Lizz(y) laatste groei foto's pag. 6

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: ze is er..... Lizz(y)

Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

joel schreef: ...
Kleine heeft al praatjes  :biggrin2:
Afbeelding
Awwww, wat is ze een heerlijke dropveter! :smitten:

Staarten zijn natuurlijk heeeel leuk speelgoed! ;D
Maar het gaat dus goed tussen Qadir en kleine Lizzy?!
joel
5-sterren
5-sterren

Bericht door joel »

Mini's 3-tal schreef: Ohhh, het is wel een rennertje dus :biggrin2: Heb je al een grotere kar voor meer vlees? ::)
hihihi in deze kan wel 60-max 65 kilo, dus groter is niet nodig, hooguit vaker naar de carpoolplaats.
Al zat ik net de rekenhulp te bestuderen en het valt nog mee wat ze nodig heeft  ;)
Ruisje schreef: Awwww, wat is ze een heerlijke dropveter! :smitten:

Staarten zijn natuurlijk heeeel leuk speelgoed! ;D
Maar het gaat dus goed tussen Qadir en kleine Lizzy?!
Nou, vandaag zag ik Qadir zn staartpuntje een heel klein beetje kwispelen toen ze hem aan het uitdagen was, hij zal niet snel uit zn dak gaan van blijdschap, maar vandaag was alweer meer gezellig dan gister. Ze rent al echt naast hem met het uitlaten vanmiddag, zo leuk om te zien. En hij struikelt over haar als ze van links naar rechts dartelt, heel lachwekkend om te zien.
Denk dat het wel goed zit zometeen!
Maar ik denk dat als ze zo groter is dat hij ook de lol van haar gaat inzien  :)
Roef & Hidde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Roef & Hidde »

ah wat een moppie!  :-* veel plezier met haar
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Ahhhhhh  :smitten: :smitten: :smitten:
Wat een ontzettend leuk hondje!! Heel veel geluk en plezier toegewenst met jullie nieuwe huisgenootje :)
chelsey
4-sterren
4-sterren

Bericht door chelsey »

Nu heb je 2 prachtige honden!! Heel veel fun hé!
**Jillaroo**
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door **Jillaroo** »

o ze is er eindelijk!! Kleine lizz, ik kom je zaterdag wel ophalen hoor dan kan ik haar snel even bewonderen ;D
Sher
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sher »

Wat een prachtig pupseltje! Heel veel foto's plaatsen hoor!  :-*
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Wat een mopje  :-* Gefeliciteerd met jullie Lizz
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

joel schreef: hihihi in deze kan wel 60-max 65 kilo, dus groter is niet nodig, hooguit vaker naar de carpoolplaats.
Al zat ik net de rekenhulp te bestuderen en het valt nog mee wat ze nodig heeft  ;)

Nou, vandaag zag ik Qadir zn staartpuntje een heel klein beetje kwispelen toen ze hem aan het uitdagen was, hij zal niet snel uit zn dak gaan van blijdschap, maar vandaag was alweer meer gezellig dan gister. Ze rent al echt naast hem met het uitlaten vanmiddag, zo leuk om te zien. En hij struikelt over haar als ze van links naar rechts dartelt, heel lachwekkend om te zien.
Denk dat het wel goed zit zometeen!
Maar ik denk dat als ze zo groter is dat hij ook de lol van haar gaat inzien  :)
Hoeveel eet ze dan? Indy de greyhoundxietsgrootsenlomps was 32 kilo en daar ging in de winter volgens mij 1200g in per dag en soms nog wel meer, puur om op gewicht te blijven, laat staan aankomen.
joel
5-sterren
5-sterren

Bericht door joel »

**Jillaroo** schreef: o ze is er eindelijk!! Kleine lizz, ik kom je zaterdag wel ophalen hoor dan kan ik haar snel even bewonderen ;D
Ik had afgesproken in NIeuwegein, jij ook dan?
Maar je mag ook eerder komen kijken hoor, je bent altijd welkom!!
Mini's 3-tal schreef:
Hoeveel eet ze dan? Indy de greyhoundxietsgrootsenlomps was 32 kilo en daar ging in de winter volgens mij 1200g in per dag en soms nog wel meer, puur om op gewicht te blijven, laat staan aankomen.
Nou, ze eet nu max 300 gr per dag, heb voor haar kvv maar ze lust t niet zo, ze pikte vanmiddag wel gewoon Qadir zn herterib in  ;D dus hoop dat ze de barf wel lekkerder vind en beter gaat eten.
Ik hoop niet dat ze die 30 kg gaat halen, weet je hoe zwaar dat fietsen is met 2 honden in die kar  ;D (of toch die electrische fiets vragen voor kerst!)

even foto van de dag ;-)
Afbeelding
Ulrike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ulrike »

Wat een prachtig grippet meisje  :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:.
Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

Wat een mooie stel zo bij elkaar! Veel geniet plezier!
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Wat een prachtig droppie! En als Qadir het nu al zo oké vindt, dan komt het echt wel goed met die twee!
joel
5-sterren
5-sterren

Bericht door joel »

Zo 't kleintje slaapt even, nu even snel bijpraten hier.

Ik dacht dat ze niet zo goed at, maar vandaag weer even gewogen en ze is nu ruim 200 gram gegroeid vanaf zaterdag.
Baby's moeten de eerste week na de geboorte ong 40 gr. per dag groeien gemiddeld, dus als dat voor puppies ook geldt na 8weken doet ze het prima.

Daardoor laten we haar nu ook een beetje kiezen wat ze wil eten, of het KVV of een kippennekje/ruggetje met vlees. En vanmiddag voor het eerst aan de parelhoen mogen knabbelen, ze geniet er echt van en verkiest het echt boven de KVV. Nou prima  :)
Wandelen vind ze nog wel erg spannend, we wonen aan een drukke weg en die auto's razen wel hard voorbij. Maar in het parkje loopt ze wel lekker mee aan de riem of los, zo leuk!
's nachts zijn we nog wel ff in de weer hoor, ik slaap beneden en ze laat om 2.00 uur en 5.00 uur even weten dat ze eruit wil, doet dan wel een plasje maar om 5.00 uur wil ze niet echt meer slapen in de bench, dus vanmorgen maar even bij het vrouwtje knuffelen, om 6.00 uur hub beneden voor zn werkk en een half uur laten zoonlief om te ontbijten, dus we hebben lekker lange dagen, whahahahh, maar hopelijk verschuift die tijd snel , want jeemig, tis echt veels te vroeg, te donker en TE KOUD buiten om die tijd  ::)

Afbeelding

Jammie jammie!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Re: ze is er..... Lizz(y) nieuwe foto's

Bericht door Inge en Bono »

Zo lief!  :-*

Re: ze is er..... Lizz(y) nieuwe foto's