En ik had alles voor de PPP's gekocht, is mijn tas bij AH door de verkeerde meegenomen....
Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Pauline
- 5-sterren

Duitse harde broodjes!

En ik had alles voor de PPP's gekocht, is mijn tas bij AH door de verkeerde meegenomen....
Moet ik wachten tot morgen, dan is ie weer terug.....
Ik ben ook uit de oertijd maar sinds wij een Bram Ladage hier hebben, weet ik wat een Bram ispike schreef:
uhhh, ik ben uit de oertijdwat is een Brammetje????
Wij eten vanavond kippedijenvlees (over van gisteren) met een salade van rode kool, appel, peen en pastinaak. Versierd met gehakte amandelen, stukjes dadel, kokos, oh ja, en geroosterde pompoenpitjes.
Weet hier misschien iemand wat voor gerecht "kapsalon" is? ??? ??? Dat staat hier op de lijst van de (afhaal)tja weet niet wat voor afhaal eigenlijk. Is niet halal maar ze hebben tig pizza's, shoarmaschotels, grillschotels, shashlicks maar ook " kapsalon". Bij een Turks restaurant zag ik het ook op de kaart staan. Ik heb het met google geprobeerd maar dan krijg ik dus alleen kapsalons voor haar knippenen ik hoef geen geknipt haar op mijn bordje
![]()
![]()
Kapsalon, nooit van gehoord!
Volgens mij is een kapsalon patat met zoveel mogelijk vette troep, shoarma, uitjes en zo er bovenop. Vooral erg vet...
PPP....Pauline, port, peren.Pauline schreef: Duitse harde broodjes!![]()
![]()
En ik had alles voor de PPP's gekocht, is mijn tas bij AH door de verkeerde meegenomen....Moet ik wachten tot morgen, dan is ie weer terug.....
Zie je de port nog terug...?
@Pike:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapsalon_%28gerecht%29
Ik heb het ook nog nooit gegeten, ik zou van de afhaalturk eerder iets zo authentiek mogelijk Turks nemen of een pizza. Menig pizza van de afhaalturk is handgemaakt en echt en royaal belegd en daardoor erg lekker.
Ik heb het ook nog nooit gegeten, ik zou van de afhaalturk eerder iets zo authentiek mogelijk Turks nemen of een pizza. Menig pizza van de afhaalturk is handgemaakt en echt en royaal belegd en daardoor erg lekker.
- Pauline
- 5-sterren

Port was bij de AH gekocht en daar had ik dus de tas ingeleverd met de boodschappen die ik bij de Jumbo had gekocht.....K&D schreef: PPP....Pauline, port, peren.
Zie je de port nog terug...?![]()
-
Martine-Tom
Ik moest er ook nooit aan denken, maar sinds kort kan ik het wel waarderen, maar dan wel zonder saus, want met vind ik het te ranzig voor woorden.koekje schreef: @Pike:
Zonder saus is het gewoon friet in een bakje met shoarma er overheen, kaas erop en onder de grill, daarna wat salade erover heen en klaar is Achmed
Ow, dus de port is gered...Pauline schreef: Port was bij de AH gekocht en daar had ik dus de tas ingeleverd met de boodschappen die ik bij de Jumbo had gekocht.....
Nou die peren nog.
aha een Brammetje is dus gewoon een patatje. Nee hier hebben we geen Bram Ladage, wel allerlei andere tentjes waar je patatjes kan kopen. SommigeEentje hebbenheeft lekkere, sommigede rest hebben er die zijn niet te vr...Lizzy schreef: Ik ben ook uit de oertijd maar sinds wij een Bram Ladage hier hebben, weet ik wat een Bram is. Da's een patatje. Van Bram. En dan neem ik een patatje Joppie, ken je dat?
(ik ken dat ook pas sinds kort).
oh gatsie dus maar niet bestellenK&D schreef: Volgens mij is een kapsalon patat met zoveel mogelijk vette troep, shoarma, uitjes en zo er bovenop. Vooral erg vet...
Manlief is nu naar de afhaal-ik-weet-niet-waar-vandaan. Ik denk Egypte (het heet namelijk Cleopatrakoekje schreef: @Pike:
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
En dan zwaai je niet ff? Was aan de Merodeweg en Langefeldstraat vandaag.Pauline schreef: Port was bij de AH gekocht en daar had ik dus de tas ingeleverd met de boodschappen die ik bij de Jumbo had gekocht.....
- Angelique
- 5-sterren

Kapsalon...en dan was dit nog de gezonde uitvoeringLizzy schreef: Ik ben ook uit de oertijd maar sinds wij een Bram Ladage hier hebben, weet ik wat een Bram is. Da's een patatje. Van Bram. En dan neem ik een patatje Joppie, ken je dat?
(ik ken dat ook pas sinds kort).

-
Martine-Tom
Gewoon een keer doen, maar dan zonder saus, is echt lekker!!pike schreef:
oh gatsie dus maar niet bestellen:biggrin2:
Nee was verdwaaldNynke schreef: Kon je het niet vinden![]()
![]()
Het was verrukkelijk
![]()
![]()
![]()
Vandaag eten wij broccoli met een saucijsje en een aardappeltje![]()
![]()
Hier is het uiteindelijk pasta carbonara geworden.
uhh.... ik weet het niet hoor, gezond of niet, geloof niet dat ik dat lekker ga vindenAngelique schreef: Kapsalon...en dan was dit nog de gezonde uitvoering
![]()
- Pauline
- 5-sterren

Jawel, ik heb mijn arm eraf gezwaaid, maar jij zwaaide niet terug!Mini's 3-tal schreef: En dan zwaai je niet ff? Was aan de Merodeweg en Langefeldstraat vandaag.