Vuurwerkoverlast

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Vuurwerkoverlast

Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Het valt hier nog reuze mee. Oscar vindt de knallen niet leuk als we wandelen en hij de afstekers ook kan zien. Een aangezien ik de avondronde zowiezo al niet leuk vind om alleen te doen, hebben meneer K en ik die gister samen gedaan. Anders ben ik bang dat ik te bangig ben zeg maar. Vanavond zal ik denk ik wel alleen moeten.

Meneer K is behoorlijk ziekjes en ik ben ook alles behalve fit, dus onze planning op morgen naar de schoonouders te gaan lijkt niet door te gaan. En daar ben ik niet rauwig om, want van een paar jaar terug herinner ik me alleen maar vuurwerkbommen aldaar.
bastet
1-ster
1-ster

Bericht door bastet »

Lara mijn border is als de dood voor harde geluiden, de laatste uitlaatronde gisteravond was voor haar alles behalve prettig  :-\
Zij blijft dus een paar daagjes binnen , die onverwachte knallen vind zij echt niks. Mijn stafford daarentegen interesseert het niks.

Zelf heb ik niks tegen vuurwerk met oud en nieuw, siervuurwerk vind ik altijd mooi om te zien. Alleen dat het al dagen van te voren begint daar kan ik we wel aan ergeren.
Jura&Mahru
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Jura&Mahru »

Vanochtend vroeg gooide een idioot vuurwerk uit de auto naar mij en mijn hond toe... Was heel blij dat ze snel herstelde en niet eens heel hard schrok, de vuurwerktraining heeft echt heel veel zin gehad!
Maar ik zal blij zijn als het weer voorbij is, de laatste dagen elke paar minuten hier wel vuurwerk, en vanaf eind oktober al ieder weekend flink geknal hier in de buurt...
inge58
5-sterren
5-sterren

Bericht door inge58 »

Ik woon in een dorp,dus hier valt het erg mee.
Mijn hondjes zijn ook niet bang,maar ik hou er natuurlijk wel rekening mee.
Vanaf vandaag een paar dagen aanlijnplicht,gewoon om geen risico te lopen.
Daar balen ze wel van want ze lopen altijd los,mja het is even niet anders.
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

bastet schreef: Lara mijn border is als de dood voor harde geluiden, de laatste uitlaatronde gisteravond was voor haar alles behalve prettig  :-\
Zij blijft dus een paar daagjes binnen , die onverwachte knallen vind zij echt niks. Mijn stafford daarentegen interesseert het niks.

Zelf heb ik niks tegen vuurwerk met oud en nieuw, siervuurwerk vind ik altijd mooi om te zien. Alleen dat het al dagenmaanden van te voren begint daar kan ik we wel aan ergeren.
>:(
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

Hier nog geen knal gehoord! Zou het stilte voor de storm zijn... ??? ;)
Lil

Bericht door Lil »

Ruisje schreef: Hier nog geen knal gehoord! Zou het stilte voor de storm zijn... ??? ;)
shhhhhhhhhhhhhhhttttttttttttttttttttttttttttttttt  ;)
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

beginnertje schreef: Dit was die website, maar je kan nu niks doorgeven:

http://www.vuurwerkoverlast.nl/
Heb het net even aangeklikt omdat hier al sinds de start van de verkoop regelmatig wordt geknald. Kon het gewoon doorgeven.

Edit: zie net dat het bericht van 19 oktober was. Dan was het toen misschien nog te vroeg om iets door te geven.
Laatst gewijzigd door doranto op di 30 dec 2014, 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

Wij zijn, zoals ieder jaar even voor de kerst Den Haag uitgevlucht. Zitten in de Belgische Ardennen en nog geen knal gehoord! HEERLIJK. Ik vind december echt de ergste maand van het jaar met al dat geknal!

Het blijft van de zotte dat je moet vluchten omdat een paar idioten zich niet kunnen gedragen. De hele maand, nou ja eigenlijk al vanaf oktober is het ellende. Nu heb ik godzijdank de mazzel dat ik weer vrij gekregen heb maar er komt natuurlijk een jaar dat ik geen vrij krijg...en ik moet altijd vakantiedagen overhouden voor deze periode. Ook rete irritant dat je door die idioten hierdoor verplicht bent omdat te doen.
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Ik vind het altijd zo sneu :(
Hier pas 3 knallen gehoord. Heeeeeeeeel in de verte
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Wij zijn weer gevlucht...
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

Hier ontzettend rustig...heerlijk!
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Hier ook opvallend rustig. Er loopt en rijd wel een flinke politiemacht in de rondte, die er niet voor terug deinzen om mensen aan te spreken en met volle wapenuitrusting zichtbaar op straat aanwezig zijn. Te voet, te paard, op de fiets, regelmatig de heli, in busjes.. Ik vind het helemaal prima!!
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Els&Flow schreef: Hier ook opvallend rustig. Er loopt en rijd wel een flinke politiemacht in de rondte, die er niet voor terug deinzen om mensen aan te spreken en met volle wapenuitrusting zichtbaar op straat aanwezig zijn. Te voet, te paard, op de fiets, regelmatig de heli, in busjes.. Ik vind het helemaal prima!!
Wat goed zeg!
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Els&Flow schreef: Hier ook opvallend rustig. Er loopt en rijd wel een flinke politiemacht in de rondte, die er niet voor terug deinzen om mensen aan te spreken en met volle wapenuitrusting zichtbaar op straat aanwezig zijn. Te voet, te paard, op de fiets, regelmatig de heli, in busjes.. Ik vind het helemaal prima!!
Kunnen ze die hier ook langssturen?

Plaats reactie