- Judith - schreef:
Nadat het vanmiddag 37 graden in de schaduw was , is het nu net begonnen met heel hard waaien en flitsen. Heb nu alles maar tegen elkaar opengezet in de hoop dat het iets doet qua afkoeling . Mijn zelfgebouwde airco werkt nog steeds, alleen ontdooien de flessen water sneller dan dat ik ze bevroren krijg ???
Ik heb het gisteren ook geprobeerd, maar het had niet zo heel veel effect hier.
Gisteren ook flink regen en onweer gehad. Daarna alles wagenwijd opengezet. Vanmorgen om 6 uur ook weer alles open, maar de temperatuur in huis ging maar met moeite naar 24 graden. Nu alles weer dicht en hopen dat het op 24 graden blijft hangen.
Vanmorgen grote wandeling en de jongens hijgden behoorlijk, het zal dus echt wel aan de hoge luchtvochtigheid liggen.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op vr 03 jul 2015, 09:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- Judith - schreef:
Nadat het vanmiddag 37 graden in de schaduw was , is het nu net begonnen met heel hard waaien en flitsen. Heb nu alles maar tegen elkaar opengezet in de hoop dat het iets doet qua afkoeling . Mijn zelfgebouwde airco werkt nog steeds, alleen ontdooien de flessen water sneller dan dat ik ze bevroren krijg ???
En wat moet ik mij daarbij voorstellen de zelf gebouwde airco ? Heb je foto?
Zou het ook goed kunnen gebruiken
Hier sloeg de bliksem ook heel dichtbij in, voor mijn gevoel recht in de hut in, maar dan hadden we schade moeten hebben denk ik. En het enige wat er vanmorgen te constateren was, was dat de cv het niet doet en het internet deed het ook niet. Iig was de knal oorverdovend en stond de hele hut te trillen. Ted is vanaf toen nog harder gaan trillen en werd pas tegen 4en wat rustiger, maar ze is nu nog steeds net van de kook af.
Waren we al blij dat we de hitte overleefd hadden krijg je er een heftige ruim 3 uur durende onweersbui bij
Ik vond het onweer heerlijk!
Groot en lang onweer: hondjes blij (want gaan op het balkon zitten kijken )
Lekker afgekoeld in huis: hondjes blij...
Daarna naar buiten en lekker in het water poedelen: hondjes blij
Angelique schreef:
Hier sloeg de bliksem ook heel dichtbij in, voor mijn gevoel recht in de hut in, maar dan hadden we schade moeten hebben denk ik. En het enige wat er vanmorgen te constateren was, was dat de cv het niet doet en het internet deed het ook niet. Iig was de knal oorverdovend en stond de hele hut te trillen. Ted is vanaf toen nog harder gaan trillen en werd pas tegen 4en wat rustiger, maar ze is nu nog steeds net van de kook af.
Waren we al blij dat we de hitte overleefd hadden krijg je er een heftige ruim 3 uur durende onweersbui bij
Ja moeilijk is dat he. Hier knalde het ook knoerthard en Charlie was ook doodsbang. Zal zaterdag weer zo zijn, weet ook niet hoe dat op te vangen.
Gelukkig geen schade bij jou, maar moet toch wel heel dichtbij zijn geweest dan.
Oo erg zeg zo lang onweer en met bange honden.
Gaat het zaterdag dan weer onweren, moest eigenlijk naar de verjaardag van mijn ma, maar ik weet niet, mogen de honden meenemen dat wel maar