bedankt voor jullie reactie
ik denk dat jullie wel eens gelijk kunnen hebben , wat het eten betreft zijn maag/darm stelsel zal mischien toen toch overhoop gelegen hebben want alles is na de Gardia infectie begonnen , diarree bleef toen aanhouden en verergerde zelfs.... door de Z/a Van hills brokken te geven zijn ze nu genormaliseerd zijn ontlasting is heel goed ondanks dat hij heel weinig eet.
de brokken heeft hij 14 dagen gekregen met ups en dows, uit zijn kom heeft hij ze maar 1 keer willen eten, na het een paar dagen te hebben aangezien heb ik deze gegeven tijdens zijn wandelingen en toen had hij ze wel, welliswaar brokje per brokje , een andere optie had ik niet ik was toen al blij dat hij ze at, nu een kleine week geleden moest hij ze ook niet meer en zijn we terug over gegaan naar kvv.
en tijdens het wandelen zo min mogelijk brokken.
ook weer een paar dagen bezig met kvv en vanavond heb ik zijn kvv op een gewoon bord gelegd, en dit uit elkaar gedaan , en geloof het of niet hij at alles op. de volle 200 gr. waarna ik er nog 100 gr bijgedaan heb en dit heeft hij ook op, je wil niet weten hoe blij ik ben, dat hij wat geeten heeft

.
en ja ook tijdens het wandelen vanavond aan de korte riem, telkens hij trok stopte ik tot de riem weer ontspannen was en hij naar me keek , en ik moet zeggen het heeft geholpen, dit ga ik volharden , vandaag en gisteren ook niks extra gekregen.
wat ik wel ondervind, is dat hij sinds hij klein is zijn eten oplikt, enkel hele kleine stukjes,(3/4 mm) eens er een groter stukje in zijn bek zit laat hij dit vallen, terwijl onze andere hond , gewoon alles in haar bek neemd en er zelfs of knaagd/bijt.
morgen ga ik net hetzelfde doen, zijn eten op een bord, doet hij het na een poos goed , dan krijgt hij zijn eigen bakje terug .
ik ben benieuwd, ik ga er in ieder geval geen medelijden meer mee hebben, want ik denk dat hij dit wel aanvoeld, en daarvan profiteerd.
wel triest, vanavond toch maar eens gewogen en 1 kilo is hij vermagerd