Re: wat eten we vandaag... deel 36

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

K&D
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K&D »

koekje schreef: Aldi-voer.
en paard?

Het stormt. Wij eten boerenkool met flink veel uien en knoflook. 8)
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Kaylie schreef: De zuurkoolstamppot was heerlijk. Heb meteen voor een paar dagen gemaakt en 1 gedeelte gaat dadelijk in de diepvries zodat ik die eens kan pakken als ik weinig tijd heb
Hebben wij eergisteren ook gedaan met de hutspot. Ook ideaal voor een luie zondag :)
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Lizzy schreef: Wat zit er in die pleuruitelkaarvegahap?
Blikje linzen, fijngehakte champignons, uitje, stukje puntpaprika, tomatenketchup (hot) en dan te weinig havervlokken. Had dus beter nog een ei en/of bloem/vlokken erbij moeten doen voor de plak. Voor het bakken gepaneerd. Ze bleven bij elkander totdat ze aangesneden werden, toen vielen ze uit elkaar.
Het werden er ook wat veel. Drie best grote plakken, dus met de extra ei/bloem enz. kom je heel snel aan de vier flinke burgers.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Lizzy schreef: Gekookte piepers met snijbonen (aanbieding Lidl), vega ballen van de Lidl (ik vind ze een soort van eetbaar wel) en pindasaus.
Wat is dat nou voor combinatie...piepers met pindasaus?  Of is dat in het kader van "drol lekker maken"  :biggrin2:
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36

Bericht door hannabelgje »

Witte bonen in tomatensaus met een bio speklapje.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Rendang Afbeelding
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Angelique schreef: Blikje linzen, fijngehakte champignons, uitje, stukje puntpaprika, tomatenketchup (hot) en dan te weinig havervlokken. Had dus beter nog een ei en/of bloem/vlokken erbij moeten doen voor de plak. Voor het bakken gepaneerd. Ze bleven bij elkander totdat ze aangesneden werden, toen vielen ze uit elkaar.
Het werden er ook wat veel. Drie best grote plakken, dus met de extra ei/bloem enz. kom je heel snel aan de vier flinke burgers.
Mmmm, klinkt wel heel lekker! Ga ik ook proberen (te meer daar ik de meeste kant en klare vega happen steeds minder lekker begint te vinden).
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Angelique schreef: Wat is dat nou voor combinatie...piepers met pindasaus?  Of is dat in het kader van "drol lekker maken"  :biggrin2:
Het is om die vega balletjes eetbaar te maken :biggrin2:

Kan goed hoor, met piepers :biggrin2:
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Nasi (goed gevuld met groenten en restje kip van het weekend) met éen sateetje (delen met z'n drieën  :biggrin2:)
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Lizzy schreef: Mmmm, klinkt wel heel lekker! Ga ik ook proberen (te meer daar ik de meeste kant en klare vega happen steeds minder lekker begint te vinden).
Die worden idd steeds goorder. De enigen die ik nog echt lekker vindt zijn kaasflappen van de jumbo (niet merk jumbo) en ze hebben daar ook een soort zigeurnerschnitEl, die vind ik ook wel te knagen. De rest vind ik kwalitatief uitermate teleurstellend.

Oh ja nee, de C1000 heeft ook lekkere kaasburgers. Alleen de C1000 is hier vertrokken. ::)
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Angelique schreef: Rendang Afbeelding
:dribble:

Hier 'gewoon' stoofvlees, met roergebakken paksoi en venkelplakken (eerst even gekookt) gebakken in een laagje ei/parmezaanse kaas.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Angelique schreef: Die worden idd steeds goorder. De enigen die ik nog echt lekker vindt zijn kaasflappen van de jumbo (niet merk jumbo) en ze hebben daar ook een soort zigeurnerschnitEl, die vind ik ook wel te knagen. De rest vind ik kwalitatief uitermate teleurstellend.

Oh ja nee, de C1000 heeft ook lekkere kaasburgers. Alleen de C1000 is hier vertrokken. ::)
Ja, slecht toch? Ik vind ze ook eigenlijk bijna allemaal Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. De enige die ik te knagen vind ik de hamburger van de vega slager en een notenburgen van de Jumbo. De rest vind ik steeds goorder worden :-X. De kip en biefstuckstukjes van de vega slager zijn echt met stip op 1 goor :-X

Ik zal de pusflap van de Jumbo eens proberen. En de zigeunerschitzel.
marina
4-sterren
4-sterren

Bericht door marina »

Gelukkig het laatste stukje spitskoolpie, wat niet echt mijn grootste succesverhaal was.
Gelukkig tussen de middag een hele fijn bieten/gierst salade.

Ik koop echt (bijna) nooit meet vegaburgers en aanverwante zaken om alle rotzooi die erin zit. Laatst heerlijke pompoenburgers zelf gemaakt, morgen denk ik linzen op bonenburgers in voorraad maken.
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Wij vinden de Toscaanse Carre van Tival/AH wel erg lekker...
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Lizzy schreef: Ja, slecht toch? Ik vind ze ook eigenlijk bijna allemaal Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. De enige die ik te knagen vind ik de hamburger van de vega slager en een notenburgen van de Jumbo. De rest vind ik steeds goorder worden :-X. De kip en biefstuckstukjes van de vega slager zijn echt met stip op 1 goor :-X

Ik zal de pusflap van de Jumbo eens proberen. En de zigeunerschitzel.
Oh getver, ik heb nog ril gevoelens van de vegetarische jumbo dingetjes van mijn vega tijdperk. Driehoekjes, vierkantjes en rondjes in een bakje. Gortdroog  :yucky: kochten mijn ouders vaak voor mij.

Ik vind die Toscaanse gevulde dingen enzo van de ah ook nog wel te doen. Oh en de groenteburger van de mac  8)

Gesloten