Leuke foto's Annemarie !!
Mijn courgetteplant groeit heel hard in de koude kas, die ga ik straks overpotten en laat ik buiten staan, behalve als er nachtvorst voorspeld wordt. Het is wel een vroege courgette, Cocozelle genaamd
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Of je plantjes zowieso wat koeler zetten ??Neally schreef: Zo, ok dat 'IJsheiligen' is/zijn pas over ruim een maand. Kan ik beter naar wat grotere potten gaan uitkijken.![]()
We weten niet precies wat voor soort het is, het is in ieder geval een lokaal gemixt soortNeally schreef: Wat leuk al die foto's, en dat meerjarig wit met rood. Wat is dat voor soort?Doe heeft wel het beste plekje uitgekozen zeg.
Door jullie reactie's heb ik nog vragen:
IJsheiligen, welke datum is dat. Google weet uw antwoord, maar jij ook.
Die bakken op poten hebben jullie die zelf gemaakt? Het heeft wel iets. Op hoogte tuinieren.
Aardappels in vuilniszakken? Is dat beter? ik dat die planten altijd naar beneden breeduit groeiden.
Heb de boonplantjes ook voor het raam weggehaald. Wil ze komend weekend hier buiten op het balkon zetten en
ik hoop de volgende week 'op de tuin' de plek klaar te hebben om ze neer te zetten.
Mijn mams in vandaag plotseling opgenomen en daar hangt het ook een beetje vanaf.

Oh, da's niet fijn.Nynke schreef: Voor de IJsheiligen wordt half mei aangehouden, officieel is het geloof ik 11, 12 en 13 mei
Leuke foto's Annemarie !!Ik ben trouwens allergisch voor dat wit-rooie plantje van je, daar ga ik vreselijk van niezen
![]()
Mijn courgetteplant groeit heel hard in de koude kas, die ga ik straks overpotten en laat ik buiten staan, behalve als er nachtvorst voorspeld wordt. Het is wel een vroege courgette, Cocozelle genaamd![]()
Neally schreef: Ik denk zomaar van de derde en vierde foto....![]()

8)-Annemarie- schreef:![]()
![]()
![]()
![]()