Het weer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het weer

tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

- Judith - schreef: Nadat het vanmiddag 37 graden in de schaduw was  :-X, is het nu net begonnen met heel hard waaien en flitsen. Heb nu alles maar tegen elkaar opengezet in de hoop dat het iets doet qua afkoeling  ::). Mijn zelfgebouwde airco werkt nog steeds, alleen ontdooien de flessen water sneller dan dat ik ze bevroren krijg  ???
Ik heb het gisteren ook geprobeerd, maar het had niet zo heel veel effect hier.

Gisteren ook flink regen en onweer gehad. Daarna alles wagenwijd opengezet. Vanmorgen om 6 uur ook weer alles open, maar de temperatuur in huis ging maar met moeite naar 24 graden. Nu alles weer dicht en hopen dat het op 24 graden blijft hangen.
Vanmorgen grote wandeling en de jongens hijgden behoorlijk, het zal dus echt wel aan de hoge luchtvochtigheid liggen.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op vr 03 jul 2015, 09:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Helaas 2 druppels water gevallen hier, en weinig verkoeling.
Vanmorgen dus maar weer om 5.45 uur eruit om lekker te kunnen wandelen.
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

- Judith - schreef: Nadat het vanmiddag 37 graden in de schaduw was  :-X, is het nu net begonnen met heel hard waaien en flitsen. Heb nu alles maar tegen elkaar opengezet in de hoop dat het iets doet qua afkoeling  ::). Mijn zelfgebouwde airco werkt nog steeds, alleen ontdooien de flessen water sneller dan dat ik ze bevroren krijg  ???
En wat moet ik mij daarbij voorstellen de zelf gebouwde airco ? Heb je foto?
Zou het ook goed kunnen gebruiken
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

kiara schreef: En wat moet ik mij daarbij voorstellen de zelf gebouwde airco ? Heb je foto?
Zou het ook goed kunnen gebruiken
Staat eerder in dit topic, maar feitelijk is het een combinatie van bevroren flessen water en een ventilator erachter.
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Zaterdagochtend in het zuidoosten ernstige smog las ik net
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Hier sloeg de bliksem ook heel dichtbij in, voor mijn gevoel recht in de hut in, maar dan hadden we schade moeten hebben denk ik. En het enige wat er vanmorgen te constateren was, was dat de cv het niet doet en het internet deed het ook niet.  Iig was de knal oorverdovend en stond de hele hut te trillen. Ted is vanaf toen nog harder gaan trillen en werd pas tegen 4en wat rustiger, maar ze is nu nog steeds net van de kook af.
Waren we al blij dat we de hitte overleefd hadden krijg je er een heftige ruim 3 uur durende onweersbui bij  >:(
Lizetta
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lizetta »

Ik vond het onweer heerlijk!
Groot en lang onweer: hondjes blij (want gaan op het balkon zitten kijken  ::) )
Lekker afgekoeld in huis: hondjes blij...
Daarna naar buiten en lekker in het water poedelen: hondjes blij
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Angelique schreef: Hier sloeg de bliksem ook heel dichtbij in, voor mijn gevoel recht in de hut in, maar dan hadden we schade moeten hebben denk ik. En het enige wat er vanmorgen te constateren was, was dat de cv het niet doet en het internet deed het ook niet.  Iig was de knal oorverdovend en stond de hele hut te trillen. Ted is vanaf toen nog harder gaan trillen en werd pas tegen 4en wat rustiger, maar ze is nu nog steeds net van de kook af.
Waren we al blij dat we de hitte overleefd hadden krijg je er een heftige ruim 3 uur durende onweersbui bij  >:(
Ja moeilijk is dat he. Hier knalde het ook knoerthard en Charlie was ook doodsbang. Zal zaterdag weer zo zijn, weet ook niet hoe dat op te vangen.

Gelukkig geen schade bij jou, maar moet toch wel heel dichtbij zijn geweest dan.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Voor zaterdag stop ik wel een half potje valeriaan in, want dit gaat ze echt geen 2x trekken.
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

Mini's 3-tal schreef: Staat eerder in dit topic, maar feitelijk is het een combinatie van bevroren flessen water en een ventilator erachter.
O okee ga niet het hele topic 188 pagina's door spitten
Dank je  ;)
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Hier niks regen. Net als bij Jantina 2 druppels op de vierkante meter.
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Regen???
Niets gezien...  >:(
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Regen....regentonnen vol hier.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Oo erg zeg zo lang onweer en met bange honden.
Gaat het zaterdag dan weer onweren, moest eigenlijk naar de verjaardag van mijn ma, maar ik weet niet, mogen de honden meenemen dat wel maar  :-\
renate1982
4-sterren
4-sterren

Bericht door renate1982 »

Het heeft flink geregend poeh. De putten konden het hier al niet meer aan, hoorde de wc alweer borrelen

Plaats reactie