zalmkoppen..
Moderator: Lizzy
- spreeuwtje
- 5-sterren

Re: zalmkoppen..
Nee. Twee visboeren in de buurt. 1 doet er soms een week if twee over om ze uit de opslag mee te nemen naar de winkel en dan vinden ze het vervelend dat ik op de afgesproken dag in de winkel sta. Ze vragen daar ook een euro per stuk voor. Dat betalen vind ik geen drama, maar dat steeds voor niks komen wel.
Visboer twee vind dus dat ik dan zelf ook wat af moet nemen en krijg ik er nooit meer mee dan drie omdat er meer mensen om vragen.
Ik heb ze in t verleden wel wat lekkers gebracht toen ik nog de enige was die afnam. Maar nu ik niet meer alleen ben zijn ze daar wat strikter in geworden.
Meer viswinkels ken ik niet.
Visboer twee vind dus dat ik dan zelf ook wat af moet nemen en krijg ik er nooit meer mee dan drie omdat er meer mensen om vragen.
Ik heb ze in t verleden wel wat lekkers gebracht toen ik nog de enige was die afnam. Maar nu ik niet meer alleen ben zijn ze daar wat strikter in geworden.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Zijn het wel zalmkoppen, en geen koppen van regenboogforel? Lijkt op elkaar, maar verschillen nogal in grootte.
- spreeuwtje
- 5-sterren

Geen idee? Ze lijken op zalm. Maar dan maatje sardientje. :biggrin:2
Nee nog nooit zo'n kleine koppen gehad. Maak eens een foto?
Mag ik mijn vraag stellen in dit topic? Ik vind het zo lullig om er een nieuw topic voor aan te maken.
Ik heb zalmkoppen besteld. Deze kan ik tussendoor een keer als hele maaltijd geven?
Weeg ik ze dan ongeveer af op wat de hond per dag in totaal (spier- en orgaatvlees, bot en groente) nodig heeft?
Ik heb zalmkoppen besteld. Deze kan ik tussendoor een keer als hele maaltijd geven?
Weeg ik ze dan ongeveer af op wat de hond per dag in totaal (spier- en orgaatvlees, bot en groente) nodig heeft?
wat een zeurpietenspreeuwtje schreef: Nee. Twee visboeren in de buurt. 1 doet er soms een week if twee over om ze uit de opslag mee te nemen naar de winkel en dan vinden ze het vervelend dat ik op de afgesproken dag in de winkel sta. Ze vragen daar ook een euro per stuk voor. Dat betalen vind ik geen drama, maar dat steeds voor niks komen wel.
Tja, het zou kunnen. Maar het is niet compleet. Dus ik zou het niet 'willen'. Zolang je hond er niet raar van gaat poepen kun je dat best eens een keer doen.Naat schreef: Mag ik mijn vraag stellen in dit topic? Ik vind het zo lullig om er een nieuw topic voor aan te maken.
Is het dan beter om het als orgaanvlees te voeren?Nadia schreef: Tja, het zou kunnen. Maar het is niet compleet. Dus ik zou het niet 'willen'. Zolang je hond er niet raar van gaat poepen kun je dat best eens een keer doen.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ik voerde het als vleesbot en gaf er spiervlees en groentemix bij
Vleesbot idd.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik doe dat wel, hoor. Zalmkoppen zijn (als het goed isNaat schreef: Mag ik mijn vraag stellen in dit topic? Ik vind het zo lullig om er een nieuw topic voor aan te maken.
Zo doe ik dat ook! Ik begreep dat Naat bedoelde als de hond een pond per dag krijgt een pond zalmkop krijgt zonder iets erbij. Of ik heb het fout begrepen.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Maar zelfs als ze het zo bedoelde, dan zou dat toch niet zo erg zijn, af en toe, tussendoor? Vooropgesteld dat hond ertegen kan en geen spuitpoep krijgt van een grote lading vis in één keer.Nadia schreef: Zo doe ik dat ook! Ik begreep dat Naat bedoelde als de hond een pond per dag krijgt een pond zalmkop krijgt zonder iets erbij. Of ik heb het fout begrepen.
Dat zei ik toch ook ;p
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Eh, ja. Geloof ik.Nadia schreef: Dat zei ik toch ook ;p