Throwback thursday

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Throwback thursday

Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

M@rina schreef: Even ophijsen!

Afgelopen week las ik een artikel over bewegingsopbouw voor pups en moest aan Pup teun denken, die was niet te houwen en sjouwde maar achter Saartje aan, hier 9 weken:
LOL  :biggrin2:

Hier sjouwen de pups ook gewoon mee met de groten.

Bij deze Oesjie en Teddy zo'n 11 jaar geleden.

Afbeelding
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

De eerste orange in m'n leven  :) Zita :smitten:
Foto van een foto maar wilde hem toch delen.
Afbeelding
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

M@rina schreef: Even ophijsen!

Afgelopen week las ik een artikel over bewegingsopbouw voor pups en moest aan Pup teun denken, die was niet te houwen en sjouwde maar achter Saartje aan, hier 9 weken:
Wat een sketig filmpje en een sketig pupje :smitten:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Kaio schreef: oo leuk

Hier eentje toen Kaio na een paar dagen ontdooid was en bekomen van de schrik:

Afbeelding

Het ziet er heel wat uit maar heb verbaasd staan kijken hoe voorzichtig hij trok, dus geen vliegend bruin pupje etc.

Heb nog nooit een brave pup gehad die netjes bewoog, allemaal spoken ze van alles uit.  ::)
Ahhhh :smitten:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Chase en Nellie schreef: Afbeelding
Wat een mooi en verdrietig verhaal :'(

Je weet het zelf wel he, (hoop ik!) dat jij er niks aan kunt doen dat je niet bij hem was :-*
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

MarijeEnBoomer schreef: De eerste orange in m'n leven  :) Zita :smitten:
Foto van een foto maar wilde hem toch delen.
Afbeelding
Ahhh, wat lief. Is Zita ook familie van B?
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

Lizzy schreef: Ahhh, wat lief. Is Zita ook familie van B?
Volgens mij niet.
Zal daar nog een induiken.
Maar ze kijken hetzelfde he  ;D viel me ook op toen ik de foto zag.

Ze ligt hier overigens in haar leren stoel. De enige stoel die recht voor de tv stond maar waar niemand in zat want het was de stoel van Zita  ;D
M'n oma dacht een keer dat ze Zita er wel uit kon kiepen. Dat vond Zita geen goed idee  ;D
Setters kunnen best grommen  :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

MarijeEnBoomer schreef: Volgens mij niet.

Ze ligt hier overigens in haar leren stoel. De enige stoel die recht voor de tv stond maar waar niemand in zat want het was de stoel van Zita  ;D
M'n oma dacht een keer dat ze Zita er wel uit kon kiepen. Dat vond Zita geen goed idee  ;D
Dat is exact wat ik dacht "moet familie zijn van B, Zita kijkt precies hetzelfde" :biggrin2:

Hahahaha, die Zita :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

MarijeEnBoomer schreef: Volgens mij niet.

Zo hoort dat ook  :biggrin2:

Blijkbaar is die blik gewoon een raskenmerk  :biggrin2:
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Wat een prachthond was Boris.. :'( :-* :-*
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Wauw, wat een schatje was Teun :smitten:
En Boris was inderdaad een prachthond!! Leuk-leuk weer al die foto's!!
Chase en Nellie
1-ster
1-ster

Bericht door Chase en Nellie »

Maxi's 3-tal schreef: Wat een prachthond was Boris.. :'( :-* :-*
Ja hé, hij had zo'n machtige, maar ook zo'n lieve kop. Man, ik was gek op die hond! :-*

Hij deed bvb niets liever dan op de afsluiting af te lopen als er iemand op straat passeerde, en pas als hij er zo goed als tegen sprong ineens heel luid beginnen blaffen. Dan hoorde je de mensen soms roepen van het verschieten, en kwam hij kwispelend en met een zelfvoldane blik teruglopen, je zag gewoon hoe lollig hij dat vond  ;D

Ik weet wel dat ik er niets aan kon doen dat ik niet bij hem was toen hij stierf, maar ik blijf het wel verdrietig vinden. Ik was veel liever bij hem geweest om hem te troosten in z'n laatste momenten...  :'(
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Duurt nog even (mijn moeder is de 10e jarig en er komt geen kerststal bij hun voor haar verjaardag) maar vroeger was de hond dol op Jezus.. Vanaf het moment dat de kerststal gezet werd tot hij opgeruimd werd, konden we rustig Sicco's mand weghalen..

Afbeelding

ps. Hij liet de popjes ook echt heel, hond die erna kwam vrat de schapen op..  ::)
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Fenixjuh schreef: Duurt nog even (mijn moeder is de 10e jarig en er komt geen kerststal bij hun voor haar verjaardag) maar vroeger was de hond dol op Jezus.. Vanaf het moment dat de kerststal gezet werd tot hij opgeruimd werd, konden we rustig Sicco's mand weghalen..

Afbeelding

ps. Hij liet de popjes ook echt heel, hond die erna kwam vrat de schapen op..  ::)
Leuke foto! Ik had er vroeger ook een die zich in de kerststal installeerde. Die vrat ook de schaapjes op  >:(
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

Ik ben benieuwd of de foto te zien is. Ik was door mijn oude foto´s aan het bladeren en zag deze foto. Ik moest altijd heel erg grinniken om deze foto. Op dat moment zelf absoluut niet :-X, Ziggy liet zich toen van haar slechtste kant zien  :-[

Als ik me niet vergis is dit Kiek (van Lyda) op de foto met mijn engeltje Ziggy. Ziggy en Kiek waren niet echt een goede combinatie, Ziggy vond het nodig om Kiek op te jagen en heel ruw met haar om te gaan, Kiek is zelfs van schrik toen een sloot ingesprongen (die zelfs half bevroren was meen ik me te herinneren) :-[. Vre-se-lijk. Dit was Ziggy´s eerste bp-wandeling en op dat moment had ik ook direct besloten dat het haar laatste bp-wandeling zou zijn, wat heeft ze zich misdragen. En het ergste is dat dit niet het enige voorval was :-[ Ziggy was toen nogal een wervelwind en ik durfde haar niet los te laten tijdens deze bp-wandeling, omdat ze nogal lomp was toen, uiteindelijk zeiden de meeste bp-ers, laat haar lekker los, dat komt vast wel goed. En als ik me niet vergis was Annibal toen mee (van het kattengedeelte, zonder hond dus) en voordat ik Ziggy los liet riep iemand nog voor de grap: opzij, Ziggy komt eraan! En wat gebeurt er.... Ziggy beukt zo Annibal omver die haar voet kneust  :-X De rest van de wandeling heeft ze zich keurig gedragen  :P En ze is nog mee geweest op andere bp-wandelingen waar ik me niet heb hoeven schamen voor haar.....

Afbeelding

Nu moet ik nog steeds wel grinniken van deze foto, maar ik word er ook weer intens verdrietig van  :'(
Laatst gewijzigd door Laura2004 op do 04 dec 2014, 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie