Ik ben benieuwd of de foto te zien is. Ik was door mijn oude foto´s aan het bladeren en zag deze foto. Ik moest altijd heel erg grinniken om deze foto. Op dat moment zelf absoluut niet

, Ziggy liet zich toen van haar slechtste kant zien
Als ik me niet vergis is dit Kiek (van Lyda) op de foto met mijn engeltje Ziggy. Ziggy en Kiek waren niet echt een goede combinatie, Ziggy vond het nodig om Kiek op te jagen en heel ruw met haar om te gaan, Kiek is zelfs van schrik toen een sloot ingesprongen (die zelfs half bevroren was meen ik me te herinneren)

. Vre-se-lijk. Dit was Ziggy´s eerste bp-wandeling en op dat moment had ik ook direct besloten dat het haar laatste bp-wandeling zou zijn, wat heeft ze zich misdragen. En het ergste is dat dit niet het enige voorval was

Ziggy was toen nogal een wervelwind en ik durfde haar niet los te laten tijdens deze bp-wandeling, omdat ze nogal lomp was toen, uiteindelijk zeiden de meeste bp-ers, laat haar lekker los, dat komt vast wel goed. En als ik me niet vergis was Annibal toen mee (van het kattengedeelte, zonder hond dus) en voordat ik Ziggy los liet riep iemand nog voor de grap: opzij, Ziggy komt eraan! En wat gebeurt er.... Ziggy beukt zo Annibal omver die haar voet kneust

De rest van de wandeling heeft ze zich keurig gedragen

En ze is nog mee geweest op andere bp-wandelingen waar ik me niet heb hoeven schamen voor haar.....
Nu moet ik nog steeds wel grinniken van deze foto, maar ik word er ook weer intens verdrietig van