En bedje met inhoud (en exacte kleur)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Helemaal mee eens! Aankleedkussen dwars zie je steeds meer volgens mij. Was voor ons wel makkelijk geweest denk ik, aangezien de papa links is en het voor hem erg onhandig is dat ik alles rechts heb liggen zodat Fedde met zijn hoofd naar links ligt.Ivonne schreef: Wij hadden het kamertje klaar in ongeveer de laatste twee weken. Maar deze is nog steeds niet in gebruik. Ons Kleintje slaapt nog bij ons op de kamer omdat zij niet goed doorslaapt en onrustig is. De wieg stond aan mijn kant van het bed. Nu slaapt ze aan het voeteneind.
Denk dat ze over een maand of twee drie maar eens op haar eigen kamertje gaat liggen. Verder hebben wij een aankleedkussen op een bank liggen en daar een doos met een paar benodigdheden bij voor het verschonen van de luier. Gaat prima tot zover.
De box werd opgezet toen ze een week oud was.
Ach ja, in de praktijk merk je toch pas wat handig is en wat juist niet....

ja erg he? ik had van te voren ook altijd een hekel aan dat soort bezoeken. uiteindelijk valt het dan wel weer mee!koekje schreef: Ik krijg morgen een iemand voor de intake van de kraamzorg over de vloer. Ik heb er helemaal geen zin in.