Het weer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het weer

koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Hier hebben we vandaag best een bak regen gehad. Daardoor is het een beetje fris. Ik heb Vera maar weer kleren aangedaan ipv alleen een romper.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Het is best bizar als je hier in het stralende zonnetje zit en op de radio al die neiuwsberichten hoort over iets teveel water her en der.
- Judith -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - Judith - »

Ja hoor, hier is het ook begonnen. Ik hoef vanavond niet te gieten  :P. Gelukkig bedacht ik me op tijd dat mijn dekbed nog buiten hing  8).
Esther Q
5-sterren
5-sterren

Bericht door Esther Q »

Ik verbaas mij over de zomers in Noord-Zweden, tussen de 27 en 32 graden 2,5 week lang, non stop zon. Lig elke dag in het meer naast ons huis. Vandaag voor het eerst iets koeler. Maar het is overal zo warm geloof ik. Op naar de winter wat mij betreft!
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Esther Q schreef: Ik verbaas mij over de zomers in Noord-Zweden, tussen de 27 en 32 graden 2,5 week lang, non stop zon. Lig elke dag in het meer naast ons huis. Vandaag voor het eerst iets koeler. Maar het is overal zo warm geloof ik. Op naar de winter wat mij betreft!
En de doorgewinterde zweed heeft daarvan ook zoiets...mag die iets korter  :biggrin2:

Maar ik liet mij laatst influsteren dat nergens in europa het contrast tussen winter/zomer zo groot is als in Zweden. Moet eerlijk zeggen dat het me ook geen bal aan lijkt dat het smiddags om 3 uur alweer donker wordt. Vandaar dat ze sneeuw niet zo'n ramp vinden, dan is het tenminste nog een beetje licht.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Nu dus tijd voor wat Schadenspass  :biggrin2:

Afbeelding
cisfr
2-sterren
2-sterren

Bericht door cisfr »

Hier heeft flink geregend. Wij zien een hond spelen in de wateroverloop achter de flat. Onze Nena is heel bang voor water dus die zou dat nooit doen.
Regenpak,  laarzen aan en even lekker naar buiten met haar. In de uitlaatplaats ligt ook zo'n overloop. Ik denk ik ga het toch even proberen,  dus ik maak haar los en gooi  natuurlijk haar favoriete speeltje midden in de vijver, wat is dat toch met mijn gooitechniek. Maar super nena duikt er zonder aarzeling achteraan. Niet een keer maar gewoon elke keer weer. Super trots, mijn onzekertje verandert langzaam in super lieve stuk zekere hond. Loop ik lekker in de regen met een grijns van oor tot oor
- Judith -
5-sterren
5-sterren

Dit is voor mijn huis, en er schijnt nog meer te komen  ::)

Afbeelding
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Die kan ook zo gecrossposted worden naar het reuenbliktopic  :biggrin2:
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

- Judith - schreef: Dit is voor mijn huis, en er schijnt nog meer te komen  ::)

Afbeelding
Zo dan. :o
- Judith -
5-sterren
5-sterren

Angelique schreef: Die kan ook zo gecrossposted worden naar het reuenbliktopic  :biggrin2:
Ja  :biggrin2:
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Vanochtend 2 à 3 beschaafde buien gehad, daarna droog en inmiddels schijnt de zon al weer een paar uren. Misschien stilte voor de storm ??
Esther Q
5-sterren
5-sterren

Bericht door Esther Q »

Angelique schreef: En de doorgewinterde zweed heeft daarvan ook zoiets...mag die iets korter  :biggrin2:

Maar ik liet mij laatst influsteren dat nergens in europa het contrast tussen winter/zomer zo groot is als in Zweden. Moet eerlijk zeggen dat het me ook geen bal aan lijkt dat het smiddags om 3 uur alweer donker wordt. Vandaar dat ze sneeuw niet zo'n ramp vinden, dan is het tenminste nog een beetje licht.
Ja, klopt! Was in Estland ook zo. Mensen daar hunkeren echt naar de zomer! Hier wisselt het, mensen die veel buiten zijn met winterhobbies (mijn buren bv, die ijsvissen bijna dagelijks en sneeuwscooteren enzo) die kijken natuurlijk wel uit naar de winters, net als wij, maar heel veel andere mensen niet. Denk ook dat het anders is als je hier bent opgegroeid, ik heb ook 'een hekel' aan het NLse weer :biggrin2: Er zit trouwens een meisje bij mij op taalles die komt uit Thailand. Ze is in december hier gekomen. Dat arme kind heeft het heel erg moeilijk gehad met het koude weer. Nu is ze in haar nopjes. Die krijgt nog wat voor haar kiezen straks :-\ Hoe ik zelf de donkerte ga ervaren weet ik ook nog niet, is toch weer wat extremer hier dan in Estland...
Esther Q
5-sterren
5-sterren

Bericht door Esther Q »

Afbeelding
:o :o jeetje joh, wat een ellende!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Afbeelding
Nee he :-X

Is het binnen nog droog?

Plaats reactie