Koopjeshoek

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Koopjeshoek

Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

Ik haal poepzakjes bij de action, die rood/bruine met een geurtje Zitten gevouwen in een zakje. Kan de bodem er niet uitscheuren!
May Linn
5-sterren
5-sterren

Bericht door May Linn »

Diepvrieszakken van de action, rijd er altijd speciaal voor heen.
Poepzakjes heb ik op rol van de gemeente Reuver, geweldig doe een jaar met zo'n rol en ze scheuren nooit!
Koffiepads extra dark van de lidl ook favoriet hier en in de aanbieding nog leuker.
Vaatwastabletten koop ik meestal in de aanbieding bij kruidvat, laatst 100 stuks voor 8,99. Doe ik dan weer bijna een jaar mee in mijn eentje.
Idem met wasmiddel in de aanbieding bij de kruidvat, voor eigen was beetje fatsoenlijk merk en voor de hondenwas meestal van de lidl ofzo.
Zakkensluiters van de ikea ook een mooie uitvinding!

Ben ook gek op Cranenbroek, hondenvoerbakken, afzetgaas, boormachine en meer komen daar vandaan  :)
nova
5-sterren
5-sterren

Bericht door nova »

Danny schreef: Ik haal poepzakjes bij de action, die rood/bruine met een geurtje Zitten gevouwen in een zakje. Kan de bodem er niet uitscheuren!
Heb de de luierwegwerp-zakjes van action al geprobeerd?
Vind je bij  de baby verzorrgingsproducten. Model hondenpoepzakje, en ook geparfumeerd  :biggrin2:
Iets dunner, maar zeker  nog dik genoeg  én: voordeliger :D

o ja, n lief kleurtje natuurlijk  ;D
Laatst gewijzigd door nova op wo 29 jan 2014, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Danny schreef: Ik haal poepzakjes bij de action, die rood/bruine met een geurtje Zitten gevouwen in een zakje. Kan de bodem er niet uitscheuren!
die vind ik zo goor, die ruiken nog erger dan een drol...
Alba
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Alba »

Die hebben wij ook. Het pakje past precies in het tasje wat we gebruiken met wandelen, je pakt zo een zakje zonder moeilijk te hoeven doen met een rolletje en afscheuren. Heel handig!
Geurtje had voor mij niet gehoeven.
renate1985
5-sterren
5-sterren

Bericht door renate1985 »

eelke schreef: Nee die scheuren als je ze van het rolletje trekt... en in onze hoeveelheid heb ik geen geduld om ze rustig los te maken. Ik wil gewoon losse zakjes in een doosje :P
Hoeft niet groot te zijn, is voor het orgaan en spiervlees. Voor de karkassen nog steeds van die blauwe van de AH.
Ik haal diepvrieszakjes bij de jumbo. De kleintjes zijn0,69 en de grote 0,99  zitten er 20 of 25 in en er zit een sluiting in. Ik vind ze stevig en gebruik ze voor karkassen en vlees en orgaan. En het zijn losse zakjes in een doosje, heel makkelijk dus  :biggrin2:
monster
5-sterren
5-sterren

Bericht door monster »

Geinspireerd geraakt door deze topic ben ik vandaag maar weer eens naar de action geweest.
Weer thuis gekomen met van allerlei handige dingen. En gedroogde uitjes, daar doet mijn zoon een moord voor en die zijn echt heel goedkoop daar.
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

De (roze) blue wonder koop ik altijd bij de action. Scheelt enorm ten opzichte van de supermarkt.

Oh, en heb deze week oliebollen mix gekocht. Deze waren in de opruiming. Dus heb ik ze al fijn voor de jaarwisseling. Houdbaarheid was nog prima :)
49ct voor een pak.
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

renate1985 schreef: Ik haal diepvrieszakjes bij de jumbo. De kleintjes zijn0,69 en de grote 0,99  zitten er 20 of 25 in en er zit een sluiting in. Ik vind ze stevig en gebruik ze voor karkassen en vlees en orgaan. En het zijn losse zakjes in een doosje, heel makkelijk dus  :biggrin2:
Zat ik er niet ver naast met €0,68 toch?
C@rine
5-sterren
5-sterren

Bericht door C@rine »

Altijd de diepvries zakenzakjes van de Lidl 120 stuks op een rol.
Doe er het vlees in portioneren en dan enkele afschuren voor als poepzak en die doe ik dan in mijn kontzak.
Ze gaan zelfs mee in de was ;D
C@rine
5-sterren
5-sterren

Bericht door C@rine »

Oja en de scharen set is ook erg goed.
Van de zomer was er ook een platte snoeischaar (dus boven een mes en onder plat geribbeld) in de aanbieding rond de € 5.00 hier kun je perfect bot mee knippen.
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Komende week is de bio wc-eend in de aanbieding bij de Lidl. Ik heb een fles nodig.
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Gisteren bij de Lidl de laatste feestdagen-eend gehaald, met korting. Er lagen er vorige week nog een stuk of 6 en ik wilde wachten tot ze nóg goedkoper zouden worden. Dat werd 'em dus niet.  ;)  Is vast een barfer langsgeweest.  ;D
Naomi B
5-sterren
5-sterren

Bericht door Naomi B »

Ik gebruik ook de luierzakjes vd action als hondenpoepzakje. Overigens ook voor de maandverband ;). Niet tegelijk natuurlijk. :p

En school- en knutselspullen. Ordners enzo. Leuke kleurtjes ook.
kayla
3-sterren
3-sterren

Bericht door kayla »

Gisteren nog een paar flexibele wasmanden gekocht bij de Action,
ze zijn nu in de aanbieding voor maar € 2,59.
Altijd handig om vleesjes in te vervoeren.

Plaats reactie