Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Het tostiijzer vastpakken terwijl hij heet is doet au!
- -Annemarie-
- 5-sterren

Fijn weekeind, Kim!Kim_S schreef: Zenks
OT: Home, sweet home 8)
Net boodschappen gedaan. Ons dorpscentrum is afgesloten. De dierenarts en eigenaar vann Buitenzorg is maandag overleden en wordt begraven. Druk!! Hij werd vervoerd in een begrafeniskoets met 2 prachtige paarden ervoor. Heel Buitenzorg stond vol auto's.
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Tja, daarom ben ik vanmorgen al vroeg gegaan.monster schreef: Net boodschappen gedaan. Ons dorpscentrum is afgesloten. De dierenarts en eigenaar vann Buitenzorg is maandag overleden en wordt begraven. Druk!! Hij werd vervoerd in een begrafeniskoets met 2 prachtige paarden ervoor. Heel Buitenzorg stond vol auto's.
Jan was zo geliefd, kundig en bekend, dat ongelofelijke drukte wel verwacht werd.
Triest allemaal hoor. Gisteren hebben we afscheid van hem genomen.
Hij was al jaren de DA van onze pony's en deed dat met veel liefde en respect voor de dieren.
Laatst gewijzigd door BlissSpirit op za 24 jan 2015, 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vond het heel indrukwekkend, een koers met een enorme stroom mensen erachter. Inderdaad heel triest.
Huishouden, administratie, belastingen, boodschappen, autootje door de wasstraat.
En daarna in m'n vinger geknipt bij het knippen van kipkarkasjes voor Wodka.
Ik zeg: goed bezig!
En daarna in m'n vinger geknipt bij het knippen van kipkarkasjes voor Wodka.
Ik zeg: goed bezig!
Bos gecrosst, wasjes gevouwen, uitgebreide gedouched, op visite bij opa en oma, andijviestamp in elkaar flansen en vanavond het vastenavend gedruis in. 8) ik vind het ook wel oké
-
Martine-Tom
Gister om 21 uur naar bed, geslapen tot 10 uur, gelopen met Tom, boodschappen gedaan, gegeten, nog een keer gelopen, en even een tukje gaan doen....werd om half 5 wakker, dus weer gelopen en nu maar eten besteld. Vanavond weer vroeg naar bed...zoooo moe 
Beetje stressweek gehad, gister verlossende woord dat het opgelost was, geloof dat stress best energie vreet
Beetje stressweek gehad, gister verlossende woord dat het opgelost was, geloof dat stress best energie vreet
Vandaag best een drukke dag. Ik ben met schoonmoeder en schoonzus naar de Action, Prijsmepper en C1000 geweest. De eerste twee waren best leuk, C1000 blijft een vervelende sovjet-winkel. Toen wilde ik nog naar de groenteturk, maar ik kon niets meer dragen en Vera had er geen zin meer in. Misschien morgen, of misschien morgen naar de AH, want ik ben afgelopen week de wc-eend vergeten.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Hahaha, hier gaat de C1000 binnenkort van Sovjet-rood naar Jumbo geel. Ben benieuwd.koekje schreef: Vandaag best een drukke dag. Ik ben met schoonmoeder en schoonzus naar de Action, Prijsmepper en C1000 geweest. De eerste twee waren best leuk, C1000 blijft een vervelende sovjet-winkel. Toen wilde ik nog naar de groenteturk, maar ik kon niets meer dragen en Vera had er geen zin meer in. Misschien morgen, of misschien morgen naar de AH, want ik ben afgelopen week de wc-eend vergeten.
Verder lekker in de sneeuw gewandeld, de wekelijkse boodschappen gedaan, sneeuwpop gemaakt, gezellig ge-gourmet en nu een leuke serie kijken. 100% weekeind.
Vrijdag al uit eten geweest voor mijn verjaardag, was heerlijk!
Gister lekker gewerkt en daarna lekker lui op de bank gehangen, beetje andere verjaardag dan normaal...
Vandaag maar eens opruimen en schoonmaken en vanmiddag lange boswandeling doen
Gister lekker gewerkt en daarna lekker lui op de bank gehangen, beetje andere verjaardag dan normaal...
Vandaag maar eens opruimen en schoonmaken en vanmiddag lange boswandeling doen
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Gisteravond een nieuwjaars/personeelsfeestje van het bedrijf. Muziek veul te hard, dus een gesprekje met collega's werd in elkaars oor schreeuwen en een zere keel/oren toen we naar huis gingen. Nu zen-zondag met warme broodjes in de oven en eitjes koken terwijl lief het spook uitlaat.
-Annemarie- schreef: Hahaha, hier gaat de C1000 binnenkort van Sovjet-rood naar Jumbo geel. Ben benieuwd.
Verder lekker in de sneeuw gewandeld, de wekelijkse boodschappen gedaan, sneeuwpop gemaakt, gezellig ge-gourmet en nu een leuke serie kijken. 100% weekeind.![]()
Ik vind Jumbo nog meer Sovjet dan C1000koekje schreef: Vandaag best een drukke dag. Ik ben met schoonmoeder en schoonzus naar de Action, Prijsmepper en C1000 geweest. De eerste twee waren best leuk, C1000 blijft een vervelende sovjet-winkel. Toen wilde ik nog naar de groenteturk, maar ik kon niets meer dragen en Vera had er geen zin meer in. Misschien morgen, of misschien morgen naar de AH, want ik ben afgelopen week de wc-eend vergeten.
Rood had leukere aanbiedingen en een leukere indeling dan Geel
Echt, (onze) Jumbo heeft een goeie groente-afdeling, en veel lekkere spullen maar ik blijf 'm
-
hannabelgje
- 5-sterren

Net weer een heerlijke pan chai thee gemaakt. Het recept iets aangepast om hem wat kruidiger te maken en nu is hij perfect!!
Lekker theeleuten op de bank op zondagmiddag. Al het gespuis ligt diep in rust.
Lekker theeleuten op de bank op zondagmiddag. Al het gespuis ligt diep in rust.
Vanmorgen heerlijk getraind met Oscar. We hadden een nieuw iemand in de les en we hebben daarom de benches in een andere ruimte gezet, dus de trainingsruimte was helemaal voor onszelf als we aan de beurt waren. Oscar deed het hartstikke leuk en leefde zich ook even flink uit toen hij als beloning zijn touw kreeg 
Daarna thuis lunch gemaakt en op de bank gekropen om te leren. Ik werd net wakker
. Na het eten straks dus nog maar even verder.
Daarna thuis lunch gemaakt en op de bank gekropen om te leren. Ik werd net wakker