Vrouwending?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Vrouwending?

DJ_Doerak_Tucker
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door DJ_Doerak_Tucker »

Lizzy schreef: Nee echt, echt niet!
Els&Flow schreef: Eeuwig zonde dat dat topic verdwenen is.  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Lizzy heeft hem vast nog in een oude doos op zolder liggen. Nu zijn we natuurlijk nog veel nieuwsgieriger!!! :D :D :D
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Huisdierenforas zijn zeker nier alleen overwegend bevolkt door vrouwen, mannen hebben meestal net wat anderen soort huisdieren dan vrouwen waar ze gek mee zijn.

Bijvoorbeeld op een vissen fora of een volière fora zitten echt overwegend mannen, net zo als de reptielen foras en de foras over de kleinen kruipers  ;)
Sher
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sher »

Ja inderdaad, dat klopt. Voor mijn kinderen heb ik kevers en wandelende takken gehad. Op het forum voor insecten zaten nauwelijks vrouwen.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Sher schreef: Ik had geen idee wat een mooncup was. Eigenlijk dacht ik aan een soort muffin met maanzaadjes, maar dat was het niet.  :o
Wanneer hebben jullie dit besproken en wat was de uitslag van dit verhaal......... ik ga hier vannacht over dromen geloof ik.  :o ;D
:2funny: :2funny: :2funny:

Ehm, nee, dat was het inderdaad niet! ;D
Pluto
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pluto »

-Saskia- schreef: We zijn gewoon allemaal man-wijven hier, Paul. Geen zorgen.  :biggrin2:
Of zouden de kerels hier, de actievere dan, iets meer "In touch" met hun 'vrouwelijke' kant zijn?
Ik krijg dat verwijt nogal eens, met name wanneer de kledingkast, met aparte schoenenafdeling, opengaat, of wanneer er iets verschrikkelijk verdrietigs op tv is (Bambi bijvoorbeeld) en ik dan een traantje wegpink....

Ook bep ik met bepaalde heren die ik via BP heb leren kennen heel wat uurtjes weg, hetzij over de telefoon of onder het genot van een stuk vlees met alcoholische versnaperingen erbij!  :D

Wat betreft het 'Barfen' dat is hier een echte gezamelijke aangelegenheid, ik doe het voorraadbeheer, Joke de bestellingen, samen de verwerking en samen het voeren. De kennis en het vergaren ervan zit iets meer bij Joke, alhoewel ik altijd wel van hoed en rand wil weten.

Jeroen
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Pluto schreef: Of zouden de kerels hier, de actievere dan, iets meer "In touch" met hun 'vrouwelijke' kant zijn?
Ik krijg dat verwijt nogal eens, met name wanneer de kledingkast, met aparte schoenenafdeling, opengaat, of wanneer er iets verschrikkelijk verdrietigs op tv is (Bambi bijvoorbeeld) en ik dan een traantje wegpink....

Ook bep ik met bepaalde heren die ik via BP heb leren kennen heel wat uurtjes weg, hetzij over de telefoon of onder het genot van een stuk vlees met alcoholische versnaperingen erbij!  :D

Wat betreft het 'Barfen' dat is hier een echte gezamelijke aangelegenheid, ik doe het voorraadbeheer, Joke de bestellingen, samen de verwerking en samen het voeren. De kennis en het vergaren ervan zit iets meer bij Joke, alhoewel ik altijd wel van hoed en rand wil weten.

Jeroen
Hmm, jouw schoenenkast is legendarisch, zelfs voor een vrouw
K&D
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K&D »

Jullie klieken gewoon buiten BP samen  :o
Mannen.... ::)
K&D
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K&D »

Anne in Duitsland schreef: :2funny: :2funny: :2funny:

proest.... ;D ;D ;D ;D
Sher
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sher »

Anne in Duitsland schreef: :2funny: :2funny: :2funny:

Ik vind nog steeds dat mijn idee meer voor de hand lag.  :P
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Het is hier ook voor 90 % een vrouwending
Ganzen uit de veren halen bv dan helpt de baas ook mee 
Of als ik even hulp nodig heb met het hak en zaagwerk , ik heb geen al te beste schouder meer
Maar de echte gore klussen zoals darmen verwijderen laat de baas graag aan mij over  :biggrin2:
Hij weet inmiddels wat hele kwartels zijn , wild konijn is ook herkenbaar
Verder schijnt de rest hoen te heten  ::)
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Meneer heeft hier vandaag geholpen met portioneren.  Eendennekken half bevroren van elkaar trekken en fazantboutjes los invriezen. En na het malen van bepaalde zaken ook wel met de afwas en de keuken schoon te maken.
Hij heeft wel eerder een klein beetje geholpen, maar dat is de eerste keer dat hij echt zo uitgebreid helpt, en dat heeft er gewoon mee te maken dat ik 38 weken zwanger ben...  :biggrin2:  Bij de dozen te verplaatsten had ik hem toch al zowiezo nodig.  Ik denk niet dat ik daar binnen 2 maand weer moet mee aankomen...
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Hier absoluut een vrouwending, manlief bemoeit zich er totaal niet mee, kvv kon hij nog handelen, barf heeft hij het best moeilijk mee, of eigenlijk maakt hij zich nog steeds zorgen omdat Lola 4 maanden terug bijna was gestikt in een zalmlijf (die durf ik zelf dus ook niet meer te geven)
Geloof me dit was voor het eerst in 12 jaar dat ik mijn man ken dat hij paniek had...
Dus nee, kvv is ok, barfen is hij nog steeds huiverig voor
Lizetta
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lizetta »

De mijne is echt vies van alles... Pakt dus kok een tang om het vlees uit een zakje te pakken etc. .. Dozen helpen dragen etc doet hij wel, maar niet als ze lekken[emoji57]

Hier dus ook echt een vrouwending. VL ziet overigens de verbetering in vacht, tanden enzo wel, maar hij zou net zo lief weer brok voeren
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

Bij ons thuis ben ik degene die zich inleest op vaccineren, voeding en de rest van de verzorging. Hij is het volkomen eens met de manier waarop we het doen, verdedigt dit ook maar kent niet alle ins en outs.

Het menu maak ik en ik zorg ook voor de inkoop en het portioneren. Alles ligt gelabeld in de vriezer en het menu hangt op de kast maar als ik er niet ben zorg ik dat het klaar staat.
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

Toen ik nog met Rakker barfte (Rakker wil of kan geen bot meer kauwen, zo af en toe is geen probleem, maar standaard dan gaat meneer in staking, dus beide maar op de kvv) hielp mijn vader mij met portioneren. Hij is niet snel ergens vies van. Alleen nu Rakker aan de glucosamine, krillolie en metacam zit, laat hij het klaarzetten van de bakken voer aan mij over........ dat kan ik niet......., nee pa, dat WIL je niet...... als het moet doet hij het wel hoor, als ik nog ga logeren bij mijn oom en tante in Hongarije dan zal hij wel moeten, dan gaan de hondjes naar hem toe :biggrin2:

Plaats reactie