Re: Wat heb je enzovoort....deel 620

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Het tostiijzer vastpakken terwijl hij heet is doet au!
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Kim_S schreef: Zenks  :biggrin2:

OT: Home, sweet home  8)
Fijn weekeind, Kim!  :-*
monster
5-sterren
5-sterren

Bericht door monster »

Net boodschappen gedaan. Ons dorpscentrum is afgesloten. De dierenarts en eigenaar vann Buitenzorg is maandag overleden en wordt begraven. Druk!! Hij werd vervoerd in een begrafeniskoets met 2 prachtige paarden ervoor. Heel Buitenzorg stond vol auto's.
BlissSpirit
5-sterren
5-sterren

Bericht door BlissSpirit »

monster schreef: Net boodschappen gedaan. Ons dorpscentrum is afgesloten. De dierenarts en eigenaar vann Buitenzorg is maandag overleden en wordt begraven. Druk!! Hij werd vervoerd in een begrafeniskoets met 2 prachtige paarden ervoor. Heel Buitenzorg stond vol auto's.
Tja, daarom ben ik vanmorgen al vroeg gegaan.
Jan was zo geliefd, kundig en bekend, dat ongelofelijke drukte wel verwacht werd.
Triest allemaal hoor. Gisteren hebben we afscheid van hem genomen.
Hij was al jaren de DA van onze pony's en deed dat met veel liefde en respect voor de dieren.
Laatst gewijzigd door BlissSpirit op za 24 jan 2015, 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
monster
5-sterren
5-sterren

Bericht door monster »

Ik vond het heel indrukwekkend, een koers met een enorme stroom mensen erachter. Inderdaad heel triest.
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Huishouden, administratie, belastingen, boodschappen, autootje door de wasstraat.
En daarna in m'n vinger geknipt bij het knippen van kipkarkasjes voor Wodka.

Ik zeg: goed bezig!  ::)
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Bos gecrosst, wasjes gevouwen, uitgebreide gedouched, op visite bij opa en oma, andijviestamp in elkaar flansen en vanavond het vastenavend gedruis in.  8) ik vind het ook wel oké
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Gister om 21 uur naar bed, geslapen tot 10 uur, gelopen met Tom, boodschappen gedaan, gegeten, nog een keer gelopen, en even een tukje gaan doen....werd om half 5 wakker, dus weer gelopen en nu maar eten besteld. Vanavond weer vroeg naar bed...zoooo moe  :sleeping:
Beetje stressweek gehad, gister verlossende woord dat het opgelost was, geloof dat stress best energie vreet  :P
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Vandaag best een drukke dag. Ik ben met schoonmoeder en schoonzus naar de Action, Prijsmepper en C1000 geweest. De eerste twee waren best leuk, C1000 blijft een vervelende sovjet-winkel. Toen wilde ik nog naar de groenteturk, maar ik kon niets meer dragen en Vera had er geen zin meer in. Misschien morgen, of misschien morgen naar de AH, want ik ben afgelopen week de wc-eend vergeten.
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

koekje schreef: Vandaag best een drukke dag. Ik ben met schoonmoeder en schoonzus naar de Action, Prijsmepper en C1000 geweest. De eerste twee waren best leuk, C1000 blijft een vervelende sovjet-winkel. Toen wilde ik nog naar de groenteturk, maar ik kon niets meer dragen en Vera had er geen zin meer in. Misschien morgen, of misschien morgen naar de AH, want ik ben afgelopen week de wc-eend vergeten.
Hahaha, hier gaat de C1000 binnenkort van Sovjet-rood naar Jumbo geel. Ben benieuwd.  :-\

Verder lekker in de sneeuw gewandeld, de wekelijkse boodschappen gedaan, sneeuwpop gemaakt, gezellig ge-gourmet en nu een leuke serie kijken. 100% weekeind.  :)
Lizetta
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lizetta »

Vrijdag al uit eten geweest voor mijn verjaardag, was heerlijk!
Gister lekker gewerkt en daarna lekker lui op de bank gehangen, beetje andere verjaardag dan normaal...
Vandaag maar eens opruimen en schoonmaken  en vanmiddag lange boswandeling doen
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 620

Bericht door EliScooby »

Gisteravond een nieuwjaars/personeelsfeestje van het bedrijf. Muziek veul te hard, dus een gesprekje met collega's werd in elkaars oor schreeuwen en een zere keel/oren toen we naar huis gingen. Nu zen-zondag met warme broodjes in de oven en eitjes koken terwijl lief het spook uitlaat.
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

-Annemarie- schreef: Hahaha, hier gaat de C1000 binnenkort van Sovjet-rood naar Jumbo geel. Ben benieuwd.  :-\

Verder lekker in de sneeuw gewandeld, de wekelijkse boodschappen gedaan, sneeuwpop gemaakt, gezellig ge-gourmet en nu een leuke serie kijken. 100% weekeind.  :)
koekje schreef: Vandaag best een drukke dag. Ik ben met schoonmoeder en schoonzus naar de Action, Prijsmepper en C1000 geweest. De eerste twee waren best leuk, C1000 blijft een vervelende sovjet-winkel. Toen wilde ik nog naar de groenteturk, maar ik kon niets meer dragen en Vera had er geen zin meer in. Misschien morgen, of misschien morgen naar de AH, want ik ben afgelopen week de wc-eend vergeten.
Ik vind Jumbo nog meer Sovjet dan C1000  ::)
Rood had leukere aanbiedingen en een leukere indeling dan Geel  :-X
Echt, (onze) Jumbo heeft een goeie groente-afdeling, en veel lekkere spullen maar ik blijf 'm  :boo: vinden.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Net weer een heerlijke pan chai thee gemaakt. Het recept iets aangepast om hem wat kruidiger te maken en nu is hij perfect!!
Lekker theeleuten op de bank op zondagmiddag. Al het gespuis ligt diep in rust.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Vanmorgen heerlijk getraind met Oscar. We hadden een nieuw iemand in de les en we hebben daarom de benches in een andere ruimte gezet, dus de trainingsruimte was helemaal voor onszelf als we aan de beurt waren. Oscar deed het hartstikke leuk en leefde zich ook even flink uit toen hij als beloning zijn touw kreeg  :biggrin2:

Daarna thuis lunch gemaakt en op de bank gekropen om te leren. Ik werd net wakker  ::). Na het eten straks dus nog maar even verder.

Gesloten