ondanks alle ellende

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: ondanks alle ellende

Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Cindy de Wolf schreef: :-* :'( :bigarmhug:
Ik zal zeker dit verhaal/topic uitprinten voor je verweer. Hieruit  spreekt zo duidelijk hoe het ervaren is en wat de gedachte achter de lijntjes zijn.

+1 en ook vanuit hier als je iets nodig hebt brul maar.
Dit wilde ik ook net schrijven.
Dikke knuffel!  :-*
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Hoewel ik helemaal niet aan de lijntjes mee doe,.............

:bigarmhug: :bigarmhug: :-*
wijkje
5-sterren
5-sterren

Bericht door wijkje »

Lida..Fijn dat je allemaal weer langzaam in perspectief kunt zien..En ook weer lichtpuntjes kunt zien om voor jezelf op te komen in deze situatie.  :-*
Simone V
5-sterren
5-sterren

Bericht door Simone V »

wat goed verwoord Lida!
Je bent een topper, ik hoop dat je helemaal ongeschonden uit deze strijd komt.
en als je hulp nodig hebt, geef maar een gil.
Aprilsnow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aprilsnow »

Als je er bij nadenkt wat je 'mankeert', vind ik je bijzonder veerkrachtig en positief. Een inspiratie.

Duimpjes draaien dat het voor jou met een sisser afloopt en dat je voldoende duidelijkheid krijgt over de regels rondom lijntjes zodat als je gezondheid het toelaat je daar je kracht uit kunt blijven halen  :bigarmhug:
luka en kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door luka en kira »

Wat een goed stuk heb je geschreven Lida. Petje af voor jou!!!
Ik hoop dat je inmiddels van het intimiderende machtsvertoon bent hersteld en ik hoop dat dit positief voor je uitpakt.

Je hebt -al wat langer geleden- voor mij ook wel eens spulletjes meegebracht uit het noorden.
Als ik iets voor je kan betekenen dan roep maar.
Voor jou:  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
zhiva
5-sterren
5-sterren

Bericht door zhiva »

Lizzy schreef: En zo is het :-*

Lieve Lida, weet je wat ik vind? Dat jij je meer dan kranig hebt gedragen en gedraagt. Dit bewijs wat een super sterke en lieve vrouw je bent. Ik weet niet wat die agenten dachten, toen ze jou zo intimideerde maar mij lijkt het alsof zij dachten een echte crimineel te pakken hadden en al gauw bleek dat ze verkeerd zaten. En dan is het lastig om de boel daar ter plekke terug te draaien :-X (en te zeggen "sorry, we bedoelde het niet zo rot" :-X ::)). Ik hoop dat alle betrokken instanties gauw in zien hoe het werkelijke verhaal in elkaar steekt en dat er een Jodokus tussen zit die zegt "mevrouw, sorry voor al het machtsvertoon dat wij onterecht getoond hebben". Ik zou m'n adem niet inhouden :-X. Maar nogmaals, jij bent echt een super sterke vrouw, ik ben trots op je. En blijf ons op de hoogte houden en geef een gil als je hulp nodig hebt.
Dat dus  O0
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

keetje schreef: Hoewel ik helemaal niet aan de lijntjes mee doe,.............

:bigarmhug: :bigarmhug: :-*
+ 1  :bigarmhug: Vind het heel naar voor je, dit had nooit mogen gebeuren!
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Ik heb dit topic de afgelopen dagen zitten lezen, maar heb nog niet gereageerd. omdat ik eigenlijk heel erg misselijk word van dit verhaal.
Misselijk van het feit dat iemand dit een ander aan wil doen. Ik geloof er namelijk geen snars van dat de politie met 8 man sterk uitrukt voor een meldinkje van een toevallige voorbijganger. Ik krijg toch sterk de indruk dat hier een melding aan voorafgegaan is waarbij iemand een volslagen overtrokken lulkoekverhaal heeft zitten ophangen aan de politie. En wie dat is geweest en waarom? Concurrentieoverwegingen? Rancune? Daar kom je waarschijnlijk toch niet achter.
Misselijk ook vanwege dit optreden van de politie. Als brave burger ga je ervan uit dat als je niets fout doet, je ook nooit problemen zal krijgen met de politie. Maar inmiddels weet ik ook uit eigen ervaring dat die vlieger niet op gaat. Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, ook bij de politie. Maar helaas lijdt een groot deel van het politiecorps aan een beroepsdeformatie waarbij ze dusdanig hun autoritaire houding willen handhaven, dat fouten toegeven niet in hun woordenboekje voorkomt.

Lida, ik vind het heel moedig dat je je niet uit het veld laat slaan en alweer plannen maakt voor verdere lijntjes. Ik hoop dat je klacht tegen de politie iets op gaat leveren. Laat je daarin juridisch goed bijstaan. Bij mij leidde een klacht er alleen maar toe dat ik nog verder de grond in ben getrapt door oom agent, dus wees gewaarschuwd!
De politie is bij jou duidelijk zijn boekje te buiten gegaan. Niet alleen in hun benadering en dreigementen over boetes waarover zij helemaal geen uitspraken mogen doen, maar ook hadden ze jou niet mogen vertellen waar je na hun actie naar toe moest gaan.
Als ze iets verdachts aantreffen dan moeten ze vervolgens beslissen of ze voldoende gronden hebben om jou te arresteren. Zijn die gronden er niet, dan moeten ze je dus laten gaan, maar ben jij vrij om te gaan en te staan waar je wilt! Als het vleestransport illegaal was geweest, dan hadden ze het vlees in beslag moeten nemen. Blijken ze daar na overleg met de autoriteiten ook geen gronden voor te hebben, wie zijn zij dan om te vertellen waar jij met dat vlees naar toe gaat?
Ik weet niet hoeveel vlees je op dat moment nog bij je had en of je dat vervolgens nog hebt kunnen opslaan. Maar wat nou als je dat thuis niet meer in je vriezer kwijt kunt?

Ik wens je heel veel sterkte met de afhandeling van dit alles en ik hoop dat jij en ook de andere lijntjes gewoon zullen blijven doorgaan.
Tot slot nog even een paar hele dikke  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: voor jou!
Antonia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Antonia »

Lieve Lida, weet je wat ik vind? Dat jij je meer dan kranig hebt gedragen en gedraagt. Dit bewijs wat een super sterke en lieve vrouw je bent. Ik weet niet wat die agenten dachten, toen ze jou zo intimideerde maar mij lijkt het alsof zij dachten een echte crimineel te pakken hadden en al gauw bleek dat ze verkeerd zaten. En dan is het lastig om de boel daar ter plekke terug te draaien :-X (en te zeggen "sorry, we bedoelde het niet zo rot" :-X ::)). Ik hoop dat alle betrokken instanties gauw in zien hoe het werkelijke verhaal in elkaar steekt en dat er een Jodokus tussen zit die zegt "mevrouw, sorry voor al het machtsvertoon dat wij onterecht getoond hebben". Ik zou m'n adem niet inhouden :-X. Maar nogmaals, jij bent echt een super sterke vrouw, ik ben trots op je. En blijf ons op de hoogte houden en geef een gil als je hulp nodig hebt.
Ik sluit me hier volledig bij aan!
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

Sonja schreef: Ik heb dit topic de afgelopen dagen zitten lezen, maar heb nog niet gereageerd. omdat ik eigenlijk heel erg misselijk word van dit verhaal.
Misselijk van het feit dat iemand dit een ander aan wil doen. Ik geloof er namelijk geen snars van dat de politie met 8 man sterk uitrukt voor een meldinkje van een toevallige voorbijganger. Ik krijg toch sterk de indruk dat hier een melding aan voorafgegaan is waarbij iemand een volslagen overtrokken lulkoekverhaal heeft zitten ophangen aan de politie. En wie dat is geweest en waarom? Concurrentieoverwegingen? Rancune? Daar kom je waarschijnlijk toch niet achter.
Misselijk ook vanwege dit optreden van de politie. Als brave burger ga je ervan uit dat als je niets fout doet, je ook nooit problemen zal krijgen met de politie. Maar inmiddels weet ik ook uit eigen ervaring dat die vlieger niet op gaat. Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, ook bij de politie. Maar helaas lijdt een groot deel van het politiecorps aan een beroepsdeformatie waarbij ze dusdanig hun autoritaire houding willen handhaven, dat fouten toegeven niet in hun woordenboekje voorkomt.

Lida, ik vind het heel moedig dat je je niet uit het veld laat slaan en alweer plannen maakt voor verdere lijntjes. Ik hoop dat je klacht tegen de politie iets op gaat leveren. Laat je daarin juridisch goed bijstaan. Bij mij leidde een klacht er alleen maar toe dat ik nog verder de grond in ben getrapt door oom agent, dus wees gewaarschuwd!
De politie is bij jou duidelijk zijn boekje te buiten gegaan. Niet alleen in hun benadering en dreigementen over boetes waarover zij helemaal geen uitspraken mogen doen, maar ook hadden ze jou niet mogen vertellen waar je na hun actie naar toe moest gaan.
Als ze iets verdachts aantreffen dan moeten ze vervolgens beslissen of ze voldoende gronden hebben om jou te arresteren. Zijn die gronden er niet, dan moeten ze je dus laten gaan, maar ben jij vrij om te gaan en te staan waar je wilt! Als het vleestransport illegaal was geweest, dan hadden ze het vlees in beslag moeten nemen. Blijken ze daar na overleg met de autoriteiten ook geen gronden voor te hebben, wie zijn zij dan om te vertellen waar jij met dat vlees naar toe gaat?
Ik weet niet hoeveel vlees je op dat moment nog bij je had en of je dat vervolgens nog hebt kunnen opslaan. Maar wat nou als je dat thuis niet meer in je vriezer kwijt kunt?

Ik wens je heel veel sterkte met de afhandeling van dit alles en ik hoop dat jij en ook de andere lijntjes gewoon zullen blijven doorgaan.
Tot slot nog even een paar hele dikke  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: voor jou!
Mag ik me hierbij aansluiten? Lida, je bent echt een topper. Hoe je je verhaal ook geschreven hebt, daaruit blijkt dat het voor jou meer een sociale functie had dan welke andere ook. Mensen ontmoeten, blije mensen en dan zelf ook blij zijn dat je mensen blij maakt. Ik hoop echt dat er snel duidelijkheid komt voor je. Dit zijn dingen die in je onderbewustzijn  toch blijven vreten zolang er geen duidelijkheid is. Heel veel sterkte en een paar dikke  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: voor jou :-* :-*
winni
4-sterren
4-sterren

Bericht door winni »

Lieve Lida, ik sluit mij aan bij hetgeen Lizzy schrijft en ik ben blij te lezen dat je jezelf weer bij elkaar hebt kunnen pakken.
Dikke knuffel van ons!
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Je bent een GEWELDIG DAPPER LIEF mens! Mocht ik, op wat voor manier wat kunnen doen, dan weet je me te vinden.  :bigarmhug:
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

+1
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Gisteren heb ik het je al verteld; je bent een geweldig lief en dapper mens. Ik sluit me volledig aan bij wat hierboven allemaal geschreven is  :-* 

Plaats reactie