Koopjeshoek
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Koopjeshoek
Ik haal poepzakjes bij de action, die rood/bruine met een geurtje Zitten gevouwen in een zakje. Kan de bodem er niet uitscheuren!
Diepvrieszakken van de action, rijd er altijd speciaal voor heen.
Poepzakjes heb ik op rol van de gemeente Reuver, geweldig doe een jaar met zo'n rol en ze scheuren nooit!
Koffiepads extra dark van de lidl ook favoriet hier en in de aanbieding nog leuker.
Vaatwastabletten koop ik meestal in de aanbieding bij kruidvat, laatst 100 stuks voor 8,99. Doe ik dan weer bijna een jaar mee in mijn eentje.
Idem met wasmiddel in de aanbieding bij de kruidvat, voor eigen was beetje fatsoenlijk merk en voor de hondenwas meestal van de lidl ofzo.
Zakkensluiters van de ikea ook een mooie uitvinding!
Ben ook gek op Cranenbroek, hondenvoerbakken, afzetgaas, boormachine en meer komen daar vandaan
Poepzakjes heb ik op rol van de gemeente Reuver, geweldig doe een jaar met zo'n rol en ze scheuren nooit!
Koffiepads extra dark van de lidl ook favoriet hier en in de aanbieding nog leuker.
Vaatwastabletten koop ik meestal in de aanbieding bij kruidvat, laatst 100 stuks voor 8,99. Doe ik dan weer bijna een jaar mee in mijn eentje.
Idem met wasmiddel in de aanbieding bij de kruidvat, voor eigen was beetje fatsoenlijk merk en voor de hondenwas meestal van de lidl ofzo.
Zakkensluiters van de ikea ook een mooie uitvinding!
Ben ook gek op Cranenbroek, hondenvoerbakken, afzetgaas, boormachine en meer komen daar vandaan
Heb de de luierwegwerp-zakjes van action al geprobeerd?Danny schreef: Ik haal poepzakjes bij de action, die rood/bruine met een geurtje Zitten gevouwen in een zakje. Kan de bodem er niet uitscheuren!
Vind je bij de baby verzorrgingsproducten. Model hondenpoepzakje, en ook geparfumeerd
Iets dunner, maar zeker nog dik genoeg én: voordeliger
o ja, n lief kleurtje natuurlijk
Laatst gewijzigd door nova op wo 29 jan 2014, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
die vind ik zo goor, die ruiken nog erger dan een drol...Danny schreef: Ik haal poepzakjes bij de action, die rood/bruine met een geurtje Zitten gevouwen in een zakje. Kan de bodem er niet uitscheuren!
-
Alba
- 5-sterren

- Contacteer:
Die hebben wij ook. Het pakje past precies in het tasje wat we gebruiken met wandelen, je pakt zo een zakje zonder moeilijk te hoeven doen met een rolletje en afscheuren. Heel handig!Danny schreef: Ik haal poepzakjes bij de action, die rood/bruine met een geurtje Zitten gevouwen in een zakje. Kan de bodem er niet uitscheuren!
Geurtje had voor mij niet gehoeven.
-
renate1985
- 5-sterren

Ik haal diepvrieszakjes bij de jumbo. De kleintjes zijn0,69 en de grote 0,99 zitten er 20 of 25 in en er zit een sluiting in. Ik vind ze stevig en gebruik ze voor karkassen en vlees en orgaan. En het zijn losse zakjes in een doosje, heel makkelijk duseelke schreef: Nee die scheuren als je ze van het rolletje trekt... en in onze hoeveelheid heb ik geen geduld om ze rustig los te maken. Ik wil gewoon losse zakjes in een doosje
Hoeft niet groot te zijn, is voor het orgaan en spiervlees. Voor de karkassen nog steeds van die blauwe van de AH.
Geinspireerd geraakt door deze topic ben ik vandaag maar weer eens naar de action geweest.
Weer thuis gekomen met van allerlei handige dingen. En gedroogde uitjes, daar doet mijn zoon een moord voor en die zijn echt heel goedkoop daar.
Weer thuis gekomen met van allerlei handige dingen. En gedroogde uitjes, daar doet mijn zoon een moord voor en die zijn echt heel goedkoop daar.
De (roze) blue wonder koop ik altijd bij de action. Scheelt enorm ten opzichte van de supermarkt.
Oh, en heb deze week oliebollen mix gekocht. Deze waren in de opruiming. Dus heb ik ze al fijn voor de jaarwisseling. Houdbaarheid was nog prima
49ct voor een pak.
Oh, en heb deze week oliebollen mix gekocht. Deze waren in de opruiming. Dus heb ik ze al fijn voor de jaarwisseling. Houdbaarheid was nog prima
49ct voor een pak.
Zat ik er niet ver naast met €0,68 toch?renate1985 schreef: Ik haal diepvrieszakjes bij de jumbo. De kleintjes zijn0,69 en de grote 0,99 zitten er 20 of 25 in en er zit een sluiting in. Ik vind ze stevig en gebruik ze voor karkassen en vlees en orgaan. En het zijn losse zakjes in een doosje, heel makkelijk dus![]()
Altijd de diepvries zakenzakjes van de Lidl 120 stuks op een rol.
Doe er het vlees in portioneren en dan enkele afschuren voor als poepzak en die doe ik dan in mijn kontzak.
Ze gaan zelfs mee in de was
Doe er het vlees in portioneren en dan enkele afschuren voor als poepzak en die doe ik dan in mijn kontzak.
Ze gaan zelfs mee in de was
Oja en de scharen set is ook erg goed.
Van de zomer was er ook een platte snoeischaar (dus boven een mes en onder plat geribbeld) in de aanbieding rond de € 5.00 hier kun je perfect bot mee knippen.
Van de zomer was er ook een platte snoeischaar (dus boven een mes en onder plat geribbeld) in de aanbieding rond de € 5.00 hier kun je perfect bot mee knippen.
Komende week is de bio wc-eend in de aanbieding bij de Lidl. Ik heb een fles nodig.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Gisteren bij de Lidl de laatste feestdagen-eend gehaald, met korting. Er lagen er vorige week nog een stuk of 6 en ik wilde wachten tot ze nóg goedkoper zouden worden. Dat werd 'em dus niet.
Is vast een barfer langsgeweest. 
Ik gebruik ook de luierzakjes vd action als hondenpoepzakje. Overigens ook voor de maandverband
. Niet tegelijk natuurlijk. :p
En school- en knutselspullen. Ordners enzo. Leuke kleurtjes ook.
En school- en knutselspullen. Ordners enzo. Leuke kleurtjes ook.
Gisteren nog een paar flexibele wasmanden gekocht bij de Action,
ze zijn nu in de aanbieding voor maar € 2,59.
Altijd handig om vleesjes in te vervoeren.
ze zijn nu in de aanbieding voor maar € 2,59.
Altijd handig om vleesjes in te vervoeren.