Awwww, wat is ze een heerlijke dropveter!
Staarten zijn natuurlijk heeeel leuk speelgoed!
Maar het gaat dus goed tussen Qadir en kleine Lizzy?!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hihihi in deze kan wel 60-max 65 kilo, dus groter is niet nodig, hooguit vaker naar de carpoolplaats.Mini's 3-tal schreef: Ohhh, het is wel een rennertje dusHeb je al een grotere kar voor meer vlees?
![]()
Nou, vandaag zag ik Qadir zn staartpuntje een heel klein beetje kwispelen toen ze hem aan het uitdagen was, hij zal niet snel uit zn dak gaan van blijdschap, maar vandaag was alweer meer gezellig dan gister. Ze rent al echt naast hem met het uitlaten vanmiddag, zo leuk om te zien. En hij struikelt over haar als ze van links naar rechts dartelt, heel lachwekkend om te zien.Ruisje schreef: Awwww, wat is ze een heerlijke dropveter!
Staarten zijn natuurlijk heeeel leuk speelgoed!
Maar het gaat dus goed tussen Qadir en kleine Lizzy?!

Hoeveel eet ze dan? Indy de greyhoundxietsgrootsenlomps was 32 kilo en daar ging in de winter volgens mij 1200g in per dag en soms nog wel meer, puur om op gewicht te blijven, laat staan aankomen.joel schreef: hihihi in deze kan wel 60-max 65 kilo, dus groter is niet nodig, hooguit vaker naar de carpoolplaats.
Al zat ik net de rekenhulp te bestuderen en het valt nog mee wat ze nodig heeft
Nou, vandaag zag ik Qadir zn staartpuntje een heel klein beetje kwispelen toen ze hem aan het uitdagen was, hij zal niet snel uit zn dak gaan van blijdschap, maar vandaag was alweer meer gezellig dan gister. Ze rent al echt naast hem met het uitlaten vanmiddag, zo leuk om te zien. En hij struikelt over haar als ze van links naar rechts dartelt, heel lachwekkend om te zien.
Denk dat het wel goed zit zometeen!
Maar ik denk dat als ze zo groter is dat hij ook de lol van haar gaat inzien![]()
Ik had afgesproken in NIeuwegein, jij ook dan?**Jillaroo** schreef: o ze is er eindelijk!! Kleine lizz, ik kom je zaterdag wel ophalen hoor dan kan ik haar snel even bewonderen![]()
Nou, ze eet nu max 300 gr per dag, heb voor haar kvv maar ze lust t niet zo, ze pikte vanmiddag wel gewoon Qadir zn herterib inMini's 3-tal schreef:
Hoeveel eet ze dan? Indy de greyhoundxietsgrootsenlomps was 32 kilo en daar ging in de winter volgens mij 1200g in per dag en soms nog wel meer, puur om op gewicht te blijven, laat staan aankomen.