Lief! Maar niet slim denk ik. Katten en Vera zijn natuurlijk veel geluidjes en geurtje, en weet je, als Gijs wil, houdt ik hem natuurlijk gewoon echt niet. We wegen ongeveer het zelfde en ik doe niet iedere dag aan worstelen met Joep, ren geen bergjes op en af etc. Dus dat vind ik een eng idee.koekje schreef: Als je trouwens wilt kijken of hij op visite ook loeit, het mag hier. Ot en Sien kan ik dan wel even boven parkeren. Vera natuurlijk niet.
Dat zou inderdaad een manier zijn!**Jolanda** schreef: Oef, dat is een lastige situatie.
Of hij pijn heeft (in zijn hoofd) kun je testen door bij de DA een paar pijnstillers te halen en die een paar dagen te geven. Als hij in die paar dagen niet jankt en na het stoppen van de pijnstillers wel weer, dan weet je dat ie echt pijn had.
Merk je geen verschil dan is het geen pijn in ieder geval.
Nadeel is dat je niet alles tegelijkertijd kunt doen want zo weet je niet welk middeltje nu werkt en welke niet.
Moeilijk dit hoor. Het lijkt op het filmpje wel alsof hij niet lekker in zijn vel zit. Maar als hij gewoon speelt enz, dan is dat ook weer niet logisch.
En hij zit inderdaad niet lekker in zijn vel, maar dat is ook niet zo gek, na zo'n dag met amper slaap en rust... gisteren overdag was hij heel normaal. We zijn naar het water geweest, hij is daar los geweest, heeft gespeeld met Joep, naar de balletjes toe gezwommen, en zonder weer terug. Zoals altijd.
Overigens ligt hij nu wel te slapen! Inc snurken dus wel echt goed weg.