in de lengte zeg maar.
Ivonne
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ivonne »

Wij hadden het kamertje klaar in ongeveer de laatste twee weken. Maar deze is nog steeds niet in gebruik. Ons Kleintje slaapt nog bij ons op de kamer omdat zij niet goed doorslaapt en onrustig is. De wieg stond aan mijn kant van het bed. Nu slaapt ze aan het voeteneind.

Denk dat ze over een maand of twee drie maar eens op haar eigen kamertje gaat liggen. Verder hebben wij een aankleedkussen op een bank liggen en daar een doos met een paar benodigdheden bij voor het verschonen van de luier. Gaat prima tot zover.

De box werd opgezet toen ze een week oud was.

Ach ja, in de praktijk merk je toch pas wat handig is en wat juist niet....
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Ivonne schreef: Wij hadden het kamertje klaar in ongeveer de laatste twee weken. Maar deze is nog steeds niet in gebruik. Ons Kleintje slaapt nog bij ons op de kamer omdat zij niet goed doorslaapt en onrustig is. De wieg stond aan mijn kant van het bed. Nu slaapt ze aan het voeteneind.

Denk dat ze over een maand of twee drie maar eens op haar eigen kamertje gaat liggen. Verder hebben wij een aankleedkussen op een bank liggen en daar een doos met een paar benodigdheden bij voor het verschonen van de luier. Gaat prima tot zover.

De box werd opgezet toen ze een week oud was.

Ach ja, in de praktijk merk je toch pas wat handig is en wat juist niet....
Helemaal mee eens! Aankleedkussen dwars zie je steeds meer volgens mij. Was voor ons wel makkelijk geweest denk ik, aangezien de papa links is en het voor hem erg onhandig is dat ik alles rechts heb liggen zodat Fedde met zijn hoofd naar links ligt.
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Hier ook een 'linkse' papa
Esthertjuh
4-sterren
4-sterren

Bericht door Esthertjuh »

Hier ook een linkse papa. Ik krijg haar met geen mogelijkheid verschoont als het aankleedkussen niet dwars ligt. Nu werk ik recht voor me. Maar misschien is dat ook een kwestie van gewenning.

Nadia, het aankleedkussen is van Koeka :D
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Hier ook veel van Koeka trouwens (ook met het wafeltje), ook de aankleedkussenhoes (en dekens, boxleed enz). Moet zeggen dat het prijzig is, maar wel echt hele goede kwaliteit hoor. Zelfde als van Baby's Only. Badcapejes was je veel bijvoorbeeld, nou die van Prenatal worden echt schuurpapier en die van Koeka blijven heerlijk zacht. Geen onnodige investering kan ik nu na een paar maandjes zeggen  ;). (ook genoeg ONnodige investeringen en miskopen hoor, daar niet van  :-[ )
wenche
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door wenche »

Ik heb 4 badcapes, maar gebruik er 1... En dan alleen met zwemmen... Is al tig keergewassen, maar zo heerlijk zacht ;)
Ik kan Evi ook niet aankleden als ze overdwars ligt... Ik moet haar met de beentjes naar me toe hebben...
Cupcake
4-sterren
4-sterren

Bericht door Cupcake »

Toch grappigdat iedereen het net weer anders doet.
Ik ben ook links, maar omdat ik vanaf het begin 'rechts verschoon' gaat dat prima.
Gelukkig nog niet teveel miskopen gedaan, wel diverse cadeautjes die zeker weten niet gebruikt gaan worden  ::)
Er zit inderdaad wel veel verschil in kwaliteit en soms betaal ik met liefde wat extra voor goede kwaliteit.
Onze kleine slaapt inmiddels overdag in zijn eigen ledikantje en 's nachts nog bij ons in de wieg. Hij slaapt al vanaf 5 weken door, maar ik vind het zo gezellig om hem lekker op de kamer te hebben nu het nog kan. Hij past vrees ik nog een week of drie in de wieg en dan wordt hij echt te groot, dus dan mag hij naar zijn eigen bedje.
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Ik heb alleen maar badcapes van fleece en die blijven lekker zacht, ook al zijn ze al heel vaak gewassen.
Voor het aankleedkussen heb ik alleen maar hele simpele badstof overtrekjes. Ik gooi die dingen bijna dagelijks in de was, dus ik heb er een zwikje in verschillende kleurtjes. Als ik daar allemaal dure overtrekjes voor had moeten kopen.. :-X.
Voor mij zou het aankleedkussen dwars op de commode niks zijn. Heb van de week bij het consultatiebureau nog geprobeerd om David aan te kleden terwijl hij met de beentjes naar me toe lag, maar ik vrees dat ik daar te klein voor ben (Of David al te lang), want dan kan ik helemaal niet goed bij zijn bovenlijfje.
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik krijg morgen een iemand voor de intake van de kraamzorg over de vloer. Ik heb er helemaal geen zin in.
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

koekje schreef: Ik krijg morgen een iemand voor de intake van de kraamzorg over de vloer. Ik heb er helemaal geen zin in.
ja erg he? ik had van te voren ook altijd een hekel aan dat soort bezoeken. uiteindelijk valt het dan wel weer mee!

Gesloten