en paard?koekje schreef: Aldi-voer.
Het stormt. Wij eten boerenkool met flink veel uien en knoflook. 8)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
en paard?koekje schreef: Aldi-voer.
Hebben wij eergisteren ook gedaan met de hutspot. Ook ideaal voor een luie zondagKaylie schreef: De zuurkoolstamppot was heerlijk. Heb meteen voor een paar dagen gemaakt en 1 gedeelte gaat dadelijk in de diepvries zodat ik die eens kan pakken als ik weinig tijd heb

Blikje linzen, fijngehakte champignons, uitje, stukje puntpaprika, tomatenketchup (hot) en dan te weinig havervlokken. Had dus beter nog een ei en/of bloem/vlokken erbij moeten doen voor de plak. Voor het bakken gepaneerd. Ze bleven bij elkander totdat ze aangesneden werden, toen vielen ze uit elkaar.Lizzy schreef: Wat zit er in die pleuruitelkaarvegahap?

Wat is dat nou voor combinatie...piepers met pindasaus? Of is dat in het kader van "drol lekker maken"Lizzy schreef: Gekookte piepers met snijbonen (aanbieding Lidl), vega ballen van de Lidl (ik vind ze een soort van eetbaar wel) en pindasaus.

Mmmm, klinkt wel heel lekker! Ga ik ook proberen (te meer daar ik de meeste kant en klare vega happen steeds minder lekker begint te vinden).Angelique schreef: Blikje linzen, fijngehakte champignons, uitje, stukje puntpaprika, tomatenketchup (hot) en dan te weinig havervlokken. Had dus beter nog een ei en/of bloem/vlokken erbij moeten doen voor de plak. Voor het bakken gepaneerd. Ze bleven bij elkander totdat ze aangesneden werden, toen vielen ze uit elkaar.
Het werden er ook wat veel. Drie best grote plakken, dus met de extra ei/bloem enz. kom je heel snel aan de vier flinke burgers.
Het is om die vega balletjes eetbaar te makenAngelique schreef: Wat is dat nou voor combinatie...piepers met pindasaus? Of is dat in het kader van "drol lekker maken"![]()

Die worden idd steeds goorder. De enigen die ik nog echt lekker vindt zijn kaasflappen van de jumbo (niet merk jumbo) en ze hebben daar ook een soort zigeurnerschnitEl, die vind ik ook wel te knagen. De rest vind ik kwalitatief uitermate teleurstellend.Lizzy schreef: Mmmm, klinkt wel heel lekker! Ga ik ook proberen (te meer daar ik de meeste kant en klare vega happen steeds minder lekker begint te vinden).

Angelique schreef: Rendang![]()
Ja, slecht toch? Ik vind ze ook eigenlijk bijna allemaal Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. De enige die ik te knagen vind ik de hamburger van de vega slager en een notenburgen van de Jumbo. De rest vind ik steeds goorder wordenAngelique schreef: Die worden idd steeds goorder. De enigen die ik nog echt lekker vindt zijn kaasflappen van de jumbo (niet merk jumbo) en ze hebben daar ook een soort zigeurnerschnitEl, die vind ik ook wel te knagen. De rest vind ik kwalitatief uitermate teleurstellend.
Oh ja nee, de C1000 heeft ook lekkere kaasburgers. Alleen de C1000 is hier vertrokken.![]()
Oh getver, ik heb nog ril gevoelens van de vegetarische jumbo dingetjes van mijn vega tijdperk. Driehoekjes, vierkantjes en rondjes in een bakje. GortdroogLizzy schreef: Ja, slecht toch? Ik vind ze ook eigenlijk bijna allemaal Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. De enige die ik te knagen vind ik de hamburger van de vega slager en een notenburgen van de Jumbo. De rest vind ik steeds goorder worden. De kip en biefstuckstukjes van de vega slager zijn echt met stip op 1 goor
Ik zal de pusflap van de Jumbo eens proberen. En de zigeunerschitzel.