Aanbevolen door de tent waar we ze hebben gekocht. Je kunt ook beter corrigeren, tijdens het leggen. En last but not least: als je deze vloer lijmt, is ie daarna afgeschreven, krijg je de tegels er nooit meer heel uit. En dat is zonde, voor tegels van deze leeftijd....Doranto schreef: Puur uit interesse, wat is daar de reden voor?
edit: dat je het in kalk/zand wil gaan leggen.
Onze nieuwe keuken is ook bijna klaar (pagina 20)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Onze nieuwe keuken, foto's pagina 7
ok, duidelijk.
Meegelezen maar nog niet gereageerd. Ik ben zo onwijs nieuwsgierig naar hoe het er uit gaat zienDoranto schreef: ok, duidelijk.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Een nieuwe keuken, wat leuk! 
Veel succes!
Veel succes!
Ik ookM@rina schreef: Meegelezen maar nog niet gereageerd. Ik ben zo onwijs nieuwsgierig naar hoe het er uit gaat zienIk ben zelf erg op gemak en enige luxe gesteld, maar ik vind dit er wel erg leuk uit zien al!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden! Het is dat wij zo totaal niet handig zijn maar jeetje wat vind ik het geheel nu al leuk!
Vroeg me af of het al een beetje vordert met je keuken 
Ja Lizzy, hoe staat het er mee?Doranto schreef: Vroeg me af of het al een beetje vordert met je keuken![]()
Of wachten jullie tot het voorjaar, als je alles eerst rustig buiten kunt verven?
Lizzy, ik las in een ander topic dat je zonder stromend water zit...Jullie nieuwe keuken is in aanbouw? Hoe gaat het? Kan je ons al wat laten zien 
-
Lil
Nog nieuwsgieriger, dat ligt dan dus wel gewoon helemaal vast in kalk/zand? Klinkt nogal onstabiel.Lizzy schreef: Aanbevolen door de tent waar we ze hebben gekocht. Je kunt ook beter corrigeren, tijdens het leggen. En last but not least: als je deze vloer lijmt, is ie daarna afgeschreven, krijg je de tegels er nooit meer heel uit. En dat is zonde, voor tegels van deze leeftijd....
Ja nee, ik heb Godzijdank wel weer koud EN warm stromend water (de eerste weken alleen koud). Maar ik heb nog geen afvoer. En da's onhandig, wil je niet wetenzurca schreef: Lizzy, ik las in een ander topic dat je zonder stromend water zit...Jullie nieuwe keuken is in aanbouw? Hoe gaat het? Kan je ons al wat laten zien![]()
Het is nog helemaal niks. Leo is bezig de muren aan het stuken. Maar aangezien hij momenteel onophoudelijk werkt, duurt dat ook nogal lang. Dus de oude keuken staat in de woonkamer (en die is nu echt wel heul vol) en de vloer ligt in zand/cementmortel (dat ligt wel vast hoor
"Even" afzien dusLizzy schreef: Ja nee, ik heb Godzijdank wel weer koud EN warm stromend water (de eerste weken alleen koud). Maar ik heb nog geen afvoer. En da's onhandig, wil je niet weten
Het is nog helemaal niks. Leo is bezig de muren aan het stuken. Maar aangezien hij momenteel onophoudelijk werkt, duurt dat ook nogal lang. Dus de oude keuken staat in de woonkamer (en die is nu echt wel heul vol) en de vloer ligt in zand/cementmortel (dat ligt wel vast hoor) en is bedekt met iets, zodat de tegels "schoon" blijven (die moeten nog schoon worden gemaakt met cementsluierverwijderaar). Dus nah, ik hoop eind mei weer operationeel te zijn
![]()
![]()
+1!zurca schreef: "Even" afzien dusMaarrrrr dan heb je straks echt een allerschattigstkeukentje!! Ben er echt benieuwd naar
![]()
- Pauline
- 5-sterren

Ach zolang je internet het maar blijft doen!Lizzy schreef: Ja nee, ik heb Godzijdank wel weer koud EN warm stromend water (de eerste weken alleen koud). Maar ik heb nog geen afvoer. En da's onhandig, wil je niet weten
Het is nog helemaal niks. Leo is bezig de muren aan het stuken. Maar aangezien hij momenteel onophoudelijk werkt, duurt dat ook nogal lang. Dus de oude keuken staat in de woonkamer (en die is nu echt wel heul vol) en de vloer ligt in zand/cementmortel (dat ligt wel vast hoor) en is bedekt met iets, zodat de tegels "schoon" blijven (die moeten nog schoon worden gemaakt met cementsluierverwijderaar). Dus nah, ik hoop eind mei weer operationeel te zijn
![]()
![]()
Zet je oude keuken buiten - heb je een buitenkeuken, met via de tuinslang koud stromend water