Voor mijn basset is de perfect fit echt ideaal. Ik vind het een heel fijn tuig (wij gebruiken het voor het speuren). Je krijgt heel goed en snel advies welke onderdelen je het best kunt aanschaffen. Ik heb er 1 gekocht in 2012 en gebruik het nog steeds.mandyy schreef: Ik ga eens kijken naar alle merken! Ik heb een Amerikaanse cocker spaniël rondlopen. Maar hij is nogal klein en smal gebouwd waardoor het lastig word om voor hem een goed tuig te vinden.
Zat ook al naar het perfect fit harnass te kijken. Maar op de een of andere manier twijfel ik daar toch nog over haha.
Hondentuig
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Hondentuig
het voordeel van de tuigen die ik nu heb is dat ze op maat gemaakt worden. je geeft alle maten door en dan krijg je er een die precies pastmandyy schreef: Ik ga eens kijken naar alle merken! Ik heb een Amerikaanse cocker spaniël rondlopen. Maar hij is nogal klein en smal gebouwd waardoor het lastig word om voor hem een goed tuig te vinden.
Zat ook al naar het perfect fit harnass te kijken. Maar op de een of andere manier twijfel ik daar toch nog over haha.
ik heb ook een tuig van 4dox.nl. Ben erg tevreden over het tuig en de communicatie met het bedrijf.
Kwestie van goed meten en het zou perfect moeten passen. En in de kleuren die je graag zelf wil.
Kwestie van goed meten en het zou perfect moeten passen. En in de kleuren die je graag zelf wil.
Ik heb een fijn tuig van Extreme Dog Gear, wordt op maat gemaakt maar daardoor moet je ook langs Amerongen om het op te laten meten.
Ze hebben geen standaard maten omdat ze dan de juiste pasvorm niet kunnen garanderen.
Ze hebben geen standaard maten omdat ze dan de juiste pasvorm niet kunnen garanderen.
Ik heb eens heel uitgebreid gekeken naar alle tuigen die jullie hebben voorgesteld. Mijn keus is uiteindelijk gevallen op 4dox.nl
Een prachtige website en precies wat ik zoek! Ben net druk in de weer geweest om te meten, en nog een keer te meten en NOG een keer te meten. Uiteindelijk net mijn bestelling geplaatst.
Heel erg bedankt voor het meedenken! Ik ben benieuwd wat hier uit komt
Een prachtige website en precies wat ik zoek! Ben net druk in de weer geweest om te meten, en nog een keer te meten en NOG een keer te meten. Uiteindelijk net mijn bestelling geplaatst.
Heel erg bedankt voor het meedenken! Ik ben benieuwd wat hier uit komt
Succes! En graag een foto!! [emoji5]?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Foto gaat er zeker komen! Volgens de website kan het tot 5 weken na betaling duren. Dus ik ben benieuwd.
Nog geen tuig binnen?