Ik heb tot nu toe alle hulp aangegrepen en alles geprobeerd, ook als het me vreemd in de oren klonk want je weet het maar nooit. Als je het zelf niet meer weet en echt op het punt staat, zoals wij stonden, om je lieffie in te laten slapen dan grijp je echt alles aan. Mede daardoor zijn we door blijven gaan met van alles en nog wat en mede daardoor hebben we dan uiteindelijk toch de Demodex opgespoord, die om de een of andere reden de testen daarvoor zich niet had laten zien. Dus als ik nog wanhopig geweest was had ik die blikvoeroptie gewoon aangegrepen. Luna heeft ook op brok gezeten toen ik het echt niet meer wist.
Maar daar gaat het niet om, als het zo is dat je op pagina 37 van een topic binnenvalt en dan gelijk eigenlijk alles van de straat veegt wat er allemaal voorbij gekomen is en dan met wazige dingen aan komt zetten die je verder niet op dit forum wil bespreken, waaronder dus dat blikvoer, dan denk ik, als het je echt interesseert lees dan eerst het topic door, of als je dat gedaan hebt (hulde daarvoor dan, is een aardige ruk leeswerk
Ik ben niet tegen blik, ik ben niet tegen brok want ik weet ondertussen, door onze zoektocht naar genezing voor Luna, dat er gewoon honden zijn die het niet goed doen op vlees en wie ben ik dan om die mensen 'de leer' door hun strot te duwen? Maar zolang Luna het doet zoals ze het nu doet dan blijft ze lekker aan het vlees omdat ze het daar (nu) gewoon goed op doet.
En daarbij komt dat ik vind dat ik toch redelijk beleefd gebleven ben tegen die mevrouw.