Lizzy schreef: Nee echt, echt niet!
Lizzy heeft hem vast nog in een oude doos op zolder liggen. Nu zijn we natuurlijk nog veel nieuwsgieriger!!!Els&Flow schreef: Eeuwig zonde dat dat topic verdwenen is.![]()
![]()
![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Lizzy schreef: Nee echt, echt niet!
Lizzy heeft hem vast nog in een oude doos op zolder liggen. Nu zijn we natuurlijk nog veel nieuwsgieriger!!!Els&Flow schreef: Eeuwig zonde dat dat topic verdwenen is.![]()
![]()
![]()

Sher schreef: Ik had geen idee wat een mooncup was. Eigenlijk dacht ik aan een soort muffin met maanzaadjes, maar dat was het niet.
Wanneer hebben jullie dit besproken en wat was de uitslag van dit verhaal......... ik ga hier vannacht over dromen geloof ik.![]()
![]()
Of zouden de kerels hier, de actievere dan, iets meer "In touch" met hun 'vrouwelijke' kant zijn?-Saskia- schreef: We zijn gewoon allemaal man-wijven hier, Paul. Geen zorgen.![]()
Hmm, jouw schoenenkast is legendarisch, zelfs voor een vrouwPluto schreef: Of zouden de kerels hier, de actievere dan, iets meer "In touch" met hun 'vrouwelijke' kant zijn?
Ik krijg dat verwijt nogal eens, met name wanneer de kledingkast, met aparte schoenenafdeling, opengaat, of wanneer er iets verschrikkelijk verdrietigs op tv is (Bambi bijvoorbeeld) en ik dan een traantje wegpink....
Ook bep ik met bepaalde heren die ik via BP heb leren kennen heel wat uurtjes weg, hetzij over de telefoon of onder het genot van een stuk vlees met alcoholische versnaperingen erbij!
Wat betreft het 'Barfen' dat is hier een echte gezamelijke aangelegenheid, ik doe het voorraadbeheer, Joke de bestellingen, samen de verwerking en samen het voeren. De kennis en het vergaren ervan zit iets meer bij Joke, alhoewel ik altijd wel van hoed en rand wil weten.
Jeroen
proest....Anne in Duitsland schreef:![]()
![]()
Ehm, nee, dat was het inderdaad niet!![]()
Ik vind nog steeds dat mijn idee meer voor de hand lag.Anne in Duitsland schreef:![]()
![]()
Ehm, nee, dat was het inderdaad niet!![]()