*Freud is verhuisd, update

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: *herplaatsen Freud* gelukt!

hamada
5-sterren
5-sterren

Bericht door hamada »

Fijn dat het zo snel op een goede manier kon worden "geregeld", maar ik wens je ook veel sterkte met het afscheid.
Het is het beste voor Freud, maar het blijft natuurlijk een dubbel gevoel geven.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

hamada schreef: Fijn dat het zo snel op een goede manier kon worden "geregeld", maar ik wens je ook veel sterkte met het afscheid.
Het is het beste voor Freud, maar het blijft natuurlijk een dubbel gevoel geven.
Ja nogal  :-\
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Martine-Tom schreef: Ja nogal  :-\
:-* :bigarmhug:
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Zo, de afspraak is gemaakt voor het ophalen  :)
Ik ga kattebak en kattegrit opsnorren.
Morgen komt er een hele bestelling binnen van Degomeat en ga ik kattenvoer portioneren, er komt dus één vreetkanis bij  ;D
Feliway-vulling aanschaffen....
En de vriendjes in huis vertellen dat er een vriendje bij komt, of ze even aardig willen doen tegen de nieuwkomer  :biggrin2:
En dat ze heus nog genoeg kuikentjes krijgen (favoriet hier  :D) en dat er misschien wel een snoepjesmoment wordt ingevoerd  8)

Ik vind het rot voor Martine én kijk erg uit naar Freud...
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

Martine-Tom schreef: Ja nogal  :-\
:bigarmhug:  :-*
pienke schreef: Zo, de afspraak is gemaakt voor het ophalen  :)
Morgen komt er een hele bestelling binnen van Degomeat en ga ik kattenvoer portioneren, er komt dus één vreetkanis bij  ;D
En de vriendjes in huis vertellen dat er een vriendje bij komt, of ze even aardig willen doen tegen de nieuwkomer  :biggrin2:
En dat ze heus nog genoeg kuikentjes krijgen (favoriet hier  :D) en dat er misschien wel een snoepjesmoment wordt ingevoerd  8)

Fijn dat Freud zo ontzettend  welkom is. Ik wens jullie veel geluk en vooral veel plezier...
Irish
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Irish »

Voor Martine  :-* :-* :-*

Pauline wat leuk voor je! :)
arenda
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door arenda »

Ah, dan zit ie helemaal goed hoor Martine! Maar dat wist je zelf ook vast wel  :-* En Pien, je krijgt er een prachtvriend bij!
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Sterkte met afscheid nemen Martine.

Ik duim dat Freud zich snel helemaal thuis gaat voelen en de kattenvriendjes inderdaad lief gaan doen.
En ik hoop ook dat Doki zich een beetje kan schikken in de nieuwe situatie dan.  Dat ie niet te gefrustreerd wordt. 
Misschien Freud nog een paar dagen extra aandacht geven en verwennen en dan Doki na zondag.  Beetje extra spelen en energie kwijtraken, zodat je bank of Tom gespaard blijven.  Ik hoop dat het meevalt.  :-*
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Wat leuk dat hij "op BP" blijft!

Onlangs is de 7 jaar oude poes van goede vrienden van ons (die naar Spanje emigreren) herplaatst naar andere vrienden van ons.
Het gaat geweldig met haar.
Voor onze Spaanse vrienden blijft het moeilijk, want ze missen haar, maar het is zo heerlijk voor hen m te zien hoe goed hun poes het heeft in haar nieuwe huis en hoezeer ze daar inmiddels na 3 weken is gesetteld
Ik wens Freud hetzelfde geluk!
Martine-Tom

Borke schreef: Wat leuk dat hij "op BP" blijft!

Onlangs is de 7 jaar oude poes van goede vrienden van ons (die naar Spanje emigreren) herplaatst naar andere vrienden van ons.
Het gaat geweldig met haar.
Voor onze Spaanse vrienden blijft het moeilijk, want ze missen haar, maar het is zo heerlijk voor hen m te zien hoe goed hun poes het heeft in haar nieuwe huis en hoezeer ze daar inmiddels na 3 weken is gesetteld
Ik wens Freud hetzelfde geluk!
Ik maak me daar oprecht totaal geen zorgen om, hij is natuurlijk al een aantal keer op vakantie mee geweest, ook in een huis waar al katten waren dus ik weet redelijk goed hoe hij op andere katten reageerd, nu is dit heel spannend natuurlijk want alles is nieuw, maar hij krijgt alle tijd om op zijn manier te settelen dus dat gaat helemaal goed komen. Pienke en ik denken redelijk hetzelfde, en ze krijgen zelfs op dezelfde tijden eten enzo dus het gaat goed komen  :)
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

Super dat Freud in zo'n welkom en warm thuis komt! Dat maakt het afscheid voor Martine ook iets gemakkelijker, denk ik.
:-*
Martine-Tom

oh eehhh Pien...freud eet 200 tot 250 gram op een dag als hij het lekker vind  :biggrin2:
#vreetschuur  8)
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Martine-Tom schreef: Ik maak me daar oprecht totaal geen zorgen om, hij is natuurlijk al een aantal keer op vakantie mee geweest, ook in een huis waar al katten waren dus ik weet redelijk goed hoe hij op andere katten reageerd, nu is dit heel spannend natuurlijk want alles is nieuw, maar hij krijgt alle tijd om op zijn manier te settelen dus dat gaat helemaal goed komen. Pienke en ik denken redelijk hetzelfde, en ze krijgen zelfs op dezelfde tijden eten enzo dus het gaat goed komen  :)
Tis te hopen dat de katten van Pien daar ook zo over denken he.  ;)
Hoe vlot een introductie loopt, hangt veel meer af van de oorspronkelijke groep dan van de nieuwkomer. En van de aanpak van introductie natuurlijk...  :)
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Wat een fijne oplossing! Martine, sterkte met de verhuizing van Freud.  :bigarmhug:
Hij gaat naar een liefdevolle nieuwe plek, en wie weet komen er straks foto's langs van een slapende Freud voor de Aga!  ;) :)
El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Vervelend dat je tot deze keuze moest komen maar fijn dat er zo snel een goede oplossing is!

Sterkte dit weekend  :bigarmhug:

Plaats reactie