Face-to-face is de meest doeltreffende verkoopmethode, dus ik begrijp dat je het in de kliniek wilt uitleggen.

Maar gebruik maken van een kleine fysieke afstand om mij te overtuigen van iets wat ik niet geloof of iets wil verkopen wat ik niet wil, werkt bij mij nooit. Ik ben heel kritisch!
Eén van de oorspronkelijke vragen in dit topic is niet beantwoord: Salmonella besmetting via speeksel! Dit is wat mensen die huiverig zijn voor salmonella in rauw willen weten: Mijn rauw etende hond of kat likt mijn (of mijn dochter's) hand, gezicht, etc., of de kat heeft net rauw gegeten, gaat zichzelf wassen en ik aai de kat. Hoe zit het dan met salmonella?
En dan shockvriezen en chloor. Als door shockvriezen ALLE voor mens ziekmakende salmonella bacterien gedood worden, waarom moet mensen dan (voer)bakjes waarin vlees gezeten heeft schoonmaken met chloor?
Onderzoeken tonen aan dat shockvriezen niet werkt, maar met het chloorverhaal alleen zeg je dat ook.
Daarbij, chloor doodt dan wel de salmonella bacteriën, maar maakt ook mensen ziek. Ik blijf dat bedenkelijk vinden, evenals de wolligheid van je reacties bij vragen.