Niet uit eigen ervaring, maar dochter had haar Border Collie ook op de Lotgering. Ze wil wel barfen, maar ziet dat nu nog niet zitten in haar drukke leventje met een kleine. Doet dus KVV met zo nu en dan wat karkas voor het knagen.
Echter begon het hondje (7 jaar) zwaarder te worden, terwijl ze echt mega-veel doet met haar: fietsen, wandelen, behendigheid, flyball.... En hondje is slechte eter, eet eerder te weinig dan teveel. Verschrikkelijke pietlut wat betreft inhoud voerbak. En toch zwaarder worden...
Dochter vernam dat de Lotgering vrij vet zou zijn. Is overgestapt op ander KVV en is nu helemaal blij: Hondje krijgt/eet meer, maar is wel aan het afvallen. Voor dochter is het duidelijk dat Lotgering te vet is voor haar hond.
[/quote]Dat is nu het 3e voorbeeld wat ik van deze strekking lees/hoor
En dan doe ik er echt mijn best niet voor om over Lotgering te lezen, in mijn directe omgeving ook een kennis die op Lotgering over ging, moest steeds minder voeren omdat de hond aan bleef komen, toen van mij een paar rollen overgenomen die ik had liggen van Best4dogs, moest wat spiervlees bij omdat er teveel bot in zat maar de hond ging van 1 naar 2.5% en viel af...