Barfplaats weet raad / verzorgen van je laarzen

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Barfplaats weet raad / verzorgen van je laarzen

MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

Lizzy schreef: Ja. Alleen vet dat geschikt is voor Gore-tex. Dus o.a. Dubarry vet. Collonil outdoor, dat soort handel. Maar ja.... jij hebt die van jou 3 jaar, ik heb die van mij 7 maanden :-\
Ik denk zelfs al 4 of 5 jaar zat ik me te bedenken! De tijd vliegt!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

De tijd vliegt maar de mijne zijn echt van juli 2013 en ze zagen er aanmerkelijk beroerder uit dan die van jou :-\
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

Lizzy schreef: Nou, mijn Dubarry's zijn weer terug naar hun oorspronkelijke baasje :-\ (naar Dubarry). En nou maar afwachten wat hun oordeel is.... Henk reageerde in ieder geval wel fijn ("nee, dit is echt weer niet goed en ik weet dat je ze goed verzorgd"). Net zo beroerd verzorgen als dat de meeste van jullie doen raadt hij toch echter niet aan :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Ben je helemaal naar Henk gekomen? Dan was je hier in de buurt, hadden we haast wel een mini BP-wandeling kunnen hebben! :biggrin2:
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Lizzy schreef: De tijd vliegt maar de mijne zijn echt van juli 2013 en ze zagen er aanmerkelijk beroerder uit dan die van jou :-\
Ik heb even op m'n vet gekeken. Er staat vanalles in op in het Frans maar geen goretex...
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Tanna schreef: Ben je helemaal naar Henk gekomen? Dan was je hier in de buurt, hadden we haast wel een mini BP-wandeling kunnen hebben! :biggrin2:
Ja, ik ben naar Henk terug geweest want daar heb ik ze gekocht! Had ik het maar geweten!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

MarijeEnBoomer schreef: Ik heb even op m'n vet gekeken. Er staat vanalles in op in het Frans maar geen goretex...
Maar het merk?
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Henk is trouwens mij all time favorite outdoor shop!
**Jolanda**
5-sterren
5-sterren

Bericht door **Jolanda** »

Conclusie:
Je moet niet zo lief voor je laarzen zijn, je vertroeteld ze te veel. Je mag ze ook niet mishandelen en dus gebruiken waar ze voor gemaakt zijn met af en toe wat onderhoud.
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Lizzy schreef: Maar het merk?
Zoals ik zeg: er staat allemaal Frans op  ;D
Volgende keer stel ik je voor aan m'n schoenmaker  8)
Lil

Bericht door Lil »

Lizzy schreef: Ja. Alleen vet dat geschikt is voor Gore-tex. Dus o.a. Dubarry vet. Collonil outdoor, dat soort handel. Maar ja.... jij hebt die van jou 3 jaar, ik heb die van mij 7 maanden :-\
Voor mijn outdoorjassen, mijn schoenen etc. gebruik ik altijd Collonil. Fijn en goed spul.
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Lizzy schreef: Henk is trouwens mij all time favorite outdoor shop!
Toch he, ik ben daar een paar weken terug geweest omdat ik dus twijfelde of ik Dubarry's moest nemen of niet. Omdat ik hier dus al vaker deze ervaringen had gelezen heb ik ze daar ook direct gevraagd wat hun ervaring daar mee is, omdat ik er echt alles mee wil kunnen, van in de paardenmest tot in de blub en alles daartussen. Nou mevrouw, dat soort verhalen hebben we nog nooit gehoord. Noooooit geen klachten met Dubarry's.  ::)  Ik snap dat je iets wil verkopen hoor, maar helemaal eerlijk is het niet  8).
(Ik heb ze uiteindelijk via internet gekocht trouwens omdat ik het toch wil proberen...)
Wel fijn dat het weer opgelost gaat worden, dat dan weer wel!
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Jantina schreef: Toch he, ik ben daar een paar weken terug geweest omdat ik dus twijfelde of ik Dubarry's moest nemen of niet. Omdat ik hier dus al vaker deze ervaringen had gelezen heb ik ze daar ook direct gevraagd wat hun ervaring daar mee is, omdat ik er echt alles mee wil kunnen, van in de paardenmest tot in de blub en alles daartussen. Nou mevrouw, dat soort verhalen hebben we nog nooit gehoord. Noooooit geen klachten met Dubarry's::)  Ik snap dat je iets wil verkopen hoor, maar helemaal eerlijk is het niet  8).
(Ik heb ze uiteindelijk via internet gekocht trouwens omdat ik het toch wil proberen...)
100% waarheid zoals jij het nu opschrijft  :biggrin2:

(nooit geen= altijd)  :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Jantina schreef: Toch he, ik ben daar een paar weken terug geweest omdat ik dus twijfelde of ik Dubarry's moest nemen of niet. Omdat ik hier dus al vaker deze ervaringen had gelezen heb ik ze daar ook direct gevraagd wat hun ervaring daar mee is, omdat ik er echt alles mee wil kunnen, van in de paardenmest tot in de blub en alles daartussen. Nou mevrouw, dat soort verhalen hebben we nog nooit gehoord. Noooooit geen klachten met Dubarry's.  ::)  Ik snap dat je iets wil verkopen hoor, maar helemaal eerlijk is het niet  8).
Hij zegt tegen mij ook altijd dat hij super goede ervaring heeft met Dubarry. En hij ze al 10 jaar verkoopt. En ik zo ongeveer de enige ben met problemen. En gezien de reacties die ik hier lees en op bokt.nl, krijg ik het idee dat ik inderdaad de enige of een van de weinige ben met problemen :-\

Hoe zitten ze, je Dubarry's?

Want dat is dus bij mij de pest.... Ik heb een krakkemikkerig lijf. Problemen met mijn rug, mijn heupen en mijn knie. En ik krijg dus op alle schoenen en laarzen problemen met m'n rug, heupen en knieeen, behalve op mijn Dubarry's :-\. Ik trek ze aan en loop naar Parijs. Niks inlopen, niks blaren. En voor mijn doen loop ik bijna normaal op mijn Dubarry's (ja, wel scheef, met mijn voeten naar binnen maar dat is nou eenmaal zo) terwijl ik op alle andere laarzen wel invalide lijk :-\
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Angelique schreef: 100% waarheid zoals jij het nu opschrijft  :biggrin2:

(nooit geen= altijd)  :biggrin2:
Jaaa sorry, puppenslaapgebrek, vergeef me!
**Jolanda**
5-sterren
5-sterren

Bericht door **Jolanda** »

Lizzy schreef: Hij zegt tegen mij ook altijd dat hij super goede ervaring heeft met Dubarry. En hij ze al 10 jaar verkoopt. En ik zo ongeveer de enige ben met problemen. En gezien de reacties die ik hier lees en op bokt.nl, krijg ik het idee dat ik inderdaad de enige of een van de weinige ben met problemen :-\

Hoe zitten ze, je Dubarry's?

Want dat is dus bij mij de pest.... Ik heb een krakkemikkerig lijf. Problemen met mijn rug, mijn heupen en mijn knie. En ik krijg dus op alle schoenen en laarzen problemen met m'n rug, heupen en knieeen, behalve op mijn Dubarry's :-\. Ik trek ze aan en loop naar Parijs. Niks inlopen, niks blaren. En voor mijn doen loop ik bijna normaal op mijn Dubarry's (ja, wel scheef, met mijn voeten naar binnen maar dat is nou eenmaal zo) terwijl ik op alle andere laarzen wel invalide lijk :-\
Bezoekje aan de podoloog en/of steunzolen laten aanmeten? ??? ::) ;)

Plaats reactie