Onze nieuwe keuken is ook bijna klaar (pagina 20)

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Onze nieuwe keuken, foto's pagina 7

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Doranto schreef: Puur uit interesse, wat is daar de reden voor?
edit: dat je het in kalk/zand wil gaan leggen.
Aanbevolen door de tent waar we ze hebben gekocht. Je kunt ook beter corrigeren, tijdens het leggen. En last but not least: als je deze vloer lijmt, is ie daarna afgeschreven, krijg je de tegels er nooit meer heel uit. En dat is zonde, voor tegels van deze leeftijd....
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

ok, duidelijk.
M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

Doranto schreef: ok, duidelijk.
Meegelezen maar nog niet gereageerd. Ik ben zo onwijs nieuwsgierig naar hoe het er uit gaat zien :D Ik ben zelf erg op gemak en enige luxe gesteld, maar ik vind dit er wel erg leuk uit zien al!
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Een nieuwe keuken, wat leuk!  :D
Veel succes!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

M@rina schreef: Meegelezen maar nog niet gereageerd. Ik ben zo onwijs nieuwsgierig naar hoe het er uit gaat zien :D Ik ben zelf erg op gemak en enige luxe gesteld, maar ik vind dit er wel erg leuk uit zien al!
Ik ook :biggrin2:
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden! Het is dat wij zo totaal niet handig zijn maar jeetje wat vind ik het geheel nu al leuk!
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Vroeg me af of het al een beetje vordert met je keuken  :)
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Doranto schreef: Vroeg me af of het al een beetje vordert met je keuken  :)
Ja Lizzy, hoe staat het er mee?
Of wachten jullie tot het voorjaar, als je alles eerst rustig buiten kunt verven?
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Lizzy, ik las in een ander topic dat je zonder stromend water zit...Jullie nieuwe keuken is in aanbouw? Hoe gaat het? Kan je ons al wat laten zien :biggrin2:
Lil

Bericht door Lil »

Lizzy schreef: Aanbevolen door de tent waar we ze hebben gekocht. Je kunt ook beter corrigeren, tijdens het leggen. En last but not least: als je deze vloer lijmt, is ie daarna afgeschreven, krijg je de tegels er nooit meer heel uit. En dat is zonde, voor tegels van deze leeftijd....
Nog nieuwsgieriger, dat ligt dan dus wel gewoon helemaal vast in kalk/zand? Klinkt nogal onstabiel.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

zurca schreef: Lizzy, ik las in een ander topic dat je zonder stromend water zit...Jullie nieuwe keuken is in aanbouw? Hoe gaat het? Kan je ons al wat laten zien :biggrin2:
Ja nee, ik heb Godzijdank wel weer koud EN warm stromend water (de eerste weken alleen koud). Maar ik heb nog geen afvoer. En da's onhandig, wil je niet weten :biggrin2:

Het is nog helemaal niks. Leo is bezig de muren aan het stuken. Maar aangezien hij momenteel onophoudelijk werkt, duurt dat ook nogal lang. Dus de oude keuken staat in de woonkamer (en die is nu echt wel heul vol) en de vloer ligt in zand/cementmortel (dat ligt wel vast hoor :)) en is bedekt met iets, zodat de tegels "schoon" blijven (die moeten nog schoon worden gemaakt met cementsluierverwijderaar). Dus nah, ik hoop eind mei weer operationeel te zijn ::) :biggrin2:
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Lizzy schreef: Ja nee, ik heb Godzijdank wel weer koud EN warm stromend water (de eerste weken alleen koud). Maar ik heb nog geen afvoer. En da's onhandig, wil je niet weten :biggrin2:

Het is nog helemaal niks. Leo is bezig de muren aan het stuken. Maar aangezien hij momenteel onophoudelijk werkt, duurt dat ook nogal lang. Dus de oude keuken staat in de woonkamer (en die is nu echt wel heul vol) en de vloer ligt in zand/cementmortel (dat ligt wel vast hoor :)) en is bedekt met iets, zodat de tegels "schoon" blijven (die moeten nog schoon worden gemaakt met cementsluierverwijderaar). Dus nah, ik hoop eind mei weer operationeel te zijn ::) :biggrin2:
"Even" afzien dus :biggrin2: Maarrrrr dan heb je straks echt een allerschattigstkeukentje!! Ben er echt benieuwd naar ;)
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

zurca schreef: "Even" afzien dus :biggrin2: Maarrrrr dan heb je straks echt een allerschattigstkeukentje!! Ben er echt benieuwd naar ;)
+1!  :D
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Lizzy schreef: Ja nee, ik heb Godzijdank wel weer koud EN warm stromend water (de eerste weken alleen koud). Maar ik heb nog geen afvoer. En da's onhandig, wil je niet weten :biggrin2:

Ach zolang je internet het maar blijft doen!  :P :biggrin2:
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Zet je oude keuken buiten - heb je een buitenkeuken, met via de tuinslang koud stromend water  :biggrin2:

Plaats reactie