Zo werd het me ook verteld, dat leek me een leuk proefje voor een kind om zelf te presenteren op de basisschool.Martine-Tom schreef: Dat kan bijna niet fout gaan hoor, je ziet het echt snel genoeg of je goed zit....eerst kan je nog roeren....en daarna niet meer
geloof ook niet dat het zo nauw komt, heb nog nooit gemeten hoeveel ik van wat gebruikte en lukte altijd![]()
aardappelzetmeel
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: aardappelzetmeel
-
Martine-Tom
Sorry, scheikunde nerd met nichtjes en neefjes die geentertaind wilden worden op een verjaardag, theezakjes kunnen vliegen en vloeistof kan solide worden...doet het altijd erg goedAnne in Duitsland schreef: Martine, you need a hobby. *hoofdschuddend tsss*
Theezakjes kunnen vliegen.Martine-Tom schreef: Sorry, scheikunde nerd met nichtjes en neefjes die geentertaind wilden worden op een verjaardag, theezakjes kunnen vliegen en vloeistof kan solide worden...doet het altijd erg goed![]()
Enlighten me
-
Martine-Tom
Oh die doet het erg goed bij 5/6 jarigenKim_S schreef: Theezakjes kunnen vliegen.
Enlighten me![]()
Je knipt boven en onderkant eraf, gooit de thee eruit en zet hem overeind door hem uit te vouwen, het word dan een soort tunneltje zeg maar.
Dit zet je op een schaaltje en steekt er de fik in, als het vuurtje beneden is dan stijgt het restant van het zakje, heel simpel maar voor 5 jarigen pure magie
Vooral leuk om te beginnen met ze allemaal een theezakje te geen en ze manieren te laten verzinnen om het te laten vliegen...de oma's, in wiens huis ik me op dat moment bevond vonden dat een minder leuk idee
Van de week eens testen met een 5/6 jarige. Dochterlief
-
Martine-Tom
Kleine tip, hou het schoteltje vast en probeer dat onder het vliegende ding te houden....scheelt zwarte vegen op de vloer (Vraag me niet hoe ik dat weet 8))Kim_S schreef:![]()
![]()
Van de week eens testen met een 5/6 jarige. Dochterlief![]()
Ik had al zo'n vermoedenMartine-Tom schreef: Kleine tip, hou het schoteltje vast en probeer dat onder het vliegende ding te houden....scheelt zwarte vegen op de vloer (Vraag me niet hoe ik dat weet 8))
Doe het wel buiten denk ik 8)
-
Martine-Tom
Dan heb je op dit moment geen vuur nodig om een theezakje te laten vliegen....Kim_S schreef: Ik had al zo'n vermoeden
Doe het wel buiten denk ik 8)
Ik kan tuinstoelen laten vliegenMartine-Tom schreef: Dan heb je op dit moment geen vuur nodig om een theezakje te laten vliegen....![]()