Hondentuig

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Hondentuig

Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

mandyy schreef: Ik ga eens kijken naar alle merken! Ik heb een Amerikaanse cocker spaniël rondlopen. Maar hij is nogal klein en smal gebouwd waardoor het lastig word om voor hem een goed tuig te vinden.

Zat ook al naar het perfect fit harnass te kijken. Maar op de een of andere manier twijfel ik daar toch nog over haha.
Voor mijn basset is de perfect fit echt ideaal. Ik vind het een heel fijn tuig (wij gebruiken het voor het speuren). Je krijgt heel goed en snel advies welke onderdelen je het best kunt aanschaffen. Ik heb er 1 gekocht in 2012 en gebruik het nog steeds.
san :)
4-sterren
4-sterren

Bericht door san :) »

mandyy schreef: Ik ga eens kijken naar alle merken! Ik heb een Amerikaanse cocker spaniël rondlopen. Maar hij is nogal klein en smal gebouwd waardoor het lastig word om voor hem een goed tuig te vinden.

Zat ook al naar het perfect fit harnass te kijken. Maar op de een of andere manier twijfel ik daar toch nog over haha.
het voordeel van de tuigen die ik nu heb is dat ze op maat gemaakt worden. je geeft alle maten door en dan krijg je er een die precies past
baileys
5-sterren
5-sterren

Bericht door baileys »

ik heb ook een tuig van 4dox.nl. Ben erg tevreden over het tuig en de communicatie met het bedrijf.
Kwestie van goed meten en het zou perfect moeten passen. En in de kleuren die je graag zelf wil.
Pluis
1-ster
1-ster

Bericht door Pluis »

Ik heb een fijn tuig van Extreme Dog Gear, wordt op maat gemaakt maar daardoor moet je ook langs Amerongen om het op te laten meten.
Ze hebben geen standaard maten omdat ze dan de juiste pasvorm niet kunnen garanderen.
mandyy
2-sterren
2-sterren

Bericht door mandyy »

Ik heb eens heel uitgebreid gekeken naar alle tuigen die jullie hebben voorgesteld. Mijn keus is uiteindelijk gevallen op 4dox.nl
Een prachtige website en precies wat ik zoek! Ben net druk in de weer geweest om te meten, en nog een keer te meten en NOG een keer te meten. Uiteindelijk net mijn bestelling geplaatst.

Heel erg bedankt voor het meedenken! Ik ben benieuwd wat hier uit komt  ;D
4-sterren
4-sterren

Succes! En graag een foto!! [emoji5]?

Sent from my iPhone using Tapatalk
mandyy
2-sterren
2-sterren

Bericht door mandyy »

Foto gaat er zeker komen! Volgens de website kan het tot 5 weken na betaling duren. Dus ik ben benieuwd.
4-sterren
4-sterren

Nog geen tuig binnen?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Plaats reactie