Ik denk zelfs al 4 of 5 jaar zat ik me te bedenken! De tijd vliegt!Lizzy schreef: Ja. Alleen vet dat geschikt is voor Gore-tex. Dus o.a. Dubarry vet. Collonil outdoor, dat soort handel. Maar ja.... jij hebt die van jou 3 jaar, ik heb die van mij 7 maanden![]()
Barfplaats weet raad / verzorgen van je laarzen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Re: Barfplaats weet raad / verzorgen van je laarzen
De tijd vliegt maar de mijne zijn echt van juli 2013 en ze zagen er aanmerkelijk beroerder uit dan die van jou 
Ben je helemaal naar Henk gekomen? Dan was je hier in de buurt, hadden we haast wel een mini BP-wandeling kunnen hebben!Lizzy schreef: Nou, mijn Dubarry's zijn weer terug naar hun oorspronkelijke baasje(naar Dubarry). En nou maar afwachten wat hun oordeel is.... Henk reageerde in ieder geval wel fijn ("nee, dit is echt weer niet goed en ik weet dat je ze goed verzorgd"). Net zo beroerd verzorgen als dat de meeste van jullie doen raadt hij toch echter niet aan
![]()
![]()
![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ik heb even op m'n vet gekeken. Er staat vanalles in op in het Frans maar geen goretex...Lizzy schreef: De tijd vliegt maar de mijne zijn echt van juli 2013 en ze zagen er aanmerkelijk beroerder uit dan die van jou![]()
Ja, ik ben naar Henk terug geweest want daar heb ik ze gekocht! Had ik het maar geweten!Tanna schreef: Ben je helemaal naar Henk gekomen? Dan was je hier in de buurt, hadden we haast wel een mini BP-wandeling kunnen hebben!![]()
Maar het merk?MarijeEnBoomer schreef: Ik heb even op m'n vet gekeken. Er staat vanalles in op in het Frans maar geen goretex...
Henk is trouwens mij all time favorite outdoor shop!
-
**Jolanda**
- 5-sterren

Conclusie:
Je moet niet zo lief voor je laarzen zijn, je vertroeteld ze te veel. Je mag ze ook niet mishandelen en dus gebruiken waar ze voor gemaakt zijn met af en toe wat onderhoud.
Je moet niet zo lief voor je laarzen zijn, je vertroeteld ze te veel. Je mag ze ook niet mishandelen en dus gebruiken waar ze voor gemaakt zijn met af en toe wat onderhoud.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Zoals ik zeg: er staat allemaal Frans opLizzy schreef: Maar het merk?
Volgende keer stel ik je voor aan m'n schoenmaker 8)
-
Lil
Voor mijn outdoorjassen, mijn schoenen etc. gebruik ik altijd Collonil. Fijn en goed spul.Lizzy schreef: Ja. Alleen vet dat geschikt is voor Gore-tex. Dus o.a. Dubarry vet. Collonil outdoor, dat soort handel. Maar ja.... jij hebt die van jou 3 jaar, ik heb die van mij 7 maanden![]()
Toch he, ik ben daar een paar weken terug geweest omdat ik dus twijfelde of ik Dubarry's moest nemen of niet. Omdat ik hier dus al vaker deze ervaringen had gelezen heb ik ze daar ook direct gevraagd wat hun ervaring daar mee is, omdat ik er echt alles mee wil kunnen, van in de paardenmest tot in de blub en alles daartussen. Nou mevrouw, dat soort verhalen hebben we nog nooit gehoord. Noooooit geen klachten met Dubarry's.Lizzy schreef: Henk is trouwens mij all time favorite outdoor shop!
(Ik heb ze uiteindelijk via internet gekocht trouwens omdat ik het toch wil proberen...)
Wel fijn dat het weer opgelost gaat worden, dat dan weer wel!
- Angelique
- 5-sterren

100% waarheid zoals jij het nu opschrijftJantina schreef: Toch he, ik ben daar een paar weken terug geweest omdat ik dus twijfelde of ik Dubarry's moest nemen of niet. Omdat ik hier dus al vaker deze ervaringen had gelezen heb ik ze daar ook direct gevraagd wat hun ervaring daar mee is, omdat ik er echt alles mee wil kunnen, van in de paardenmest tot in de blub en alles daartussen. Nou mevrouw, dat soort verhalen hebben we nog nooit gehoord. Noooooit geen klachten met Dubarry's.Ik snap dat je iets wil verkopen hoor, maar helemaal eerlijk is het niet 8).
(Ik heb ze uiteindelijk via internet gekocht trouwens omdat ik het toch wil proberen...)
(nooit geen= altijd)
Hij zegt tegen mij ook altijd dat hij super goede ervaring heeft met Dubarry. En hij ze al 10 jaar verkoopt. En ik zo ongeveer de enige ben met problemen. En gezien de reacties die ik hier lees en op bokt.nl, krijg ik het idee dat ik inderdaad de enige of een van de weinige ben met problemenJantina schreef: Toch he, ik ben daar een paar weken terug geweest omdat ik dus twijfelde of ik Dubarry's moest nemen of niet. Omdat ik hier dus al vaker deze ervaringen had gelezen heb ik ze daar ook direct gevraagd wat hun ervaring daar mee is, omdat ik er echt alles mee wil kunnen, van in de paardenmest tot in de blub en alles daartussen. Nou mevrouw, dat soort verhalen hebben we nog nooit gehoord. Noooooit geen klachten met Dubarry's.Ik snap dat je iets wil verkopen hoor, maar helemaal eerlijk is het niet 8).
Hoe zitten ze, je Dubarry's?
Want dat is dus bij mij de pest.... Ik heb een krakkemikkerig lijf. Problemen met mijn rug, mijn heupen en mijn knie. En ik krijg dus op alle schoenen en laarzen problemen met m'n rug, heupen en knieeen, behalve op mijn Dubarry's
Jaaa sorry, puppenslaapgebrek, vergeef me!Angelique schreef: 100% waarheid zoals jij het nu opschrijft
(nooit geen= altijd)![]()
-
**Jolanda**
- 5-sterren

Bezoekje aan de podoloog en/of steunzolen laten aanmeten? ???Lizzy schreef: Hij zegt tegen mij ook altijd dat hij super goede ervaring heeft met Dubarry. En hij ze al 10 jaar verkoopt. En ik zo ongeveer de enige ben met problemen. En gezien de reacties die ik hier lees en op bokt.nl, krijg ik het idee dat ik inderdaad de enige of een van de weinige ben met problemen
Hoe zitten ze, je Dubarry's?
Want dat is dus bij mij de pest.... Ik heb een krakkemikkerig lijf. Problemen met mijn rug, mijn heupen en mijn knie. En ik krijg dus op alle schoenen en laarzen problemen met m'n rug, heupen en knieeen, behalve op mijn Dubarry's. Ik trek ze aan en loop naar Parijs. Niks inlopen, niks blaren. En voor mijn doen loop ik bijna normaal op mijn Dubarry's (ja, wel scheef, met mijn voeten naar binnen maar dat is nou eenmaal zo) terwijl ik op alle andere laarzen wel invalide lijk
![]()