*Freud is verhuisd, update
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: *herplaatsen Freud* gelukt!
Fijn dat het zo snel op een goede manier kon worden "geregeld", maar ik wens je ook veel sterkte met het afscheid.
Het is het beste voor Freud, maar het blijft natuurlijk een dubbel gevoel geven.
Het is het beste voor Freud, maar het blijft natuurlijk een dubbel gevoel geven.
-
Martine-Tom
Ja nogalhamada schreef: Fijn dat het zo snel op een goede manier kon worden "geregeld", maar ik wens je ook veel sterkte met het afscheid.
Martine-Tom schreef: Ja nogal![]()
Zo, de afspraak is gemaakt voor het ophalen 
Ik ga kattebak en kattegrit opsnorren.
Morgen komt er een hele bestelling binnen van Degomeat en ga ik kattenvoer portioneren, er komt dus één vreetkanis bij
Feliway-vulling aanschaffen....
En de vriendjes in huis vertellen dat er een vriendje bij komt, of ze even aardig willen doen tegen de nieuwkomer
En dat ze heus nog genoeg kuikentjes krijgen (favoriet hier
) en dat er misschien wel een snoepjesmoment wordt ingevoerd 8)
Ik vind het rot voor Martine én kijk erg uit naar Freud...
Morgen komt er een hele bestelling binnen van Degomeat en ga ik kattenvoer portioneren, er komt dus één vreetkanis bij
En de vriendjes in huis vertellen dat er een vriendje bij komt, of ze even aardig willen doen tegen de nieuwkomer
En dat ze heus nog genoeg kuikentjes krijgen (favoriet hier
Martine-Tom schreef: Ja nogal![]()
Fijn dat Freud zo ontzettend welkom is. Ik wens jullie veel geluk en vooral veel plezier...pienke schreef: Zo, de afspraak is gemaakt voor het ophalen
En dat ze heus nog genoeg kuikentjes krijgen (favoriet hier) en dat er misschien wel een snoepjesmoment wordt ingevoerd 8)
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
Voor Martine

Pauline wat leuk voor je!
Pauline wat leuk voor je!
Ah, dan zit ie helemaal goed hoor Martine! Maar dat wist je zelf ook vast wel
En Pien, je krijgt er een prachtvriend bij!
- pearlsofpassion
- Moderator
Sterkte met afscheid nemen Martine.
Ik duim dat Freud zich snel helemaal thuis gaat voelen en de kattenvriendjes inderdaad lief gaan doen.
En ik hoop ook dat Doki zich een beetje kan schikken in de nieuwe situatie dan. Dat ie niet te gefrustreerd wordt.
Misschien Freud nog een paar dagen extra aandacht geven en verwennen en dan Doki na zondag. Beetje extra spelen en energie kwijtraken, zodat je bank of Tom gespaard blijven. Ik hoop dat het meevalt.
Ik duim dat Freud zich snel helemaal thuis gaat voelen en de kattenvriendjes inderdaad lief gaan doen.
En ik hoop ook dat Doki zich een beetje kan schikken in de nieuwe situatie dan. Dat ie niet te gefrustreerd wordt.
Misschien Freud nog een paar dagen extra aandacht geven en verwennen en dan Doki na zondag. Beetje extra spelen en energie kwijtraken, zodat je bank of Tom gespaard blijven. Ik hoop dat het meevalt.
Wat leuk dat hij "op BP" blijft!
Onlangs is de 7 jaar oude poes van goede vrienden van ons (die naar Spanje emigreren) herplaatst naar andere vrienden van ons.
Het gaat geweldig met haar.
Voor onze Spaanse vrienden blijft het moeilijk, want ze missen haar, maar het is zo heerlijk voor hen m te zien hoe goed hun poes het heeft in haar nieuwe huis en hoezeer ze daar inmiddels na 3 weken is gesetteld
Ik wens Freud hetzelfde geluk!
Onlangs is de 7 jaar oude poes van goede vrienden van ons (die naar Spanje emigreren) herplaatst naar andere vrienden van ons.
Voor onze Spaanse vrienden blijft het moeilijk, want ze missen haar, maar het is zo heerlijk voor hen m te zien hoe goed hun poes het heeft in haar nieuwe huis en hoezeer ze daar inmiddels na 3 weken is gesetteld
-
Martine-Tom
Ik maak me daar oprecht totaal geen zorgen om, hij is natuurlijk al een aantal keer op vakantie mee geweest, ook in een huis waar al katten waren dus ik weet redelijk goed hoe hij op andere katten reageerd, nu is dit heel spannend natuurlijk want alles is nieuw, maar hij krijgt alle tijd om op zijn manier te settelen dus dat gaat helemaal goed komen. Pienke en ik denken redelijk hetzelfde, en ze krijgen zelfs op dezelfde tijden eten enzo dus het gaat goed komenBorke schreef: Wat leuk dat hij "op BP" blijft!
Super dat Freud in zo'n welkom en warm thuis komt! Dat maakt het afscheid voor Martine ook iets gemakkelijker, denk ik.pienke schreef: Zo, de afspraak is gemaakt voor het ophalen
En dat ze heus nog genoeg kuikentjes krijgen (favoriet hier) en dat er misschien wel een snoepjesmoment wordt ingevoerd 8)
-
Martine-Tom
oh eehhh Pien...freud eet 200 tot 250 gram op een dag als hij het lekker vindpienke schreef: Zo, de afspraak is gemaakt voor het ophalen
#vreetschuur 8)
- pearlsofpassion
- Moderator
Tis te hopen dat de katten van Pien daar ook zo over denken he.Martine-Tom schreef: Ik maak me daar oprecht totaal geen zorgen om, hij is natuurlijk al een aantal keer op vakantie mee geweest, ook in een huis waar al katten waren dus ik weet redelijk goed hoe hij op andere katten reageerd, nu is dit heel spannend natuurlijk want alles is nieuw, maar hij krijgt alle tijd om op zijn manier te settelen dus dat gaat helemaal goed komen. Pienke en ik denken redelijk hetzelfde, en ze krijgen zelfs op dezelfde tijden eten enzo dus het gaat goed komen![]()
Hoe vlot een introductie loopt, hangt veel meer af van de oorspronkelijke groep dan van de nieuwkomer. En van de aanpak van introductie natuurlijk...
- -Annemarie-
- 5-sterren

Wat een fijne oplossing! Martine, sterkte met de verhuizing van Freud. 
Hij gaat naar een liefdevolle nieuwe plek, en wie weet komen er straks foto's langs van een slapende Freud voor de Aga!

Hij gaat naar een liefdevolle nieuwe plek, en wie weet komen er straks foto's langs van een slapende Freud voor de Aga!
Vervelend dat je tot deze keuze moest komen maar fijn dat er zo snel een goede oplossing is!
Sterkte dit weekend
Sterkte dit weekend