Het weer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het weer

dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Hier komt de regen vandaag met bakken uit de lucht vallen en is het koud (en door de regen buiten voelt het zelfs binnen koud aan terwijl het toch echt 22 graden is in huis, maar dat is wel 3 graden minder dan we gewend waren). Inmiddels ook al een flinke donderslag.
Conclusie: De zomer is voorbij, de herfst is begonnen.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

We begonnen vandaag met mist, daarna zon, regen, zon, storm, zon, heel veel harde regen, nog veel hardere regen en nog een hardere storm.
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Hoosbui met hagel, check  :rain:

Net een eigenwijze pony onder dwang onder het afdak gezet. Stond te bibberen in de stromende regen en harde wind, maar neeeee, dan ga je dus echt niet droog staan  ::) >:(
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Kim_S schreef:
Net een eigenwijze pony onder dwang onder het afdak gezet. Stond te bibberen in de stromende regen en harde wind, maar neeeee, dan ga je dus echt niet droog staan  ::) >:(
Nee joh, als je een pony bent dan ben je stoer!  :rock:
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Hope schreef: Nee joh, als je een pony bent dan ben je stoer!  :rock:
Een pony met longontsteking is nog stoerder zeker  :biggrin2:
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Kim_S schreef: Een pony met longontsteking is nog stoerder zeker  :biggrin2:
*kuch hoest proest piep*
Ja heul stoer!  :biggrin2:
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Kim_S schreef: Een pony met longontsteking is nog stoerder zeker  :biggrin2:
Jouw pony vind kennelijk van wel, net als die van mij.
Is hij wel onder het afdak gebleven? Hier laten ze me gerust verzuipen om ze onder het afdak te zetten, om me dan een minuut later keihard uit te lachen en weer in de regen te gaan staan.  :biggrin2: ::)
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Hope schreef: Jouw pony vind kennelijk van wel, net als die van mij.
Is hij wel onder het afdak gebleven? Hier laten ze me gerust verzuipen om ze onder het afdak te zetten, om me dan een minuut later keihard uit te lachen en weer in de regen te gaan staan.  :biggrin2: ::)
Ik heb haar eronder gelaten (aan halster en touw, erbij gebleven en wat gekroeld) tot het bibberen over was.
Daarna ging ze weer gewoon in de regen lopen, maar het was niet meer zo'n plensbui. Ze heeft geen deken op, dus ik vond ingrijpen wel even nodig als ze staat te bibberen. Verder mag ze van mij doen wat ze wil  :P
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Kim_S schreef: Ik heb haar eronder gelaten (aan halster en touw, erbij gebleven en wat gekroeld) tot het bibberen over was.
Daarna ging ze weer gewoon in de regen lopen, maar het was niet meer zo'n plensbui. Ze heeft geen deken op, dus ik vond ingrijpen wel even nodig als ze staat te bibberen. Verder mag ze van mij doen wat ze wil  :P
Haha groot gelijk hoor!
Wat een weer... en dat noemt men zomer.
monster
5-sterren
5-sterren

Bericht door monster »

Mijn man heeft om 1 uur de goot gerepareerd, want we hadden al dagen pannen in de kamer staan. Om 4 uur een wolkbreuk en de kamer is drooggebleven. Yes!!!
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Stevige buien hebben zo hun voordelen ;-)
Afbeelding
Esther Q
5-sterren
5-sterren

Bericht door Esther Q »

Regen, regen, regen, dat hebben we in Estland in al die jaren nooit zo erg gehad. Stef heeft zijn rug kapot gezaagd en getimmerd aan de verplichte hondenhokken, kom ik thuis, wel geteld 3 honden maken er gebruik van, de rest ligt gewoon te badderen >:(
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

Het weer... uhm... eind van de middag met de honden op stap geweest, maar eerst m'n winterjas boven uit de kast gehaald. :biggrin2: Thuis 2 honden moet afdrogen, we waren te ver om even snel naar huis te rennen toen vanaf boven een bak water naar beneden stortte.
Nu koffie en straks lekker op de bank onder een fleece The Bridge 2 kijken. :D
Esther Q schreef: Regen, regen, regen, dat hebben we in Estland in al die jaren nooit zo erg gehad. Stef heeft zijn rug kapot gezaagd en getimmerd aan de verplichte hondenhokken, kom ik thuis, wel geteld 3 honden maken er gebruik van, de rest ligt gewoon te badderen >:(
Ondankbare honden! ;)
**Marjolijn**
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door **Marjolijn** »

Elk nadeel heb z'n voordeel.
Ik ben een echte sjaaldrager maar ja om dat nu te doen met 30 Gr.......en nu kan het lekker wel  :biggrin2:
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

**Marjolijn** schreef: Elk nadeel heb z'n voordeel.
Ik ben een echte sjaaldrager maar ja om dat nu te doen met 30 Gr.......en nu kan het lekker wel  :biggrin2:
+1! Heeeeerlijk inpakken! Love it.

Plaats reactie