Inge en Bono schreef: Bij ons overigens ook geen troep op het aanrecht; ik zet 't in de afwasteil tot ik ga afwassen![]()
Zo heb ik het zelf ook járen gedaan voordat de afwasmachine er kwam.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Inge en Bono schreef: Bij ons overigens ook geen troep op het aanrecht; ik zet 't in de afwasteil tot ik ga afwassen![]()

Dat riep ik een jaar geleden ook toen ik mijn nieuw keuken kreeg...met vaatwasserAngelique schreef: Ik heb er winds een week eentje en heb 'm al 1 x gebruikt.hoeveel serviesgoed moet je wel niet hebben en is het serieus de bedoeling dat zo'n ding bijna a drie uur over de afwas doet. In de tijd dat ik ,m enkel heb ingepakt en uitgepakt is die afwas ook alweer weg. Dus ach, ik laat ,m wel staan, zal 'm in een luie bui ook wel gebruiken, maar als een noodzaak zie ik 'm nog niet.
Onze vaatwasser draait een programma van anderhalf uur. En ik heb inderdaad aardig wat kopjes/borden/bestek want de vaatwasser gaat hier hier 1 keer per week aan. Servies genoeg voor 2 personen voor heel de week alleen de pannen die was ik snel even af na het koken.Angelique schreef: Ik heb er winds een week eentje en heb 'm al 1 x gebruikt.hoeveel serviesgoed moet je wel niet hebben en is het serieus de bedoeling dat zo'n ding bijna a drie uur over de afwas doet. In de tijd dat ik ,m enkel heb ingepakt en uitgepakt is die afwas ook alweer weg. Dus ach, ik laat ,m wel staan, zal 'm in een luie bui ook wel gebruiken, maar als een noodzaak zie ik 'm nog niet.

Mwah, toen we van Zundert naar Nieuw Weerdinge zijn verhuisd heb ik de machine daar achtergelaten en nooit een nieuwe gekocht.Martine-Tom schreef: Dat riep ik een jaar geleden ook toen ik mijn nieuw keuken kreeg...met vaatwasser
Ja het duurt "lang" maar och, ik geef m een zwengel, hij doet zn werk en ik pak hem weer uit als het mij uitkomt. En idd heb ik nieuwe/meer borden enzo gehaald (lang leve de ruilwinkel waar net iemand een 10-pers bordenset weg had gebracht
Pannen zou ik ook met de hand blijven doen....
Hij draait hier 2 of 3 keer per week en ik plan mijn maaltijden zo dat alle pannen tegen die tijd gebruikt zijn.
Dus...we spreken je over een paar maanden nog wel een keer![]()

www.paulinestraining.nlPauline schreef: JA!!!! Ik houd van een opgeruimd huis en wordt helemaal kriegel van vaat op het aanrecht. Heb inmiddels Eddie zover getrainddat hij de vaat (meestal) ook direct in de vaatwasser zet. Dus altijd opgeruimd in de keuken!
![]()
Als hij kapot gaat (en hij is al 15 jaar oud) komt er dezelfde dag nog een nieuwe!