Hope schreef:
Dat ze een punt heeft?! Nou nee, dat lijkt me niet.
Of je het nu rauw noemt of vers, het is toch gewoon het beestje een naam geven? Vlees is nou eenmaal iets wat je rauw noemt, of vers, of natuurlijk, of noem maar wat. Volgens mij voeren wij BARF. Of de één barf nu rauw noemt of vers, het blijft gewoon barf.
Zij doet het voorkomen alsof wij onze honden vlees voeren waar de maden uit kruipen. En dat is gewoon niet. Ze doet net alsof we onze honden dusdanig slechte kwaliteit vlees voeren dat we ze ziek maken. Dat we elk dubbeltje willen besparen en dat er daardoor honden overlijden. Dan gaat het er wel degelijk om wie er gelijk heeft en wie niet.
Dat ze dat ook nog doet door mensen met naam en toenaam zwart te maken is gewoon verre van netjes. Ze heeft óf meerdere fb-accounts waarmee ze mij met vragen bestookt, maar ook van leden van bp kreeg ik op een gegeven moment berichtjes dat ik zo door het slijk werd gehaald. Ik geloof dus niet dat ze alleen maar tegen zichzelf zit te brabbelen en niemand haar pagina ooit bekijkt, en ik heb daar last van.
Ik vind het gewoon totaal ongepast wat ze doet. En dat allemaal omdat zij vind dat je het vlees bij de slager moet kopen of bij je thuis moet laten bezorgen door een bedrijf dat het gekoeld kan vervoeren.
Want uuuh, zelf koopt ze haar vlees gewoon bij degomeat.
Hope, wat ik al eerder zei, het is verschrikkelijk dat zij zich met dit soort praktijken bezig houdt, ik heb niet voor niks zelf een klacht ingediend bij Facebook dat zij een fake profiel heeft!. Zij beweert misschien dat wij zo slecht voeren, maar ik denk dat menig hier die rauw voert wel veel beter weet, zodra er raar luchtje aanzit hier gaat het gewoon de kliko in en ik denk ook dat mening hier mij daar wel in volgt die hier op BP in BARF gelooft en het rauw voeren algemeen!.
Ik ben ermee in aanraking gekomen, doordat ik op nog geen maand tijd meer dan €300 kwijt was alleen maar om wen brok te vinden maar Kira geen hots spots of diarree van kreeg. Ik begon met haar gewoon kip voeren, daarna KVV, daarna regelmatig een barf hap en uiteindelijk volledig over op barf

en Kira knapte daar zo van op, dat ik maar al mijn dieren op barf heb gezet. Ben juist heel erg blij met alle prachtige producten van lijntjes en etc.
In ieder geval wat je al zegt ze geeft het een naam, maar die naam in dit geval "vers" klopt niet helemaal, want het is geen "vers" voeren (tenzij je zelf slacht). Dat is het enige waar ik op zeg, heeft ze wel een punt. De hele rompslomp die zij erbij beweert, interesseren mij verder geen bal en geloof er alles behalve maar ook een woord van.
Doe in ieder geval verder zoals je nu voor Nelson zorgt, want in mijn ogen doe je dat alleen maar fantastisch

het lijkt mij extreem vermoeiend en moeilijk om hier dagelijks rekening mee te moeten houden.. Dus echt respect voor!
Sent from my iPhone using Tapatalk