'T is haast niet voor te stellen straks een leven met een kleintje erbij...
Al hoor ik ook vaak dat als hij/zij er eenmaal is het niet meer voor te stellen is dat de kleine er niet was.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hier ook een slaapzak maar Kleintje wil zich omdraaien en dat gaat niet met dat ding en dus ligt ze in 'de knoop' en dat is weer een huilmoment. Leg ik haar op haar zij dan rolt ze uiteindelijk te ver door waardoor ze min of meer onhandig op haar buik ligt en tadaaa .... weer een huilmoment.... ook gewoon 'zomaar' wakker\huilen... geen reden maar wel wakker.... vanaf 05.00 uur vind het geen punt om eventueel een flesje te maken (volgens mij heeft ze een snelle verbranding en heeft ze na zoveel uur echt wel weer trek) maar eerder is echt te vroeg..... ik doe mijn best om haar niet bij ons in bed te hebben maar soms..... ik slaap dan nog steeds niet goed maar zij en mijn vriend welJantina schreef: Oei heftig he? Ik ben ook stik jaloers op de doorslapers hoor! Fedde sliep de eerste maandjes aardig goed, alleen voor zijn flesje kwam hij. Maar dat is helaas veranderd. Ook ieder uur een soort van wakker, speentje brengen, als het echt niet helpt toch weer een fles, zucht... Moet zeggen dat ik sinds vorige week meneertje in een slaapzak leg en dat gaat toch een stuk beter. Hij komt nog steeds voor de fles, maar daaromheen hebben we mindere wakkere momentjes.
Wat ik hier niet voor elkaar krijg is het naar bed brengen. Hij gaat echt niet zelf in slaap vallen. Na de fles s avonds valt ie bij mij in slaap en dan moet ik echt wachten tot hij in diepe slaap is en dan zijn bedje in. Na de nachtfles idem, dan moet hij eerst bij mij in bed in slaap vallen voor ik hem weer terug kan leggen. En wat je zegt hoor, ik dacht ook altijd 'geen gezeur gewoon slapen' maar zo werkt het gewoon niet voor ieder kindje. Dus... Als er goede tips in dat boekje staan: komt u maar!

hihi, ik slaap al meer dan 30 jaar niet meer een ganse nacht aan één stuk. Eerst door de kinderen en dan.......uit gewoonte.Ivonne schreef: heb 'berekend' dat ik nu meer dan een jaar niet meer een nacht heb doorgeslapen
eerst door de zwangerschap, nu door een kleintje die om de haverklap wakker wordt s'nachts.....
heb nu dan ook een babyslaapgids gekocht.... jemig... niet gedacht dat ik dat nog ooit zou doen... uit een boekje gaan leren hoe mijn kind moet gaan slapen....
Hoe doen jullie dit?