Vuurwerkoverlast
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Vuurwerkoverlast
Het valt hier nog reuze mee. Oscar vindt de knallen niet leuk als we wandelen en hij de afstekers ook kan zien. Een aangezien ik de avondronde zowiezo al niet leuk vind om alleen te doen, hebben meneer K en ik die gister samen gedaan. Anders ben ik bang dat ik te bangig ben zeg maar. Vanavond zal ik denk ik wel alleen moeten.
Meneer K is behoorlijk ziekjes en ik ben ook alles behalve fit, dus onze planning op morgen naar de schoonouders te gaan lijkt niet door te gaan. En daar ben ik niet rauwig om, want van een paar jaar terug herinner ik me alleen maar vuurwerkbommen aldaar.
Meneer K is behoorlijk ziekjes en ik ben ook alles behalve fit, dus onze planning op morgen naar de schoonouders te gaan lijkt niet door te gaan. En daar ben ik niet rauwig om, want van een paar jaar terug herinner ik me alleen maar vuurwerkbommen aldaar.
Lara mijn border is als de dood voor harde geluiden, de laatste uitlaatronde gisteravond was voor haar alles behalve prettig 
Zij blijft dus een paar daagjes binnen , die onverwachte knallen vind zij echt niks. Mijn stafford daarentegen interesseert het niks.
Zelf heb ik niks tegen vuurwerk met oud en nieuw, siervuurwerk vind ik altijd mooi om te zien. Alleen dat het al dagen van te voren begint daar kan ik we wel aan ergeren.
Zij blijft dus een paar daagjes binnen , die onverwachte knallen vind zij echt niks. Mijn stafford daarentegen interesseert het niks.
Zelf heb ik niks tegen vuurwerk met oud en nieuw, siervuurwerk vind ik altijd mooi om te zien. Alleen dat het al dagen van te voren begint daar kan ik we wel aan ergeren.
- Jura&Mahru
- 4-sterren

- Contacteer:
Vanochtend vroeg gooide een idioot vuurwerk uit de auto naar mij en mijn hond toe... Was heel blij dat ze snel herstelde en niet eens heel hard schrok, de vuurwerktraining heeft echt heel veel zin gehad!
Maar ik zal blij zijn als het weer voorbij is, de laatste dagen elke paar minuten hier wel vuurwerk, en vanaf eind oktober al ieder weekend flink geknal hier in de buurt...
Maar ik zal blij zijn als het weer voorbij is, de laatste dagen elke paar minuten hier wel vuurwerk, en vanaf eind oktober al ieder weekend flink geknal hier in de buurt...
-
inge58
- 5-sterren

Ik woon in een dorp,dus hier valt het erg mee.
Mijn hondjes zijn ook niet bang,maar ik hou er natuurlijk wel rekening mee.
Vanaf vandaag een paar dagen aanlijnplicht,gewoon om geen risico te lopen.
Daar balen ze wel van want ze lopen altijd los,mja het is even niet anders.
Mijn hondjes zijn ook niet bang,maar ik hou er natuurlijk wel rekening mee.
Vanaf vandaag een paar dagen aanlijnplicht,gewoon om geen risico te lopen.
Daar balen ze wel van want ze lopen altijd los,mja het is even niet anders.
bastet schreef: Lara mijn border is als de dood voor harde geluiden, de laatste uitlaatronde gisteravond was voor haar alles behalve prettig
Zelf heb ik niks tegen vuurwerk met oud en nieuw, siervuurwerk vind ik altijd mooi om te zien. Alleen dat het al dagenmaanden van te voren begint daar kan ik we wel aan ergeren.
Hier nog geen knal gehoord! Zou het stilte voor de storm zijn... ??? 
-
Lil
shhhhhhhhhhhhhhhtttttttttttttttttttttttttttttttttRuisje schreef: Hier nog geen knal gehoord! Zou het stilte voor de storm zijn... ???![]()
Heb het net even aangeklikt omdat hier al sinds de start van de verkoop regelmatig wordt geknald. Kon het gewoon doorgeven.beginnertje schreef: Dit was die website, maar je kan nu niks doorgeven:
http://www.vuurwerkoverlast.nl/
Edit: zie net dat het bericht van 19 oktober was. Dan was het toen misschien nog te vroeg om iets door te geven.
Laatst gewijzigd door doranto op di 30 dec 2014, 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Wij zijn, zoals ieder jaar even voor de kerst Den Haag uitgevlucht. Zitten in de Belgische Ardennen en nog geen knal gehoord! HEERLIJK. Ik vind december echt de ergste maand van het jaar met al dat geknal!
Het blijft van de zotte dat je moet vluchten omdat een paar idioten zich niet kunnen gedragen. De hele maand, nou ja eigenlijk al vanaf oktober is het ellende. Nu heb ik godzijdank de mazzel dat ik weer vrij gekregen heb maar er komt natuurlijk een jaar dat ik geen vrij krijg...en ik moet altijd vakantiedagen overhouden voor deze periode. Ook rete irritant dat je door die idioten hierdoor verplicht bent omdat te doen.
Het blijft van de zotte dat je moet vluchten omdat een paar idioten zich niet kunnen gedragen. De hele maand, nou ja eigenlijk al vanaf oktober is het ellende. Nu heb ik godzijdank de mazzel dat ik weer vrij gekregen heb maar er komt natuurlijk een jaar dat ik geen vrij krijg...en ik moet altijd vakantiedagen overhouden voor deze periode. Ook rete irritant dat je door die idioten hierdoor verplicht bent omdat te doen.
Ik vind het altijd zo sneu 
Hier pas 3 knallen gehoord. Heeeeeeeeel in de verte
Hier pas 3 knallen gehoord. Heeeeeeeeel in de verte
Wij zijn weer gevlucht...
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier ontzettend rustig...heerlijk!
Hier ook opvallend rustig. Er loopt en rijd wel een flinke politiemacht in de rondte, die er niet voor terug deinzen om mensen aan te spreken en met volle wapenuitrusting zichtbaar op straat aanwezig zijn. Te voet, te paard, op de fiets, regelmatig de heli, in busjes.. Ik vind het helemaal prima!!
Wat goed zeg!Els&Flow schreef: Hier ook opvallend rustig. Er loopt en rijd wel een flinke politiemacht in de rondte, die er niet voor terug deinzen om mensen aan te spreken en met volle wapenuitrusting zichtbaar op straat aanwezig zijn. Te voet, te paard, op de fiets, regelmatig de heli, in busjes.. Ik vind het helemaal prima!!
Kunnen ze die hier ook langssturen?Els&Flow schreef: Hier ook opvallend rustig. Er loopt en rijd wel een flinke politiemacht in de rondte, die er niet voor terug deinzen om mensen aan te spreken en met volle wapenuitrusting zichtbaar op straat aanwezig zijn. Te voet, te paard, op de fiets, regelmatig de heli, in busjes.. Ik vind het helemaal prima!!